Ramón Monegal

єяяσя.
http://ramonmonegal.com/

Barcelona lı parfümör.Kendi ismiyle niş parfümevi de var.
Orda burda çok karşıma çıkıyor,TR de de bulunabiliyor ama forumda hiç ismi geçmiyor biraz dikkat çekmek istedim.

Röportajı;

http://nicheweek.blogspot.com.tr/2015/10/interview-with-spanish-parfumeur-ramon.html

http://eyelineronacatblog.blogspot.com.tr/2012/07/perfumer-interview-series-exclusive.html

Re: Ramón Monegal

Medea LoveGergedan
Birkaç ay önce, Makedon'la beraber bu markanın epeyce parfümünü denemiştik Harvey Nichols'da. Daha sonra da denemediklerimden bir iki taneyi daha denemiştim tek başıma.

Re: Ramón Monegal

Optuna
Dikkat çeken, aklinizda kalan bir seyler oldu mu Mete hocam?
Private Label - Ursa

Re: Ramón Monegal

Medea LoveGergedan
Emrah Hocam, kendi adıma, denediklerimde genelde oldukça sentetik ve yapay gelen bir şeyler vardı. Önceden araştırıp, yabancı forumlarda en çok rağbet gören parfümlerine öncelik vermiştim. Onlarda hayal kırıklığı yaşayınca diğerlerine de biraz şans vereyim demiştim ama açıkçası bahsetmeye değer bir parfüme rastlamadım. Sadece - ismini yanlış hatırlamıyorsam - Entre Naranjos, harika değilse de fena sayılmayacak bir turunçgilli, portakal çiçekli, ferah ve oldukça performanslı bir ilkbahar/yaz parfümüydü. Ama sonra fiyatını görünce o da gereksiz geldi :) Denemediklerim arasında belki kayda değer bir şeyler vardır, bilemiyorum. Ya da bana sentetik ve itici gelen başkasına doğal ve çekici gelebilir. Genelde Makedon'la her zaman aynı fikirde olmayız ama hatırladığım kadarıyla o da kendi denedikleri arasında kendisini cezbeden bir şeye rastlamamıştı.

Re: Ramón Monegal

Optuna
Anlıyorum hocam, resmi sitesinde ozellikle materyal kalitesine vurgu yapilmis yuzeysel okudugum kadariyla. Tesekkurler bilgi için.
Private Label - Ursa

Re: Ramón Monegal

Medea LoveGergedan
Evet, kendi bulduğu bazı malzemeler de var diye biliyorum. Umutlu gittik biz de :) Belki bir süre sonra tekrar denemek lazım. Bir de düşününce aklıma gelen ilginç bir nokta var, anlatayım o da çıksın aradan. Entre Naranjos'u gücü iyi bir yazlık parfüm diye tavsiye etmişti görevli. Kolumda, ilerleyen saatlerde tene yakın kalınca, bunun neresi güçlü diye düşünmüştüm. Ama bunun üzerinden de birkaç saat geçtikten sonra eşimle buluştuğumda, üzerimden çok canlı ve ferah bir parfüm kokusu geldiğini söyleyince şaşırmıştım. Hatta yanındaki arkadaşı da daha uzaktan kokuyu aldığını söyledi. Kullanılan malzemeyle ilgili olabilir. Bu arada, yapaylığı en az hissettiğim parfüm de o olmuştu.

Re: Ramón Monegal

Makedon

Re: Ramón Monegal

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
Bence bu yorumla dikkatleri Entre Naranjos'a cevirdiniz:) Anladigim kadariyla sakin sakin test etmek gerekiyor, bunun icin de umarim bir split ayarlayabiliriz yakin zamanda.
Private Label - Ursa

Re: Ramón Monegal

Umut Kurtoğlu
Umbrayı oldukça sevmiştim ben de geçen sene denediğimde . Nedenini biliyorsunuzdur:)

Re: Ramón Monegal

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Hocam belki beklenti epey yuksek tutuldugundan olabilir. Belki de yeterli zaman verilmedi bilemiyorum ama farkli bir tarafı olmali markanın okudugum kadariyla. Mete beyin de verdigi ornek carpici mesela test deneme asamasinda..
Private Label - Ursa

Re: Ramón Monegal

єяяσя.