Phaedon Tabac Rouge

alib
selam herkese aranızda bu kokuyu deneyen/kullanan var mıdır
forumlarda çok begeni toplamış tobacco vanille ile kıyaslanmıs tobacco vanille seven biri denemeden alabilir falan yazmışlar

Re: Phaedon Tabac Rouge

promesta

Re: Phaedon Tabac Rouge

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By alib
Julyusa sorabilirsiniz. Ayrıca satılık dekantlarında mevcut.

Re: Phaedon Tabac Rouge

matrai
Kokuyu denedim ama bana göre değil Bal kokusu ağırlıklı ve bal kokusu midemi bulandırmıştı

Re: Phaedon Tabac Rouge

julyus
Ben tv yi kullanamadığım için özellikle almıştım, tv ya göre daha hafif ve tv gibi rahatsız etmiyor ve kokusu tv dan daha elit kokuyor.
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Phaedon Tabac Rouge

buraktemiz93
Cevap olarak bu gönderi By alib
TV'nin fiyati yaklasik 50ml icin en ucuz $150 alabiliyorsunuz Amerikada. Bunun 100ml yenisini $110'a bulmusdum gecen hafta, Bugun gelmesi lazim, TV koklayan biri olarak cok merak ediyorum nasil cikacagini.
2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: Phaedon Tabac Rouge

baykalbul
Ben denedim parfümü. Hatta diğer elimde de Tom Ford Tobacco Vanille ile

Tf-tv 5-6 saat tende kokuyor sonra tatlı bir hal alıyor sadece ama phadeon tabac rouge turkish blend uzun süre ilk baştaki gibi kokuyor tabi sılaj azalarak..

Çok benzer iki parfüm bence tf-tv ile.
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Phaedon Tabac Rouge

promesta

Re: Phaedon Tabac Rouge

baykalbul

@Rasta82 hocam göndermişti sağolsun :). Türkiye'de var mı bilmiyorum :)

19 Nis 2016 ÖS 4:49 tarihinde "promesta [via Parfüm Merakı Forumu]" <[hidden email]> yazdı:
nereden edindiniz hocam?
baykalbul yazdı
[...]

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Phaedon-Tabac-Rouge-tp35317p148901.html
Aboneliğinden çıkmak Phaedon Tabac Rouge, buraya tıklayın.
NAML
[...]

Güzel koku güzel..

Re: Phaedon Tabac Rouge

promesta

Re: Phaedon Tabac Rouge

Umut Kurtoğlu
Hocam var bende. Şu yoğunluğum bitsin size göndereceğim tadımlık. Çok yok bende de.

Re: Phaedon Tabac Rouge

felix
Zaman'ında kullandığım bir koku idi.Tobacco Vanille benzerliği var evet.
Türkiye'de satışı yok maalesef.Yurtdışı üzerinden temin edilebilir şişesi ile alınacaksa.

Re: Phaedon Tabac Rouge

promesta

Re: Phaedon Tabac Rouge

Özcan
Cevap olarak bu gönderi By promesta
Tom fors tabacco vanillia nin aynisi. Birebir ayirt edemezsin. Hatta bunun vanilyasi daha guzel. Daha yumusak kokuyor.