Rien - Etat Libre d'Orange

NA

Rien - Etat Libre d'Orange

NA
Bu konu güncellendi de .

Bugün uzun bi aradan sonra Rien kullandım. Yine bayıldım. Kısa bir ELDO methiyesi yazmadan yapamadım..

Rien bence çok zengin, güçlü bir parfüm. Eski kafa baharatlı kadın parfümlerine selam çakıyor, aynı anda maskülen yönüyle şaşırtıyor. Ama eski kokmuyor. Kolay kolay sevemediğim civet burada gayet ayarında ve güzel geliyo, gül var başlarda, acayip bir deri hep hakim, tütsü benzeri baharatlar hissediliyor bolca, paçuli var, aldehyde etkisi, aselbent... Sonlarda vanilya... Var oğlu var yani... Bu arada kalıcılığı çok iyi, farkedilirliği de öyle...

Chergui'nin doluluğu ve oryantal havası, Kouros'un hafif kirli ve hayvani yanı, Fahrenheit ya da Black'in sıradışı deri kullanımı... Rien'de hepsi var sanki, ama yeni şekillerde.

Adamlar farklı olmak adına sınırları bazen zorluyorlar, kabul... Bazı parfümleri hiç giyilebilir değil, kabul... Ama yeni şeyler keşfetmek isteyenlere sunacak kaliteli alternatifleri var. Forumdaki ELDO'cuların fikirlerini merak ediyorum. Hem Rien, hem de kullandığınız diğer ELDO kokularıyla ilgili...

Ben Rien dışında Tom of Finland ve Je Suis Un Homme'u bayıla bayıla kullanıyorum. Antiheros, Fat Electrician, Jasmin et Cigarette, Like This yine çok beğendiğim kokular. Fan olma yolunda ilerliyorum galiba

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

blueskies
Katilmamak mumkun mu?!

Rien (hic) adina hic benzemiyor.gayet dominant bir arkadas. Saglam koku.ben tarzima cok yakin bulmadim notalari tam benlik gibi dursa da. Ama bu benim aptalligim yada subjektifligim diyelim.parfum saglam jasmin et cigaret de pek bi nefis:). eldo da saglam. kasiflere oyuncak.

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

courtesy
Cevap olarak bu gönderi By NA
Aaaah Charogne aaah...hayatımda yaşadığım en ilginç parfüm deneyimiydi...o zamanlar...

2 yıl önce luckyscent tr'ye gönderimini durdurmadan önce ilk kör alışımdı bi bloggerdan etkilenerek...ELDO ve kör alış???? deli olmak lazım di mi? yaptım bir delilik:))) pişman oldum mu? aslaaaa...

nasıl bi koku? zor, çok zor bi koku kullanması, yoğun şekerli, deri, tütsü, bergamut, biber, tensel ve hayvansal notalar, daha da var hatırlayamıyorum...baya bi cebelleştim alışana kadar...

Charogne anlamı konusunda çelişkiler var, ölü hayvan bedeni ya da hafif meşrep kadın diye çevirileri mevcut,
kesinlikle cazibeli bi koku olduğunu söyleyebilirim, şişeyi bitirdim alışmış olarak, özlüyor muyum? karar veremedim, yine kullanır mıyım?biri hediye etse neden olmasın :)))

NA,diğer ELDO yorumlarınızı da beklerim, elinize sağlık...
NA

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

NA
Teşekkürler. Ara ara paylaşırım yeni yorumları, zevkle :)

Bendeki ELDO'lar genelde maskülen yanı ağır basanlar. Koku zevkinizi bilmiyorum ama Like This bence denemeye değer. Baya tatlı, unisex, kendine has bi koku. Harmanında çiçekler var ama genel hissiyatı portakallı-havuçlu-zencefilli kek gibi sanki. Gourmand demek mümkün.

Frapan, fazla süslü bir kadına değil ama stil sahibi, sade bir kadına çok yakışır gibi geliyo. Tek başına dikkat çekici, havalı bir aksesuar olarak düşünebilirsiniz Like This'i :)
NA

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

NA
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Bu arada bu yorumu atlamışım blueskies, bu işin yarısından çoğu subjektiflik zaten hiç haksızlık yapma kendine :) Kalitesi, yaratıcılığı falan tartışılır belki ama gerisi zevkler-renkler muhabbeti.

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

courtesy
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By NA
NA çok teşekkür ediyorum öneriniz için, biraz araştırdım Tilda Swintondan ilham alınmış, evet  tam da tarif ettiğiniz gibi bir kadın, rafine bir imajı ve tarzı var, mutlaka denemek istiyorum...

Ve şu aksesuar benzetmeniz çok hoşuma gitti, ELDO varken gerçekten başka bir şeye ihtiyacı yok bir kadının, charogne da öyle bir parfümdü...
NA

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

NA
Ne demek, umarım deneyince beğenirsiniz :)

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

caglar
Cevap olarak bu gönderi By NA
NA

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

NA
Turkiye'de satilmiyo malesef. Internet uzerinden satis yapiyolar ama gumruge takilir mi gecer bilgim yok...
Magazalari sadece Paris ve Londra'daydi en son. Kendi magazalari disinda pek satilmiyor, sadece 1 kere Italya'da gordum.

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

caglar
NA

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

NA
Elimdekiler bitmek üzere, ben de sample'larla idare ediyorum :) Mart'ta bi ihtimal yenilerine kavuşucam.

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By NA
merhaba, eldo nun internet sitesinden sipariş veren oldu mu aranızda? gümrüğe takılır mi acaba...

 Fragrancex gibi faturayı düşük göstermezler yada hediye kutusunda gönderim yapmazlar sanırım

NA

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

NA
Kurumsal sitelerinden satış yapıyorlar, faturayı düşük gösterme gibi çakallıklara gireceklerini hiç sanmam :)
Ben MFK'dan bir sipariş vermiştim 2 hafta önce. Sadece sample seti, fatura tutarı da çok düşük. Yine de kozmetik ürünü olduğu için takıldı gümrüğe

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

alperdutkin
http://www.parfummeraki.com/?p=243
Etat Libre d’Orange – Secretions Magnifiques elinizde var mı yada deneyebildiniz mi.)
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

Lagerfeld
Secretions Magnifiques'in adı nerede geçse, Katie Puckrik'in kokladığı anda ki reaksiyonu gözümün önüne gelir. :)

Unutamayacağım anlardandır. :)

https://youtu.be/u7QQxSevDu0?t=142

"smells like a crime scene" yorumu ise noktayı koyar.

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

alperdutkin
Diğer videoları da izledim ancak ne kadar kötü kokarsa koksun merak ediyorum) bir bunu bir de serge lutens muscs koublain khan'ı:)
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

єяяσя.
Şişeler renklenmiş ortalık şenlenmiş....
Buyrun;

http://www.escentual.com/blog/2016/05/11/etat-libre-doranges-new-manifesto/

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

alperdutkin
etat hakkında çok bilgi sahibi olmasam da en aykırı, en sanatsal parfümevi gibi geliyor bana...bunu hissetiriyor
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

Atakanpinar
Cevap olarak bu gönderi By NA

Re: Rien - Etat Libre d'Orange

alperdutkin
split mi yapacaksın hocam etatlar için.)
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber
12