Perry Ellis Oud Collection

єяяσя.

Black Vanilla Absolute~~rom , vanilya absolü , öd , siyah amber , tütün

Saffron Rose Absolute~~safran , karagül , laden reçinesi , tütsü , öd , sandal ağacı

Vetiver Royale Absolute~~karabiber, Haiti vetiver , ardıç , öd , Endonezya paçuli yaprağı , atlas sedir

Re: Perry Ellis Oud Collection

Lagerfeld
Arkadaşlar bu seriden Black Vanilla Absolute'un ortalığı yıkıp geçtiğini ve hatta bi' çok yerde stokların da tükendiğini okuyorum.
Hakkında kışkırtıcı yorumlar var. Guerlain'in Spiritueuse Double Vanille'ine benzetenlerden tutun, Cologne of the Missions'ın nam-ı değer vanilya bombası Le Couvent des Minimes'ine benzemesine kadar gidiyor.

Silaj/kalıcılık uçmuş. Biraz fazla mı kanımıza giriyorlar. Oldu mu şimdi bu Perry  :)

Re: Perry Ellis Oud Collection

єяяσя.
Artık kışkırtılmak istemiyorum.
TME

Re: Perry Ellis Oud Collection

TME
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld yazdı
[...]

Nereden buluruz acaba bunu?

Re: Perry Ellis Oud Collection

Lagerfeld
TME yazdı
Lagerfeld yazdı
[...]

Araştırıyorum TME. Net bi' şeyler yakalarsam direk paylaşırım.
TME

[...]

Sevinirim Lagerfeld

Re: Perry Ellis Oud Collection

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Black Vanille ile Muazzam iş çıkarmışlar o fiyata. Splite katılanlar yaşadı.Ben söyliyim:)

[...]

Aynen öyle Lagerfeldim.. Ciddi ciddi bağımlılık yapar bu çoğu kişide. Hanım inanılmaz beğendi.Ve direk dediği de tütün-vanilya kombosu gibi..

Enfes bir vanilya. Çok mutlu oldum böyle çıkmasına.

Re: Perry Ellis Oud Collection

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
சித்தஅண்ட்ராய்டு yazdı
Artık kışkırtılmak istemiyorum.
Kışkırtılacak kadar var Loser Hoca.

Re: Perry Ellis Oud Collection

єяяσя.
Uzay da.

Re: Perry Ellis Oud Collection

єяяσя.
Kıristmas armağanı

Re: Perry Ellis Oud Collection

mky2
MAlesef türkiye de perris artık satılmıyor hayret bir sey ya.