Perris Monte Carlo - Patchouli Nosy Be

Re: Perris Monte Carlo - Patchouli Nosy Be

ibrhm
Olmaz olur mu hiç. Yılmaz Erdoğan diyor ya, "yazana değilse bile okuyana faydalı"

Lagerfeld yazdı
İbrahim Bey teşekkür ederim, faydalıysa ne güzel.

Emre Bey size de bolcana teşekkür ederim. Umutla beraber vetiver günlüklerinizi paylaşcaksınız yoksa ateşe veririm buraları. :)

Re: Perris Monte Carlo - Patchouli Nosy Be

AliG
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
çok güzel bir yazı olmuş.
tv,lidge,chergui den sonra başkada güzel bir kışlık koku bulamam sanıyordum.Nosy be yi kokladıktan sonra number one oldu benim için.
1)Apom 2)Dhi 3)Tv 4)lidge 5)chergui 6)virgin island water 7)casemoratti 1888 8) ny amber 9) lumiere noir 10) monte carlo noss be

Re: Perris Monte Carlo - Patchouli Nosy Be

mky2
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Perris monte carlo 'nun Bois D'oud şişe olarak  elinde olan varsa satın almak istiyorum.
Bu şişeden vardı malesef kaybettim.
12