Romeo Gigli Man

Lostcode
Öncelikle herkese selamlar forumda yeni bir üyeyim ismim Levent ilk alışverişimi Altuğ bey ile yaptım Aventus Lidge fierce ve terre d hermes decantlarını aldım çok ta memnun kaldım kendisine burdanda teşekkür ediyorum.Bulunması zor biliyorum ama Romeo Gigli Man arıyorum gören duyan bilen elinde olan varsa bilgilendirirse sevinirim iyi forumlar arkadaşlar.

Re: Romeo Gigli Man

Umut Kurtoğlu
Hocam bulursanız ne ala. Bulamazsanız Paul Smith Story'i deneyin bir isterseniz.

Re: Romeo Gigli Man

NeroBianco
Cevap olarak bu gönderi By Lostcode
Gigli man i italyada çok arattım ama bulunmuyor.
Story ise parfumshopping.com diye bi sitede satılıyor sadece. Düzgün bi sitede bulsum 2-3 şişe alıcam

Re: Romeo Gigli Man

Umut Kurtoğlu
N11 de kalmamış mı? Orada satılan orjinal sorunsuzdu..

Re: Romeo Gigli Man

RİYAFES
Kendi siteside var yeride Mecidiyeköy Profilo AVM nin orda...

Re: Romeo Gigli Man

guardiannnn
gittigidiyorda parfumdeolay isimli bir mağaza da 109 lira.

http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/paul-smith-story-edt-erkek-parfum-50ml-216551120

n11de de ParfumShopping isimli mağazada yine 109 lira.

http://urun.n11.com/erkek-parfum/paul-smith-story-edt-erkek-parfum-50ml-P62305072

belki de ikisi aynı mağazadır. ben n11den aldım. gayet memnunum. şu sıra durumum el verse yedek bir şişe daha almak istiyorum. üretimi durmuş filan ..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Romeo Gigli Man

Lostcode
Cevap olarak bu gönderi By Lostcode
Sanırım bende 2 yada 3 sene önce en son Ütopya Kozmetikte bulmuştum Gigli Man'i ordan tedarik etmiştim Paul Smith Story de kullandım ama Gigli Man daha atak geldi bana o yüzden onu arıyordum Amazon'da da var lakin kargo ücreti ile tuzluya geliyor:)

Re: Romeo Gigli Man

NeroBianco
Cevap olarak bu gönderi By RİYAFES
Hocam tam anlayamadım paul smith in mecidiyeköyde mağazası ve bu mağazada story parfümü mü var ?

RİYAFES yazdı
Kendi siteside var yeride Mecidiyeköy Profilo AVM nin orda...

Re: Romeo Gigli Man

RİYAFES
Hocam N11.com da satan mağazanın yeri var Mecidiyeköy'de...

NeroBianco yazdı
[...]

cenk
Cevap olarak bu gönderi By Lostcode
selam hala gigli man arıyorsanız bende 2 adet 50 ml var.heber veriim dedim

Re: Romeo Gigli Man

zett
cenk yazdı
selam hala gigli man arıyorsanız bende 2 adet 50 ml var.heber veriim dedim
Başkan,ilk mesajda satış olmaz yahu..

Re: Romeo Gigli Man

cenk
kardeşim özür dilerim site kurallarını incelemeden hareket ettim pardon