Rafine Deri Kokusu Arıyorum

Veritas
Herkese Merhaba,

Forumu uzun zamandır takip ediyorum. Ülkemizde bu kadar parfümsever olduğunu bilmiyordum açıkçası. Yalnız olmadığımdan dolayı çok mutluyum. Sizlerden ricam Tom Ford TL ye ya da AdP Colonia Leather a benzeyen rafine deri odaklı bi parfüm arıyorum. Yalnız belirttiğim parfümlerin fiyatları çok yüksek. Daha ulaşılabilir alternatifler varsa eğer paylaşırsanız sevinirim. (La Yuqawam hakkında ne düşünüyorsunuz?)

İyi Forumlar,
Burak

Re: Rafine Deri Kokusu Arıyorum

CNYT
Veritas yazdı
[...]

PdM Godolphin önerilebilir ancak oldukça pahalı. Montale Aoud Leather (TF TL oldukça benzer) daha uygun fiyatla bulmak mümkün, n11 sitesinden bir araştırın. Diğer parfümü denemediğim için bir şey söyleyemeyeceğim. Davidoff Leather Blend 299 TL gibi fiyatla bulmanız da mümkün.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Rafine Deri Kokusu Arıyorum

Veritas
Montale Aoud Leather'ı takibe aldım. İstanbulda deneyebileceğim bir yer var mı?

Re: Rafine Deri Kokusu Arıyorum

CNYT

Re: Rafine Deri Kokusu Arıyorum

CNYT
Gerçi stokta görünmüyor ancak aşağıdaki parfümeriden bilgi alın bence...

http://www.aymis.com.tr/Montale-Aoud-Leather-EDP-Erkek-Parfum-100-ml,PR-850.html
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***