єяяσя.
Roberto Cavalli Essenza

Acıbadem , portakal çiçeği , vanilya...

Re: Roberto Cavalli Essenza

Minty

Re: Roberto Cavalli Essenza

Burakkk
Notalar çok güzel geliyo kulağa. Acıbadem notasını çok seviyorum. Özellikle en baskın olan koku Cartier Le Baiser Du Dragon fakat üretimi durdu bu güzelliğin, Hypnotic Poison aynı şekilde yoğun acıbademli. Ama bademi çok hissedememiş olmanıza üzüldüm. Deneyip görücez bakalım.

Re: Roberto Cavalli Essenza

elle61
Cevap olarak bu gönderi By Minty
Çok merak ediyorum bu parfümü. Umarım merakımı celbettiği kadar vardır.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Roberto Cavalli Essenza

allure
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
klisiğini hiç sevmemiştim ağır gelmiştim bu yüzden flankerlarına hep uzak durdum bu parfümün. essenza kelimesi ve notalar beni cezbetti. vanilyaya acibadem notasını yakıştırıyorum

Re: Roberto Cavalli Essenza

Re: Roberto Cavalli Essenza

allure
Cevap olarak bu gönderi By elle61
ben denedim bu parfümü ilk anda çok çarpıcı buldum. çok beğendim. sonlara doğru baydı ama

Re: Roberto Cavalli Essenza

elle61
Deneyemedim henüz ama notaları tam benlik. Şeytan çok fena dürtüyor beni almam için. Of ki ne offf...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Roberto Cavalli Essenza

єяяσя.

Sevil de yüzde 15 indirimde.

Re: Roberto Cavalli Essenza

Minty

Re: Roberto Cavalli Essenza

elissab
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.

Re: Roberto Cavalli Essenza

elle61
Çok güzel ama bana biraz ağır geldi.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Roberto Cavalli Essenza

Sabiha
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Başka tende nasıl bilmem ama benim teninde resmen tütün kolanyası gibi koktu yani kokuyu denemeden yorumlara bakarak internet kesinlikle alınacak birşey değil.  Bana gitmedi çok üzgünüm 😥  O yüzden canım Carolina Herrera Dior hpnotıc pousu ve Bvlgari roman night goldeo. Teşekkürler

Re: Roberto Cavalli Essenza

Parfüm Merakı
Admin
Sabiha yazdı
[...]
Benim tenimde de Hypnotic Poison'a benzedi :) Ama Hypnotic Poison'dan çok daha güzel ve lezzetli bir parfüm Essenza.