Pudramsı Kokan Parfümler

elle61
Burada temel olarak pudra kokan parfümleri konuşalım istedim. Bu parfümlerin içeriğinde çoğu zaman iris ve menekşe çiçekleri var. Ben pudramsı kokuları severim, bir yanıyla kadınsı bir yanıyla da masum olmayı başarabilen kokular bunlar. Bildiğim yoğun pudralı kokular şunlar:
Guerlain, iris çiçeğini çoğu parfümünde yoğun olarak kullandığı için ''pudra kokusu'' deyince akla en çok gelen marka bence: L'instant de Guerlain, L'instant Magic, İnsolence, Samsara, Shalimar(pudra+baharat), Shalimar İnitial
İkinci en çok pudralı kokuyu bulabileceğiniz marka Chloe: Chloe Signature, Chloe Love, Chloe Love Florale.
YSL Parisienne: Başta güllü-meyveli sonrasında ise güllü pudra kokusu. Çok güzel bir parfüm.
Chanel: No:19 Poudre (son derece pudralı bir koku. edpsi gayet kalıcı.), No:5(pudralı-sabunsu koku)
D&G: The One (parfüm vanilya-pudra kokusuna çarpıcı bir örnek),
Cacharel Noa: Masum pudra kokusu...
Burberry: Body, Body İntense(süper koku).
DKNY: Casmere Mist(çok güzel koku)
Tom Ford: Violet Blonde: Çok yoğun deri-pudra kokusu, güzel.
Prada İnfusion D'iris: Müthiş güzel ve kibar pudra kokusu.
Daha çok fazla koku var ama benim aklıma ilk gelen güzeller bunlar.

Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

şerif23
Saf pudra kokusunu coook cok seviyorum.  Keşke bir parfum markasi ciksa da saf pudra kokusu yapsa. Belki de  chanel no19  poudra oyledir. Ins splitten gelecek ve deneyeceğim.
Cacharel noa da ki sabunsuluk had safhada pudrayi kapatıyor burda

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

rapid
pudra efektli parfüm denince guerlain-mitsuoko ilk gelir aklıma

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

elle61
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
Chane no:19 Poudre'yi ben almıştım, annem o kadar beğendi ki ''senin çok parfümün var, bunu bana ver'' dedi. Anne deyince akan sular durur benim için, ona verdim  parfümü. Yaz-kış demeden kullanıyor, çok çok seviyor. Çok güzel kokuyor.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

şerif23
inş ben de anneniz kadar beğenirim. ahh annelerimiz. dünyanın en kıymetli varlıkları.çok iyi yapmışsınız gerçekten.
siz ne düşünüyorsunuz no 19 poudre hakkında peki elle hanım?

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

elle61
şerif23 yazdı
inş ben de anneniz kadar beğenirim. ahh annelerimiz. dünyanın en kıymetli varlıkları.çok iyi yapmışsınız gerçekten.
siz ne düşünüyorsunuz no 19 poudre hakkında peki elle hanım?
Güzel sözleriniz için teşekkür ederim Şerafettin Bey. No:19 poudre, ismi gibi son derece pudralı, çiçeksi, karakterli ve edp olanı gayet kalıcı bir koku. İnanın insana huzur veren bir koku. Bu parfümden alarak çok iyi yapmışsınız, tertemiz bir kokusu var. Güle güle kullanın.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

Lagerfeld
Hermes'in "Hiris" adında bi' kokusu da var. Ne kadar pudralı olduğunun sinyalini adında vermiş.
İrise bulanmış bi' iksir.:) 99' çıkışlı fakat hala Hermes butiklerinde varmış sanırım. Biraz tuzlu fiyatı tabi.

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

Damandıra
Frederic Malle Iris Poudre, adından da anlaşıldığı gibi pudralı daha çok bayanlara yakıştırdığım ama biz erkeklerinde kullanabileceği çok sevdiğim bir koku.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By elle61
elle61 yazdı
şerif23 yazdı
[...]
Cok tesekkur ederim. Gelince kullandikca ben de yorumlarımi yazacağım inşallah
NA

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

NA
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Hdp 1725 erkekler için nefis bir pudra kokusu... Lüks, centilmen pudrası :)

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

Lagerfeld
1725 için La Dessee'den sample istemeyi düşünüyordum bu aralar. :) İyi oldu bu mesajınız.

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

murrjm
No 19 Poudre 'yı sadece mutlu olmak için sık ve bekle o seni mutlu edecektir.

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

rapid
Juliette has a gun- citizen queen

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

allure
Cevap olarak bu gönderi By elle61
En en en en sevdiğim notalar😍bu konu tam benlik olmuş☺  özellikle bu pudralık iris ciceğinden geliyorsa o koku benim için vazgeçilmez olur.
Ancak chloe tarzı pudra kokularını değil no 19 poudre gibi daha soft pudra kokularını seviyorum. Hatta içinde bir miktar tatlı notalar içeriyorsa kesinlikle bittikce aldıklarım sınıfında oluyor😍

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

Süsen ve sandal ağacı pudrayı oluşturan iki önemli nota oluyor genelde parfümde. Pudralı bayan parfümlerinin çoğunun notalarında bu iki cadaloz vardır zaten.

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Benim bahsi geçenlere ekleyeceğim,  çok beğendiğim iki pudralı parfüm var. Bunlar Bvlgari pour femme ve Elizabeth Arden 5 th Avenue. :)

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

Lagerfeld
Buraya bi' tane de erkek kokusu yazayim. Histoires de Parfums - 1725. Ayrıca rahatlıkla bi' bayanda kullanabilir. Çok güzel ve kaliteli bi' pudra kullanılmış.

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

Parfüm Merakı
Admin
Bir erkek parfümü de benden gelsin. Guerlain - Habit Rouge EDT oldukça pudralı kokmakta.

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

Libra
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Chanel no 5 edp kullandığım zaman birçok kişi pudra koktuğumu söylüyor.Hatta bir tanıdığım buram buram talk pudrası kokuyorsun demişti:)))

Re: Pudramsı Kokan Parfümler

matrai
Eşimin severek kullandığı Serge Lutens Clair de Musk. kesinlikle bebek pudrası gibi kokuyor