Minty

Re: Rochas - Fleur D'Eau

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Snakker
Ulucguvener yazdı
Araştırmacı gazetecimiz uluç bey:)

Re: Rochas - Fleur D'Eau

Snakker
:) eski parfümlere meraklı olduğum için görünce dayanamayıp hemen araştırıyorum Umut Bey :-)
Umut Kurtoğlu yazdı
Ulucguvener yazdı
Araştırmacı gazetecimiz uluç bey:)

Re: Rochas - Fleur D'Eau

Umut Kurtoğlu
Ne güzel sayenizde biz de öğreniyoruz daha ötesi var mı:)

Re: Rochas - Fleur D'Eau

Minty

Re: Rochas - Fleur D'Eau

Snakker
Fiyat bence de üretimi sonlanmış, bulunması zorlaşmış bir parfüm için son derece uygun. Hatta sitenin üretimin sonlandığından haberi olmadığını ve normal fiyattan satışta tuttuğunu düşünüyorum :-)