Roja Dove - Enigma Aoud !!!

CNYT

Uzman parfümör Roja (Roger) Dove, 2018 yılında yepyeni unisex bir parfümle karşımızda. Aoud serisi içinde olan bu parfüm o bilinen başarılı tasarımlarından Enigma ile yakından uzaktan pek bir alakası yok. Kendisi bu yeni parfümü için bakalım ne demiş:

"Zengin içerikli ancak ne hafif ne fresh nede tatlı... Gizemli, derin ve sınırları zorlayan bir aromaya sahip... Bir buket çiçeğin meyve; şeker gibi tatlı pudramsı mayıs gülü ve şeftali şurubu ile ilerleyerek kalpte gelişir. Kokuyu canlandırmak ve çiçeksi notaları keyifli hale getirmek için, dipteki dumansı bir paçuli ve sandal ağacının yardımıyla istenilen kıvam edilir"...

Denemediğim için bilemiyorum. Elbette nasıl bir sanat eseri ortaya çıkmış bu ebette ?. Doğuya özgü odunsu/ağaçsı tarzı ile ilginç buldum. Ülkemizde artık sadece Harvey Nichols mağazalarında sınırlı ve eski parfümleri bulunan Roja Dove markasının yeni parfümlerinide deneme imkanımızda kalmadı. Notalara bakalım...

TEPE: Bergamot

KALP: Mayıs Gülü - Itır Çiçeği - Yasemin - Ylang-Ylang - Heliotrope - Neroli - Şeftali

DİP:  Paçuli - Sandal Ağacı - Agarwood (Oud) - Vanilya - Süsen - Esmeramber - Misk

Yurt Dışı Fiyatı : 100 ML ($695)
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Roja Dove - Enigma Aoud !!!

DouglasCst