Quantcast

Ralph Lauren Polo

Uygunsuz içeiği bildirin

Ralph Lauren Polo

blueskies

Ralph Lauren Polo, 1978'den beri erkeksi koku denince ilk akla gelenlerden.  Karanlık, zengin, baharatlı, maskülen ve sofistike koku. Ünlü "çam" notası da bu parfümde.

Aynı anda hem taze , hem de olgun kokmayı başarabilen ender parfümlerden. Bir başyapıt!

Açılışını çok beğeniyorum. Yeşil ve karanlık bir açılış. Fesleğen, karanfil, kimyon, çam. Güçlü ve zengin.İlk sıktığınızda kolunuzu defalarca koklamak istiyorsunuz. Çünkü sürekli bir değişim var. Notalar uyumlu bir şekilde dans ediyorlar.

Orta notalar ise gayet tatmin edici. Paçuli, meşe yosunu ve vetiver. 80 lerin klasikleşmiş fujer yapısı. Bu tarzı sevenler için referans diyebilirim bu kısım için.

ALt notalar ise benim özellikle favorim,tütün, deri ve kekik işbirliği, harika kokuyor.

Polo acaip bir koku. Kapatın gözlerinizi ve sizi bir yolculuğa çıkarsın. İçinde puro içilen deri kanapelerle kaplı bir gentlemans club hayal edin. Sanki burası yeni temizlenmiş de havada sabunsu bir koku var. Bina bir ormanın içinde, etrafında mis gibi çam ağaçları.

Kalıcılık ve farkedilirlik gayet güzel. Çok sıcak yaz günleri dışında her zaman her zaman kullanılır.
Her koleksiyonda mutlaka bulunmalı.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

1905sss
Acaba Polo ile YVS Rive Gauche arasında kalsak ne düşünmemiz gerekir? Benim başıma geldide... İkisinede çok beğendim. Birini seçeceğimişin içiden çıkamıyorum bir türlü?

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

blueskies
1905sss yazdı
Acaba Polo ile YVS Rive Gauche arasında kalsak ne düşünmemiz gerekir? Benim başıma geldide... İkisinede çok beğendim. Birini seçeceğimişin içiden çıkamıyorum bir türlü?
Valla ikisi de efsane, biraz Polocuyum sanki ben.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By 1905sss
1905sss yazdı
Acaba Polo ile YVS Rive Gauche arasında kalsak ne düşünmemiz gerekir? Benim başıma geldide... İkisinede çok beğendim. Birini seçeceğimişin içiden çıkamıyorum bir türlü?
Ben olsam gözü kapalı Polo'yu tercih ederdim. O Rive Gauche'u hiç sevemedim.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

Coşkun Arslan
Parfüm Merakı yazdı
1905sss yazdı
[...]
Katılıyorum Polo gerçekten bir klasik ve eşsiz bir koku. Bıkmadan kullandığım kokulardan biri oldu PM sayesinde.
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

1905sss
Dün akşam sevil parfümeriye gittim. YVS Rive Gauche, Polo Classic, Dior Eau Savage bu üçünü denedim. Hem kağıtlarda kokladım hem de tenimde kokladım.

Riva Gauche ilk başlarda 1 saat falan ısınamadım. Sonra istedim eski klasik kokuya dönüşüyor ama ilk 1-2 saat beğenemiyorum o yüzden erteledim.

Dior Eau savage çok güzel gibi, ilginç bir koku. Ama ne bilim çok limonsumu desem fresh mi desem  doğru kelimeyi de bulamadım. Sanırım oda değil.

Gelelim Polo efsane yeşil e evet ilk sıktığım an da çok güzeldi, bir saat sonra da çok güzeldi, 5 saat sonra da çok güzeldi. Ben onu seçtim ama yine de sizlerden duymak istedim.

teşekkürler

( Kouros almıştım dün kargom geldi ama geldikten 5 dakika sonra iade ettim. Ayrıntılı yazacağım bir ara )

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

canbaz
1905sss yazdı
Riva Gauche ilk başlarda 1 saat falan ısınamadım. Sonra istedim eski klasik kokuya dönüşüyor ama ilk 1-2 saat beğenemiyorum o yüzden erteledim.

deodorant (vintage) şeklinde olanı mı, şişe (yeni) olanı mı denedin?
su yolunu bulur, ama için yine de rahat değilse sil gitsin ;)

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

die-toteninsel
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
yorumların gerçekten güzel, bazen açıp tekrar tekrar okuyorum.
şimdi soruma geçeyim. :)

maskülen kokular arasında bir sıralama yaparsan ilk olarak hangisini tercih ederdin?

ralph lauren polo
davidoff zino
givenchy gentlemen
chevignon
"sisyphe heureux"

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

nime
Bence polo en iyisi
Emin İBRAİMOV

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

zett
nime yazdı
Bence polo en iyisi
ya evet en iyisi

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

nime
zett yazdı
nime yazdı
Bence polo en iyisi
ya evet en iyisi
Yok yok Epic en iyisi
Emin İBRAİMOV

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

zett
nime yazdı
zett yazdı
nime yazdı
Bence polo en iyisi
ya evet en iyisi
Yok yok Epic en iyisi

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

shantaram
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Klasik...Kış aylarının vazgeçilmezi...Baba kokusu

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

nime
shantaram yazdı
Klasik...Kış aylarının vazgeçilmezi...Baba kokusu
Aynen öyle akşam evde duş aldım sonra parfüm dolabıma göz attım yeşil yeşil bana bakiyordu .)) İki fıs ortalık oldu mis :) Vito Carlione amcama iyi giderdi
Emin İBRAİMOV

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

zett
Bende Maykıl Korleone ye gidecek olanı arıyorum devrem,hangisi olurdu?

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

dr_olfactorius
Neyseki elden çıkarmadım bu parfümü, pişman olurdum yoksa, tam kullanmaya mevsimi de geldi :)

Zett kardeşim çok gel git yaşatmıştın bana ama elde kalması beni şimdi mutlu etti

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

nime
Cevap olarak bu gönderi By zett
zett yazdı
Bende Maykıl Korleone ye gidecek olanı arıyorum devrem,hangisi olurdu?
Oda var kuzum    Hmmm hmmm hee Drakkar Noir nasıl   Şaka falan akşam poloyu sıktım ama drakkar şişesi boş şöyle kapağını kokladım ve biraz kendi iç sesimle kokuştum ! Konuşabiliyorum ben ahah. Harbiden çok class ve tam manasıyla masculenin babası
Emin İBRAİMOV

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

dr_olfactorius
söylemesi ayıp bende de azıcık var drakkar noir, harbi erkeksi bir koku

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

nime
dr_olfactorius yazdı
söylemesi ayıp bende de azıcık var drakkar noir, harbi erkeksi bir koku
Manyak bir masculen ama. Şanslı adamsın Kadircim
Emin İBRAİMOV

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Ralph Lauren Polo

DeJaVu
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Çok zengin parfüm çok modern le arasındaki fark vintagenin daha tozlu olması ve daha dolgun olması şu aralar aksam serinliğinde çok iyi gidiyor

kalite olarak terre hermes e benzetıyorum kalıcılık sillage bakımından doyurucu parfüm maskulen parfümlerle pek aram yoktu böyle bir efsaneyle baslamak güzel tecrubeydı. Eline sağlık admin :)
12
Yükleniyor...