Re: Aberceombie and Fitch Fierce

laedri
Ödemeyi gerçekleştirdim Mehmet hocam bilginiz olsun.
MD yazdı
Ekledim üstad :6)

laedri yazdı
Mehmet hocam 30 ml alabilir miyim ?
MD

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

MD
Arkadaşlar malum soğuklardan ötürü rahatsızlanan Dogukan kardeşim parfümü ancak bugun kargoya verebildi yarın da benim nöbetim var Cumartesi ulaşacağım parfüme Şişeler elimde hazır önümüzdeki haftaiçi parfümler elinizde olacaktır inşallah ...

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

aksoy84

Hocam kendi adıma problem değil.Çok geçmişler olsun.Ayrıca bilgi için teşekkürler.
MD

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

MD
Cevap olarak bu gönderi By MD
Evet Şişeler hazır arkadaşlar bu ara eğitim ve nöbetler üstüste bindi pazartesi boşum Allahtan bir nefes vaktim var kargoları vereceğim cok gecikme oldu herkesten özür dilerim , özür sampleları olacaktır tabiki Yanlarında :)))))

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

gokhanburak53

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

gani
Cevap olarak bu gönderi By MD
Gerçekten cok iyi fiyatlara split yapılıyor forum sayesinde uygun fiyatlara ulasabiliyoruz magzasinda 200ml si 138euro..

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

mryankee06
abd mağazasında 200 ml 120 dolar falandı diye hatırlıyorum.bir arkadaşım için abd den gelen başka bir arkadaşıma aldırmıştım. arkadaşım 250 tl civarı ödemişti nisan veya mayısta.

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

aksoy84

Mehmet Hocam parfümü ve hediyeleri bugün teslim aldım.Özellikle dekantını aradığım mfk lumire noire hediye olarak göndermeniz büyük incelik.Herşey için teşekkürler.

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

laedri
Mehmet hocam hediyelerinizle birlikte kokuyu teslim aldım. Her biri için ayrı ayrı teşekkür ederim

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

gokhanburak53

Re: Aberceombie and Fitch Fierce

aksoy84

Çaktırmasam iyiymiş

gokhanburak53 yazdı
bende teslim aldım sonunda kardeşim eline sağlık, lumiere noir hediyesini kıskandım :D