Private label

Caliban
jovoyun meşhur parfümünü çok merak ediyorum ve sevecekmişim gibime geliyor:) yardımcı olursanız sevinirim
calibanitsme

Re: Private label

Umut Kurtoğlu
Kusura kalma hocam yardımcı olamadım:(

Dekant satışı bitince benim şişeler de bitti.. Çok doğru yapıyorsun kör alış yapmamakla. Favorilerimden olsa da Black Afganodan sonra dozajını da abarttığımdan en laf yediğim koku olmuştur PL:)

Re: Private label

Caliban
est hocam ne demek aslında notalar genel olarak sevdiğim kokular ama yine de denemeden alınmaz tabi :)
calibanitsme