Robert Piguet Bandit

ibrhm
Merhabalar,

5-10-15ml ne kadar olduğu sorun değil, satın almadan önce bir süre kullanmak istiyorum. Araştırdığım kadarıyla şu an Türkiye'de satışı da yok. Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Re: Robert Piguet Bandit

Medea LoveGergedan

Re: Robert Piguet Bandit

ibrhm
Hocam geçen hafta Dubai'de 180USD'ye buldum fakat pahallı geldiği için vazgeçmiştim. www.ladeesseshop.com 'da daha önce 240TL'ye satıldığını biliyorum fakat şu an onların stoğunda yok. Beymen'den 460TL'ye kesinlikle almam. Teşekkür ederim yardımlarınız için.

Re: Robert Piguet Bandit

ibrhm
Dün Kahire duty free'den 50ml barcelona Cuirs ve 50ml d600 aldım. Fiyatı da uygundu. Bandit yerine bu kis Cuirs kullanırım artık. Yine de bandit dekanti alıp bir sure denemek isterim.
NA

Re: Robert Piguet Bandit

NA
Cevap olarak bu gönderi By ibrhm
ibrhm yazdı
[...]
La Deesse'deki fiyat kampanyalı fiyattı son kalanları bitirmek için, Robert Piquet satmıyorlar artık.
Fiyat olarak avantajlı sayılmaz ama Bandit sevenlere, ELdO Rien'i tavsiye ederim. Kalıcılık ve farkedilirlik çok daha iyi Bandit'den. Karakterleri çok benzer, hatta Rien daha derin bence. Sonuçta Bandit eski Bandit değil :)

Re: Robert Piguet Bandit

ibrhm
Evet artık Robert piguet markaaiyla calismayacaklarmis, yorumunuz icin cok teşekkür ederim ilk fırsatta  eldo rien'i deneyeceğim. Bu arada banditin yeni kokusunu deneme fırsatım oldu aradığım da yeni kokusu. Eskisini bulabileceğimi bile sanmıyorum açıkcası.
NA

Re: Robert Piguet Bandit

NA
ibrhm yazdı
[...]
Aynen onu demek istedim. Vintage bulmak imkansız. O yüzden yenilenmiş Bandit yerine, Rien gibi kendi modern ruhu vintage bir kokuyla ilerlemek mantıklı ;)

Re: Robert Piguet Bandit

Parfüm Merakı
Admin
NA yazdı
ibrhm yazdı
[...]
Nadir bey, şu Rien'i iyice merak ettiriyorsun bana

Re: Robert Piguet Bandit

Medea LoveGergedan
Rien'de en çok hoşuma giden özellik, başladığı anla bittiği an arasındaki uzun süreçte parfümün geçirdiği çarpıcı değişim. Gece-gündüz gibi. Koku güzelliği belki herkese hitap etmeyebilir (gerçi ben çok sevdim) ama dinamizmi olağanüstü.

Re: Robert Piguet Bandit

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Parfüm Merakı yazdı
NA yazdı
ibrhm yazdı
[...]
Bunu ben söyleyecektim. O kadar lezzetli bahsediyor ki Rien'den.:) Aramak için kolları sıvazlamaya başlıyordum.
NA

Re: Robert Piguet Bandit

NA
[...]
3 gün önce giydiğim gömleğin yakasında duruyo hala kokusu, yıkamaya kıyamadım valla.
Sample vardı sanırım sizde? Hatırlıyorum sanki öyle bi liste. Soğuk bir güne denk getirip,
test sürüşüne çıkın artık :) Merak ediyorum yorumları.
NA

Re: Robert Piguet Bandit

NA
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Beymen ya da La Deesse'den sample bulabilirsiniz belki?

Re: Robert Piguet Bandit

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By NA
Rien elimde yok ne yazık ki
NA

Re: Robert Piguet Bandit

NA
Keşke geçen haftalarda açılsaydı konusu, iki sample vardı elimde gönderirdim size :/

Re: Robert Piguet Bandit

ibrhm
Çok naziksiniz teşekkürler