Ralp Lauren Polo (classic)

Sahin
Yine oldu olan.Alındı. Nefret edilmesi gereken bir parfüm bu polo.Sebebi gayet açık. Algida yanılsamalara yol açıyor örneğin.Yer-zaman duygunuzda hafif ölçekte depremler oluşturuyor,ya da ayağınızın kaydığını sanıyorsunuz bir an.Şimdi kelimesi birden eskimiş gibi görünüyor gözünüzde.Hava kapalıyken örneğin,siz zifiri karanlığın içinize damladığını hissediyorsunuz,perdeler kapalı olmamasına rağmen bir hınçla camlara hücum etmek geliyor içinizden.Sigarayı bırakalı yıllar olsa da,gözünüze duman kaçmış sanıyorsunuz hafiften o nemi elinizin tersiyle kimse görmesin diye silerken.Garip bir koku bu polo,tabi şimdi hissedilenler bütün bu okunanlar, dünyanin tamami olmak üzere her şey garip...
Bu kadar garipligin içinde eski bir vefasız arkadaşı hatirliyorsunuz aniden bir otobüs durağında. .gülümseyerek  eskisi gibi utangaç bakıyor şişenin içinden.Geldim diyor.O anda hatirliyorsunuz içinizde taaa derinlerde o sert çam kokusunun biraz yeşilimsi nemliliğin sizi neden ters köşe ettiğini çünkü vedalaşırken bütün o masumiyetle,huzurla, üstünüze bu kokuyu andıran bir şey vardır.
Velhasıl bir iç burkulmasıdır polo ya da yürek sızısı.Bir daha sahip olamayacağınızın farkında oluşunuzdur,bu yüzden nefret edilse de vazgeçilmeziniz olmaya adayıdır

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

Umut Kurtoğlu
Ağzını sağlık hocam.. Çok hoşuma gitti duygu yoğunluğun iyi ya da kötü...

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

Sahin
Sagol umut hocam,arada bir böyle efkarlandırıyor.gondermedin ki söyle neseli bir parfüm :)
Umut Kurtoğlu yazdı
Ağzını sağlık hocam.. Çok hoşuma gitti duygu yoğunluğun iyi ya da kötü...

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

Umut Kurtoğlu
:)) Neşeli de gönderirim hemen hiç sorun yok:)

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

Sahin
Umut Kurtoğlu yazdı
:)) Neşeli de gönderirim hemen hiç sorun yok:)
Eyvallah dostum sagolasın.senden yakın zamanda boss vetriver isteyebilir miyim?ama tek sise ve dökülmemiş olacak :)

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

Umut Kurtoğlu
Sahin yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
:)) Neşeli de gönderirim hemen hiç sorun yok:)
Eyvallah dostum sagolasın.senden yakın zamanda boss vetriver isteyebilir miyim?ama tek sise ve dökülmemiş olacak :)
Boss vetriver hangisi oluyor acaba? Bilemedim. Dökülmemeye müessesemiz söz veremiyor ama tek şişe olacağına söz :)

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

Sahin
Umut Kurtoğlu yazdı
Sahin yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
[...]
akünün suyu boşalınca böyle saçmalayabiliyorum :) boss velvet amber kastetmiştim :)

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By Sahin
Polo classic candır.
Atam İzindeyiz!..

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

nephila
masallah usta guzel yazmıssın. bugun kullandım polo vıntageyi.sizin yazıdan sonra söyleyecek bir şey yok,kalmamış yani))
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

Sahin
teşekkür ederim dostum,sağolasın

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

NeroBianco
Bu bahsedilen üstünde amerikan bayrağı olan şişemi

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

mryankee06
Tom Ford Italian Cypress la oldukça yakınlar koku olarak. Polo yu sert bulanlar Italian cypress a bir şans verebilirler.

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By NeroBianco
Yok hocam yeşil şişe bu.

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

nime
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06
mryankee06 yazdı
Tom Ford Italian Cypress la oldukça yakınlar koku olarak. Polo yu sert bulanlar Italian cypress a bir şans verebilirler.
Yok yahu aralarında dağ kadar fark var.
Emin İBRAİMOV

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

guardiannnn
aa iki ay sonra emin hocam, hoşgeldin.
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By nime
nime yazdı
mryankee06 yazdı
Tom Ford Italian Cypress la oldukça yakınlar koku olarak. Polo yu sert bulanlar Italian cypress a bir şans verebilirler.
Yok yahu aralarında dağ kadar fark var.
Sizi foruma döndüreceğini bilseydim daha önce yazardım bunu Emin bey :) İlk İtalian Cypress denediğimde London a odaklanmıştım arada kaynadı. Sadece  sıktığım kağıdı arabaya koydum, üst üste birkaç gün kokladıkça  kağıttaki koku sabunsu berber kokusu gibi geldi. Beğendim, tekrar denemek istedim, tekrar denememde kağıttaki benim beğendiğimi düşündüğüm  kokuyla alakası yoktu ama bana bişi hatırlatıyor bu diyerek elim bilekte gezdim. Sonra Polo yu andırdığını düşünüp eve gelince diğer bileğe Polo sıktım bana andırıyorlar gibi geldi. Başka bir gün de evde Polo sıkıp sonra Italian Cypress denemeye gittim yine sonuç aynı. Fragranticaya da baktım benzetenler olmuş. Belki uzun süreli kullanımda detaylardaki fark ortaya çıkar ama birkaç denemeyle genel havalarının benzer olduğunu düşünüyorum.

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

nephila
yeni polo nasıl bir şişesi dğermi almaya?
[...]

Hocam ben ilk defa kokladım ama hiç beğenmedim, yaşımdan dolayı olsa gerek ağır bi parfüm baya.

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

perfumer
Cevap olarak bu gönderi By Sahin
"Nefret edilmesi gereken bir parfüm bu polo" burayı okuyunca kan beynime sıçradı resmen ne diyo bu adam dedim ya :) bende ne zaman koklasam yağmurlu bir günde yapayalnız kalmış gibi hissederim kendimi bir o kadar da huzur verir.
Kaleminize sağlık çok iyi bir yorum katmışsınız

Re: Ralp Lauren Polo (classic)

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By Sahin
Şu an piyasada bulunan bir sürü nişler yok olacak; ama Polo (classic) yoluna bence devam edecek. En az 30 sene daha bence...:-)
12