SAÇ DÖKÜLMESİ

kupo
Arkadaşlar saç yönünden çok mağdurum özellikle kenarlardan çok dökülüyo bioxcin filan kullandım işe yaramıyo başka şampuanlarda kullandım onlarda pek faydası olmadı sadece saçımı jilete vurduğumda uzun bir süre uzasa bile saçlarımda dökülme duruyo süreklide saçımı jilete vuramam bu konuda çoğu kişinin problemi olduğunu düşünüyom önerilerinizi bekliyom teşekkürler.
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Almanya'ya her gittiğimde, buradaki arkadaşlarım sürekli Alpecin şampuanını aldırtıyor bana, bununla birlikte bir de serum alıyorum. Her ikisini birlikte kullanıyorlar. İstersen bir dene, ben kullanıyorum bazen ama saç dökülmesi yaşamadığım için olumlu olumsuz yanlarını görmüyorum.

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By kupo
bendede vardı kardeşim fakat 2 ay önce bioxin yeni çıkardığı 8 kat yoğun olandan aldım. Şampuan ve serum aynı aynda tabi. Hergün sabah ve yatarken olmak kaydıyla yıkadım ve hala yıkıyorum şuan saçımda dökülme durduğu gibi saçık çok daha fazla kalınlaştığı için daha gür duruyor. İşin özü tamamen düzenli kullanmaktan geçiyor ayrıca saçını köpürttükden sonra hemen durulamaman gerekiyor. 3-4 dakika saçın köpüklü köpüklü duracak.
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

furkan
Cevap olarak bu gönderi By kupo
kardeşim önce dermatoloğa gideceksin, fda tarafından onaylı saç dökülmesini durdurma ve yeniden çıkarma tedavisi genellikle şu üçünden oluşur:

1- 1 mg finasteride, tip 2 5 alfa reduktoz inhibitörü ve üçlünün en etkilisi, propecia

2- %5 minoxidil, rogaine foam veya solusyon

3- konazol, nizoral ketoral....gibi ketokonazol içeren şampuan

dht'ye bağlı androgenic erkek tipi dökülmede bioxin falan filan hikayedir, 1. sıradaki'nin 5 mg'ını prostat hastaları kullanır, cinsel açıdan sorun yaratabilir, benim sana tavsiyem ön saç çizgini kaybetmeden tedaviye başalamani tabiki doktor kontrolunde

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

kupo
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Mehmet yazdı
[...]
Mehmet hocam şimdi araştırdım biraz bu şampuanın içinde kafein bulunuyo kafeinde araştırmalara göre saçı besliyomuş türkiyede bu ürürün satışı yokmuş onun için senin arkadaşlar senden istiyomuş saç dökülmesinede baya bi faydası varmış elime geçerse denicem.

Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.
[...]

Ne demek, bir dahaki gittiğimde sana da alalım 2 şampuan 1 serum seti.

Denemekten zarar çıkmaz. :)

Ben teşekkür ederim.

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

kupo
Cevap olarak bu gönderi By atlatl34
Fatih68 yazdı
[...]
Fatih hocam öncelikle ben bioxsinin kırmızı renkli şampuanını kullandım halende kullanıyom şu çok dökülen saçlar için olanını günlük akşamları yıkıyom ama bi faydası olmadı.8 kat yoğun olanını ilk defa senden duydum.Bide ben hiç serumunu kullanmadım.

Yorumun için teşekkürler.
[...]

Cevap olarak bu gönderi By furkan
furkan yazdı
[...]

Furkan bey en kısa zamanda bir dermotoloğa gidicem yanlız sizin dediğiniz gibi birinci sıradaki cinsel açıdan sorun yapıyosa kel olurum onu kullanmam
[...]

Fiyatları uygunsa neden olmasın Mehmet hocam.

Aynen zarar çıkmaz :D
[...]

different pulses
Yakup hocam sac dokulmesine bir zamanlar bende cok takiyordum.Cok seyler denedim.Sarmisagindan tut yilan yagina kadar.ozlu sampuanlardan aktarcidan alinan bitkisel yaglara kadar.Zaman zaman dokulmeyi durdurup sacin daha hacimli oldugunu da gordum..Bilumum yontem ve urun kullandim.E tabi yaş kemale ermeye baslayinca artik eskisi gibi takmamaya basladim.Ancak Van,a geldigim zamandan buyana,sac dokulmesi yasayan cevremdeki insanlardan minoxidil %5 kullandiklarini duydum.Uzun kullanimlarda gercekten dokulmeyi durdurup,acilan yerlerden tekrardan sac cikardigini soyluyorlar Minoxidil solusyon olarak iki cesiti varmiş .birincisi iran menşeeli olani,digeri de Suriye menşeeli olani.Genel tavsiye Suriye urununu kullanmak.Hal boyle olunca buradaki cogu kimse gerek fiyati acisindan,gerekse de performansi acisindan olsun Minoxidil %5 kullaniyor.sende bi arastir istersen

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

kupo
hantsome36 yazdı
[...]
Yasin abi bunuda araştırdım şimdi biraz yorumlar baya bi olumlu hatta dökülmeyi durdurduğunu geç zamanla dökülen yerlerden saç çıkarıyomuş fiyatıda çok uygun tanesi 30 lira filan buda bi seçenek bakalım artık öncelikle bi dermotoloğa gidicem furkan bey,in dediği gibi.

Yorumun için teşekkürler abi.
[...]

Yardimci olduysam ne mutlu bana kardesim.Lafi bile olmaz.Bende yasadim o sıkıntili durumlari.Bu arada 30 tl.fiyat cokmus.Sen kararini verdiginde bana bildir,buradan da ben bakar sana bilgi veririm.

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

gokhanburak53

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

gokhanburak53

Re: SAÇ DÖKÜLMESİ

kupo
Cevap olarak bu gönderi By different pulses
hantsome36 yazdı
Yardimci olduysam ne mutlu bana kardesim.Lafi bile olmaz.Bende yasadim o sıkıntili durumlari.Bu arada 30 tl.fiyat cokmus.Sen kararini verdiginde bana bildir,buradan da ben bakar sana bilgi veririm.
Tamam abi biraz daha araştırma yaptımda Türkiyede bu minoxidil piyasada çok sahteside varmış. :) Alırken dikkat etmek lazım almaya karar verirsem sana mail atarım abi çok sağol.
[...]

Cevap olarak bu gönderi By V
wolvy yazdı
Hocam bu konuyla ilgili dermatolog bir arkadaşımla yaptığım muhabbetten hemen hemen kelime kelime aktarayım;

"Biz meslektaşlarla da minoxidil konusunu tartışırken hep minoxidil tavsiye etmenin hastalara iyilik mi kötülük mü olduğunu tartışırız. Minoxidil erkek tipi saç dökülmesinde çok işe yarayan bir araç, bırakıldığı anda da saç dökülmesi eski haline, hatta bazen daha şiddetli şekilde geri dönüyor."

Ben şu aşamada Kerastase kullanıyorum ama pek değişen birşey yok. Sanırım genlerde varsa dökülüyor bu meret :/
Hocam eğer bıraktıktan sonra eski halinden daha fazla dökülüyosa kötüymüş.

Çok kişi diyo genden olur diye babadan anneden dayılardan amcalardan diyede ama benim babam yaşı gelmiş 60 dayanmış saçları yeni seyrek olmuş amcalarım desen dayılarım desen saçları sapa sağlam abimin saçı öyle bi tek bende bu saç dökülme sorunu var.Bazen düşünüyom acaba hastanede beni karıştırdılarmı :D
[...]

Cevap olarak bu gönderi By gokhanburak53
gokhanburak53 yazdı
sinir ve stres en büyük düşman, rahatlatın kendinizi bu sorun azalacaktır :)
Hocam saç dökülme olayı bazılarında sinir stresten dolayı oluyo kimisi genetik oluyo kimisi vitaminsizlikten oluyo ama ben sinir stres yapan bir insanda değilim :)