Pure malt-moschino-aramis havane -ted altamir - fahrenheit aqua...

Pure malt-moschino-aramis havane -ted altamir - fahrenheit aqua...

goodpasture
Bu konu güncellendi de .
terre (bitti)
zoruxo 30 ml   46 tl
laedri   30 ++    46 tl
alisofya 30 ++   46 tl
NA  30 ml    46 tl
caglar 20 ml   30 tl
isseyblue 15 ml   23 tl

eau fraiche(bitti)
blerox 50 ml  36 tl
laedri 50 ml    36 tl
alisofalisofya 15 ml     11 tl
yilkant 85 ml (sise)       63 tl

odemeler:
Uğur Kavçakar
Akbank
Şube: ege üniversitesi Şubesi/ İzmir Şubesi
Hesap Numarası: 0940-0041443
Iban Numarası: TR790004600940888000041443

Re: terre d hermes

imaginary
EdT için düşünüyorsun sanırım hocam. EdP için nasıl bir fiyat ortaya çıkardı acaba hesabınıza göre?

Re: terre d hermes

goodpasture
50 tl indirim olur hocam yine uyguna gelir.   Belki 2. Parfumu edp alırız. Ama ben edp yi pek beğenmedim

24.12.14, 13:36, "imaginary [via Parfüm Merakı Forumu]" <[hidden email]>":

> EdT için düşünüyorsun sanırım hocam. EdP için nasıl bir fiyat ortaya çıkardı acaba hesabınıza göre?
>
> Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir: http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/terre-d-hermes-tp69331p69335.html                                                Aboneliğinden çıkmak terre d hermes, buraya tıklayın.
> NAML

Re: Terre d hermes

caglar
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture

Re: Terre d hermes

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
30 ml de ben alırım

Re: Terre d hermes

goodpasture
Son 15 ml kaldi galiba pc de olmadığım icin editleme yapamiyorum.  Şuanki listeye 30 ml ile NA  20ml ile çağlar eklendi.

24.12.14, 15:57, "isseyblue [via Parfüm Merakı Forumu]" <[hidden email]>":

> 30 ml de ben alırım Top5
> NY Amber,Kouros,Chergui,dior homme,musk oud
>

> Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir: http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Terre-d-hermes-tp69331p69372.html                                                Aboneliğinden çıkmak Terre d hermes, buraya tıklayın.
> NAML

Re: Terre d hermes

isseyblue
15 olsun o halde

yok

Re: Terre d hermes

yok
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
Ml fiyatı kaça geliyor Uğur kardesım.?

Banada 30 ml yazarmısın
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: Terre d hermes

goodpasture
emrah bey, malesef yer kalmadi. isseyblue kardesimiz de 30 ml istedi fakat kalmadigi icin son 25 ml yi ona verdik. 9 10 11 ocakta cekimiz gelince talep olursa tekrar bir terre spliti duzenleyebiliriz.   ya da baska bi parfumun splitini duzenleriz.
yok

Re: Terre d hermes

yok
Canınız sağ olsun ;)

Emrah Köksal

24 Ara 2014 tarihinde 22:30 saatinde, goodpasture [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı:

[...]

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Terre-d-hermes-odeme-asamasinda-tp69331p69408.html
Aboneliğinden çıkmak Terre d hermes (odeme asamasinda), buraya tıklayın.
NAML
[...]

Re: Terre d hermes (odeme asamasinda)

Smellomania
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
Uğurum sana sevdirdim terre yi sanırsam. Ml ni baya arttırdın. :)

Re: Terre d hermes (odeme asamasinda)

Smellomania
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
Bir de Mehmet'e (blerox) sevdireydik iyiydi.
NA

Re: Terre d hermes (odeme asamasinda)

NA
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
Tesekkurler. Eft'yi yarin sabah geciyorum, siseler icin cekilis olayi hala gundemde mi :)

Re: Terre d hermes (odeme asamasinda)

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By Smellomania
YILKANT yazdı
Uğurum sana sevdirdim terre yi sanırsam. Ml ni baya arttırdın. :)
yilmaz abi aynen ben sevdim ama bende sisesi oldugu icin ben katilmadim :) sadece spliti gerceklestiriyorum.   alanlara hayirli olsun cok iyi fiyat.

NA yazdı
Tesekkurler. Eft'yi yarin sabah geciyorum, siseler icin cekilis olayi hala gundemde mi :)

evet siseler icin kura cekilecek.   rasit beyden rica edecegim.   30 ml lerin 2 tanesi parfumu siseli alacak

Re: Terre d hermes (odeme asamasinda)

goodpasture
arkadaslar. biraz piyasa arastirmasi yaptim ve kendimce uygun fiyatli buldugum parfumlerin listesini cikardim.   eger siz de dusunurseniz ve ortak bi nokta bulursak  hepsini tek kargoda halledebiliriz.
mesela bana moschino forever sailing ve fahrenheit aqua goz kirpiyor.
sitelerin degisik indirimleriyle daha ucuza geliyorlar.  mizu da % 20 var hizli alda bkm var.

fahrenheit aqua

fleur du male

moschino forever sailing

pure wood püre malt

versace pour homme

versace eau fraiche

john varvatos

john varvatos vintage

ted lapidus altamir

Re: Terre d hermes (odeme asamasinda)

blerox
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Smellomania
YILKANT yazdı
Bir de Mehmet'e (blerox) sevdireydik iyiydi.
yılmaz abi uzun süre uğraştım sevebilmek için ama anlaşamadık terre ile maalesef :)

Uğur Versace Eau Fraiche alınırsa ben 50 mlsini alabilirim.. aynı şekilde pure wood veya havane alınırsa 30 ml alabilirim.

Re: Terre d hermes (odeme asamasinda)

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
hocam pure malt yada pure havane alınırsa 30ml alırım

Re: Terre d hermes (odeme asamasinda)

caglar
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture

Re: Terre d hermes (odeme asamasinda)

laedri
Cevap olarak bu gönderi By blerox

Re: Terre d hermes (odeme asamasinda)

goodpasture
Tamam arkadaslar. Tamamlanan olursa aksam onu da alırız
123