SAÇ DÖKÜLMESİ

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

furkan
kupo, erkek tipi saç dökülmesinin, androgenic alopecia, sinir, stress, sıkıntı bunlarla hiç alaksı yoktur, inan bana,doktor aa teşhisini koydumu yukarıdaki sana önerdiğim tedaviden başka bir tedavisi de yok, fakat bu tedavi, ön saç çizgisini henüz kaybetmemiş yani dökülme yeni yeni başlayan insanlarda çok etkili, saç ektirsen de minoxidil'i bırakamıyorsun ki, çünkü ektirdikten sonra henüz dökülmeyen bölgelerde de dökülme devam ediyor finansteride harici rogaine köpük ve konazol-nizoral-ketoral şampuan tedavisine , dökülmenin tipine göre(doktorunun kararıyla) başlamanı öneririm, diğer ürünler sadece zaman kaybettirir

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

kupo
Cevap olarak bu gönderi By gokhanburak53
gokhanburak53 yazdı
geriye bitek vitamin kalıyo ozaman sizin için :) aslında saçınıza haftada 1 veya 2 kere gerçek zeytinyağı bulabilirseniz sürebilirsiniz sonra kafanızı bişeyle bağlayın , sıcaktan buharlaşsın iyice girsin gözeneklerden , buda iyi bi yöntem , saçlarınız canlanır bide doğal yani, ben şampuanlara bile güvenmiyorum artık onlar bile saç döküyodur
Olabilir. :) Hocam zeytin yağınıda duymuştum ama hiç denemedim şampuan bioxcin filan haricinde zaten 2 yıldır hiç kullanmıyom diyebilirim şampuan kullandığımda dökülme daha fazla oluyo en mantıklısı başta bi dermotoloğa gitmek.

Yorumunuz için teşekkürler.
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

kupo
Cevap olarak bu gönderi By furkan
furkan yazdı
[...]
Furkan hocam en kısa zamanda bir dermotoloğa gidicem.Çok doğru diyosunuz.

Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
[...]

fsater
yaş 33 oldu eski fotolara bakınca iyice üzülüyorum. head and shoulders adlı şampuan benim saçlarımı mahvetti.ne hikmet bilmem evdekilere bu şampuanı almayın desemde ezbere gidip alıyorlar.

Hocam öncelikle sabun denemenizi öneririm. Menengiç sabunu,bıttım sabunu gibi sabunlar kullanmalısınız.ben hataydan getirttim.istanbuldan şu siirtlilerin olduğu bir yer var unkapanın orda.onlardan aldım.Sabun işe yarıyor saçı sertleştiriyor.Ancak şunu söyleyim sabun kepek yapıyor bu nedenle bıraktım.saf zeytin yağı,sarımsak yağı,çam yağı gibi kürler kullandım.Evet onlarda işe yarıyor.Ancak tam olarak dökülmeyi durdurmuyor.Düzenli kullanım istiyor.

Kerastase,loreal gibi markaların şampuanlarından alırsanız saçınıza iyilik yapmış olursunuz

saç mezoterapisi diye bir uygulama var ondan yaptırmayı düşünüyorum.sizden kan alıp onunla bir ilaç hazırlayıp saça enjekte ediyorlar.Saç derisini canlandırıp saçları kalınlaştırıyormuş.bir araştırın derim

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

felix
Bununla alakalı bende akşam fikirlerimi yazayım.Benimde böyle bir sürecim oldu çünkü:)

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By kupo

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

insensıble
Bahsettiğiniz androcur un ciddi yan etkileri vardır doktor kontrolü dışında kesinlikle kullanılmamalıdır. karaciğer tümörlerinden tutunda beyninize pıhtı atıp felç olmanıza kadar gider. kozmetik bir sorun için böyle riskler almaya değmez. zira değecek olsaydı kel doktor bulamazdınız :) ilaçlar iki ucu keskin bıçak gibidir şakaya gelmez...

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

İSKeNDeR

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

ainos
Cevap olarak bu gönderi By kupo
Argan yağını bi dene dostum.ben faydasını görmüştüm.

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

Erhan
8 seneden bu yana bıttım sabunu kullanıyorum, tabii sonuçta genetikte önemli bir faktör ama 34 yaşındayım saçımda herhangi bir dökülme ve beyazlama olmadı. Bir çok yerde artık her şeyin olduğu gibi sahteleri satılır hale geldi ne yazık ki, sahteleri saçı beslemekten ziyade çok daha fazla yıpratıp döküyor. Benim kullandığım bıttım sabunu için tek dezavantajı şu olmuştu; İlk 1 hafta kepek yapmıştı daha sonra böyle bir sorun kalmamıştı zaten. Bu yazdığım saçı sadece muhafaza etmek adına.

Bir başka örnekleme: Dayımda saç dökülmesi vardı ve her gün saçını kazıyıp, buraya dikkat: Saçı çıkmayan yerleri jiletle biraz eşeleyip çam terebentin sürdü ve saç çıkmayan yerlerden saç çıkmaya başladı.

https://www.flickr.com/photos/97832517@N08/

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

insensıble
Benim naçizane fikrim değiştirebileceğiniz en önemli faktör stress (tecrübeme de çok güveniyorum) nasıl becerirsiniz bilmiyorum ama stresten uzak durun.. Hayata relax bakın. Kafanıza taktığınız o şeyleri aslında saç tellerine takıyorsunuz, ince oldukları için haliyle dayanamayıp kopuyorlar:))

Birde elektriklenmeyi engelleyen boynuzdan yapılma taraklar var. Kemik tarak olarak geçiyorlar ama saçın yapısında bulunan keratin bu taraklarında ana yapısından oluştuğundan saçlarınıza faydası olur zararı olmaz...

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By kupo
Kerastase'ın saç dökülmesine karşı kırmızı şeritli şampuanları ve de ayrıca serumları var. Denemenizi tavsiye ediyorum çok işe yarıyor.. Ben de olmamasına rağmen önlem olarak kullanırım. Dökülmem çok şükür yok..

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

kupo
Arkadaşlar bu gün doktora gittim bana 3 tane ilaç yazdı isimleri panlus,minoxilforte,zinco sizce kullansam faydası olurmu herhangi bir yan etkisi zararı varmı bu ilaçların ayriyetten metoterapi diye bir tedavi şeklide söyledi ayda 1 defa oluyo dedi 3 ay sürüyomuş  yani 3 defa doktor kendisi bu tedaviyi uyguluyo faydası zararı olurmu bilmiyomrum bu tedavi için her uygulamada 150 tl ücreti var 3 uygulamada 450tl tutuyo yani ilaçları aldım devlet karşılamadığı için ilaçlara 140 tl verdim. ama metoterapiyi yaptırmadım sonuçta ne olacağını bilmiyorum az bir parada değil
Yorumlarınızı bekliyorum.
[...]

Kullanın bir sakıncası olmaz pantogar( b vitamini keratin aminoasit vb komplexi dir )..zinco (çinko mineralidir) minoxil ise tansiyon ilacı olarak ruhsat almış bir süre sonra vücutta kıllanma yan etkisi gösterdiği anlaşıldığından tansiyon ilacı olarak kullanılmasına son verilerek yan etkilerinde faydalanmak için bölgesel olarak saçlı deriye uygun sekilde üretilmiştir. Düzenli ve sabırlı bir bakım isteyen bir şey saç kısa zamanda mucizevi sonuçlar beklemek yanlış olur istikrar önemli. birde kesinlikle sık sık ustura tavsiye ederim. jilet değipte güçlenmeyen kıl yoktur.

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

elle61
Cevap olarak bu gönderi By kupo
Bende de bir zamanlar olan bir rahatsılık saç dökülmesi. Peki neler yaptım? Doktora gitmedim, test bilmem ne diye iş uzamasın istedim. Bir ecza çalışanı var, Capacity eczanesinden Hatice Hanım. Kendisi çok ilgilidir. Ondan yardım aldım. Vichy Neogenic saç ampullerini, Neogenic şampuanı, Shen Min tablet önerdi. 3 kutu saç ampullerinden kullandım, 4 ay Neogenic şampuan, 4 şişe de Shen Min tablet kullandım. Saçlar yoluna girmeye, daha az dökülmeye başladı. Bu sırada bir de Biotin(Solgar 5.000, sabah-akşam 1'er tane kullandım. Günde 10.000 mg yapar.) kulandım. Saçlarımın telleri kalınlaşmaya başladı. Dökülen saçların yerleri dolmaya başladı. Sonra saçlarımda yağlanma problemi çıktı çünkü İstanbulda hava ve su kirli. Biliyorsunuz yağlanma en büyük saç dökülmesi sebeplerindendir. Saçlarım için Ducray Argeal şampuan kullanmaya başladım, kokusu güzel değil. Ama etkili mi? Bende çok etkili oldu. İçinde kil varmış bu şampuanın. Saçı iyice ıslatıp, elinize aldığınız bir miktar şampuanı saçınıza yayıp saçlarınıza iyice yediriyorsunuz. Şampuanı saçınızda en az 3 dk. bekletip(ben 5-6 dk. bekletiyorum.) duruluyorsunuz. İlk zamanlar saçınız adeta keçeye dönüşüyor. Saç alıştıkça nispeten yumuşuyor. Ducray şampuandan önce sabah yıkadığım saç, akşama yağlanıyordu. Şu an en az 2 gün dayanacak hale geldi. Shen Min Sağlık Bakanlığı onaylı ama FDA onaylı olmadığından bıraktım. Sadece 3 aylık Biotin kürleri yapıyorum şimdi.(3 ay Biotin kullanıp, 1 ay ara veriyorum.) Şampuanımla yağlanmayı, dolayısıyla saç kökünün hava alıp dökülmesini engelliyorum. Biotinle ise saçlarımı güçlendiriyorum. Çinko hapı da almayı düşünüyorum. Her şeyden önce dökülme problemi varsa şampuan değişmeli ve içten takviye(biotin, çinko hapı, saç çıkartıcı ve güçlendirici haplar) yapılmalı. Vichy ampulleri ile de destek sağlanabilir.(Ben kullandım, mucize yaratmadı ama saçın güçlenmesine yardımcı oldu.) Bir de stresten uzak durun.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

kupo
Cevap olarak bu gönderi By insensıble
insensıble yazdı
[...]
zaten şu ana kadar denediğim en etkili yöntem jilet oldu jilete vuruyom dökülme tamamen duruyo saçım uzadıktan 3-4 ay sonra yine dökülmeye başlıyo yine vurucam ama havalar soğuk bahara doğru düşünüyom
ilaçlar içinde bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim bu arada doktormusunuz ?
[...]

Cevap olarak bu gönderi By elle61
elle61 yazdı
[...]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim Elle Hanım.Şu anda doktor kontrolünde doktorun verdiği ilaçları kullanıcam.
[...]

Bir şey değil Yakup Bey. Hem siz hem de saç dökülmesi yaşayan bayan arkadaşlara yardımcı olması açısından paylaştım bunları. Allah şifa versin bu dertten muzdarip olanlara.
[...]

amin amin
[...]

Sahin
Arkadaşlar malesef Testestron hormonunun saç diplerine zarar vermesi demek olan erkek tipi dökülmenin henüz bir çaresi  bulunamadı. ..
1234