SAÇ DÖKÜLMESİ

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

serdar73
Ben Ducray Anaphase Şampuan ve yine Ducray in Creastim gece gündüz losyonunu kullanıyorum .Duzenli kullanımda dökülme kısa surede neredeyse tamamen durdu ama düzenli kullanmak şart yoksa dökülme tekrar başlıyor maalesef:)

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

B.taylan
ds laboratories revita şampuan ve f7 sprey dökülmeye kesin çözüm

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

Atacannberkk
Bioblas mı ne aldım.Daha çok döktü.Önce ölü telleri dokuyor dıyorlar ama dur bakalım.

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

DarkGreen
Bu konu güncellendi de .
genetik en önemli faktör. stres, vitamin-mineral eksikliği, hastalıklar, su kirliliği bunlar ekstra etkiler. minoxili bayadır kullanmış ve etkisini görmüş biriyim. baya baya saç çıkardı bu ilaç. ama ben kumralım çıkan yeni saçlar siyahtı. düzenli bir şekilde bir kaç ay kullanırsanız farkedeceksiniz inşaAllah. fakat tek sorun, minoxili bırakınca yeni çıkan saçlar da dahil saç dökümünün devam etmesi. yani bu ilacı bırakmamak gerekiyor. bakımı biraz zor. saçları yağlandırıyor ve bazen koku yapıyor. sakallarda da etkisi olduğu söyleniyor. ama önerilmiyor sakallarda. yan etkisi olabilir.

kerastase ürünlerini önermiyorum. saç dökülmesi ve doğal saç ürünlerini araştıran forumlarda ne kadar toksik ve zararlı maddeler içerdiğini gösteren yazılar mevcut.

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

kuzgun1984

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

B.taylan
Hocam finasteridi dikkatli kullanmak lazım erkeklerde göğüslerde büyüme ve kısırlık yapıyor

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By kuzgun1984
Proscardan yan etki gördünüz mü hiç?
kuzgun1984 yazdı
yaklaşık 2 yıldır kullandığım bir 3lü var.
1- Proscar..etken madde finasteride. mantık: erkeklerdeki testesteron hormonunun saçlara zarar veren formu olan dihidrotestesterona dönüşümünü azaltıyor.
2- Biotin.. kapsül ya da hap şeklinde bütün eczanelerde bulunabiliyor. saçların kalitesini artırıyor.
3- sebamed -hair loss şampuan.. günlük kullanıma uygun. saç dökülmesini azaltma iddiasında olan bir ürün. bunu saçlı derideki kan akışını hızlandırarak yapıyor. kan akışının hızlanması derinin dolayısıyla saç oluşumunda aktif rol oynayan hücrelerin yenilenmesi demek. şampuanı 2-3 dakika saçlı deride bekletip yıkıyorsunuz.zaten hafif kızarıkları ayna karşısında görüyorsunuz, bunu o bölgedeki kan akışının hızlanmasına yorun..
ben bunları istikrarlı bir şekilde kullanarak dökülmeyi normal düzeye çektim.memnunum.

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By B.taylan
Revitayı nerden alıyorsunuz yurt dışından mı yoksa Türkiye'de satışı var mı? Revitafan ben de memnundum kullandığım dönemde sonra kozmetik yasağı gelince Strawberrynet ten alamadım öyle bıraktım. F 7 minoxidil içerikli bi sprey mi?
B.taylan yazdı
[...]

Cevap olarak bu gönderi By mryankee06

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

B.taylan
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06
mryankee06 yazdı
[...]
Etu makina ds turkey'den alıyorum int te yazarsanız çıkar.f7 dökülmeyi bir haftada kesiyor ve saç tellerini kalınlaştırıyor diğer ilaçlarda olduğu gibi ölü teller dökülür yenileri çıkar yalanı f7 de yok kullanımıda çok rahat

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

nirnroot

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

B.taylan

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

guardiannnn
taylan hocam bunlar nedir :) hepsini saçınıza uyguluyor musunuz?
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

B.taylan
3 tanesi şampuan dönüşümlü kullanıyorum revita nın içeriğindeki maddeler ısıyla değil sıkıştırma yapılarak ayrıştırılıyor hairforte nin içinde procapil var minoxil etkisi gösteriyo f7 nin içinde astressin- B var saç dökülmesini kesinlikle kesiyor

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

guardiannnn
B.taylan yazdı
[...]
bilmediğim için soruyorum hocam, merak ettiğimden; bu kadar kimyasal saçlara, deriye falan zarar vermiyor mu?
bi de bunların dışında yeşil sabun gibi organik sabunlar denediniz mi?
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

B.taylan
guardiannnn yazdı
B.taylan yazdı
[...]
Zararı olmadı hiç faydası fazlasıyla oldu.yeşil sabun yada organik yalanına inanmıyorum hiç. Halde çürük meyveleri yada bozuk ilaç atılmış kurtlanmış meyveleri ucuza alıp organik pazarda 20 katı fiyatla satan çok insan tanıyorum

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

guardiannnn
B.taylan yazdı
guardiannnn yazdı
B.taylan yazdı
[...]
allah korusun öyle insanlardan ne diyim :) herhangi bir zararı olmamasına sevindim.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

Optuna
Disaridan mudehale ile uzun vadeli cozum olabilecegine ben inanmayanlardanım. Bir noktayi atlamamak lazim, hormonal dengeler bu gibi konularda belirleyici oldugu icin bunların optimal seviyeye getirilmesi gerekiyor. Hormonal dengeyi dusuncelerimizin, bilincaltimizin ne denli etkiledigini de bizzat deneyimleyen biri olarak diyebilirim ki, ''aa sacim dokuluyor, ne yapacagiz sacim dokuluyor'' gibi anksiyetik noktalara getirmemek gerekiyor bu konuyu. Oyle bir denge sozkonusu ki dogada, korkular insanın bedenini, seklini, ruh halini ve hayatını şekillendiriyor. Bilincaltimizi temiz tutmamiz gerekiyor diyerek kapatayim konuyu yoksa paralel evrenlere kadar kayabilirim su an:)
Private Label - Ursa

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

BaddestMan
Emrah hocam kesinlikle katılıyorum sana.
1234