Paris parfüm evlerinden split

SilverStar
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar merhaba,
2 hafta içinde Paris'te olacağım. Aşağıda linki olan alışveriş merkezine gideceğim,birçok markanın parfümleri mevcut orada.Fakat aslolan,guerlain,serge lutens,creed, jovoy gibi perfüm evlerine birşekilde yolumu düşüreceğim. Misal Serge lutens'in parfüm evinde sadece Parise özel parfümler var. Eğer bir iki parfüm üzerinde anlaşırsak getirebilirim ve burada split yapabiliriz. Hem Türkiyede bulunmayan parfümleri uygun fiyata denemiş oluruz. Tabi split yapabilecek bir gönüllü aranıyor. Herhangi bir fiyat avantajım olmayacak. Sadece split yapan arkadaşın masrafları karşılanırsa hoş olur.
Splite girecek ilk parfüm: Spiritueuse Double Vanille
2 şişe hakkımız daha var arkadaşlar.Toplamda 200-225 ml geçmezsek sevinirim zira çevremden özel sipariş var

Alışveriş merkezinin Linki

Arkadaşlar diğer parfüm önerilerini bekliyorum.

Spiritueuse Double Vanille 75ml  530 TL  ML FİYATI 7 TL
SilverStar 10 ML (5ml spliti yapacak arkadaşa vereceğim)
Mehmet 10 ML 70 TL ödendi
Laedri 10 ml  70 TL ödendi
hantsome36 10 ML  70 TL ödendi
trustalt 10 ML  70 TL ödendi
carpediem 10 ML  70 TL ödendi
MD 10 ML  70 TL ödendi
fsater 5 ML   35 TL ödendi
BİRİNCİ ŞİŞE SPLİT TAMAMLANDI

TDC De Bachmakov 276 TL
Sİlverstar  5 ml (felix'e giden pay)
trustalt  10 ml 27 TL ödendi
asumer 25 ml  67,5 TL ödendi
eminth 15 ml   40L ödendi
fsater,ml yazmamışsınız,10 ml ayırdım  27TL ödendi
aydin21  27TL ödendi
fugazi 10 ml. 27TL ödendi
MEHMET 5 ml  13TL ödendi

Guerlain JICKY 520  TL

Felix 10 ml 52tl ödendi
Raşit Bey 10 ml 52tl ödendi
Asumer 10 ml 52tl ödendi
Eminth 10 ml 52tl ödendi
Fsater 10 ml 52tl ödendi
MD 5ml 26tl ödendi
Carpediem 10 ml 52tl ödendi
teddyboy 10 ml 52tl cevap gelmedi,spliti iptal
aydin21 10 ml 52tl ödendi
trustalt 10 ML 52tl ödendi
mehmet 5ml 26tl ödendi
3. Koku "THE END"

Herkese hayırlı olsun...

Life is beatiful

Re: Paris parfüm evlerinden split

rapid
blueskies guerlain 68 arıyordu o olabilir...bir de pek çok arkadaş philosykos ve de bachmakov peşindeyiz malum

Re: Paris parfüm evlerinden split

SilverStar
Olabilir.Asıl amaç burada, ulaşamayacağımız kokular olsun bence. Karar ortak tabi.
Life is beatiful

Re: Paris parfüm evlerinden split

laedri
"Spiritueuse Double Vanille" splitine 5-10 ml katılmak isterim.
Şayet "Tonka Imperiale" spliti düşünürseniz onada hayır demem..

Re: Paris parfüm evlerinden split

different pulses
Spiritueuse Double Vanille splitine 10 ml. beni yazın hocam

Re: Paris parfüm evlerinden split

SilverStar
Aklıma gelmişken,ne kadar istediğimizi burdan yazalım arkadaşlar.Maili atlayabilirim,hak geçmesin. Bir de şişe kusura bakmazsanız bende kalacak.
Life is beatiful

Re: Paris parfüm evlerinden split

felix
Split konusunda dilerseniz yardımcı olurum bende.Siz ne istiyorsanız karar verin ona göre elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım uygun görürseniz.

Re: Paris parfüm evlerinden split

felix
Bu arada Birkaç arkadaşımız TDC De Bachmakov arıyordu.Onuda getirme şansızın olurmu bilemem Mustafa bey.İmkan olursa değerlendirilebilir.90 ml refill tüp var.Onun alınması daha uygun olur aslında.

Re: Paris parfüm evlerinden split

SilverStar
Tamam o zaman,felix hocam da split:)))
Benim için hangisi olur gerçekten farketmez, yalnız deiğerlerine karar vermeden birkaç gün bekleyelim isterseniz,başlığı görmeyenler olabilir.Sonradan haberimiz yoktu,şu parfüm olsaydı olmasın. Malum limitim var. Double vanille zaten hemen istendi,75 ml doldu kotadan. TDC De Bachmakov da olur herkes hemfikir olursa. Toplamda 165 ml olur ve tek bir 50-75 ml hakkı kalır forumun.Karar sizlerin
Life is beatiful

Re: Paris parfüm evlerinden split

rapid
Cevap olarak bu gönderi By felix
asumer
iskender77
eminth
de bachmakov taliplileri

Re: Paris parfüm evlerinden split

felix
Diptyque Philosykos'da olabilir.Bende isteyenler arasındayım mesela :)

Re: Paris parfüm evlerinden split

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
Double vanille`den 10ml de ben alayim...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Paris parfüm evlerinden split

rapid
Cevap olarak bu gönderi By felix
felix yazdı
Diptyque Philosykos'da olabilir.Bende isteyenler arasındayım mesela :)
Md hocamdan gelen haberlere göre yakında Beymen de olacakmış philosykos

Re: Paris parfüm evlerinden split

felix
asumer yazdı
felix yazdı
Diptyque Philosykos'da olabilir.Bende isteyenler arasındayım mesela :)
Md hocamdan gelen haberlere göre yakında Beymen de olacakmış philosykos
Pahalı olabilir diye düşünüyorum aslında:)

Re: Paris parfüm evlerinden split

carpediem
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
10 ml GSDV de ben rica edeceğim, teşekkürler
MD

Re: Paris parfüm evlerinden split

MD
Min. 10 ml de bana yaz Deniz kardeş :) şişe işini ne yapacağız bence en güzeli en temizi kura çekmek olur ne dersiniz ?:))
MD

Re: Paris parfüm evlerinden split

MD
Özür dilerim kusura bakmazsanız şişe bende kalacak demiş Deniz hocam, görmemişim  ne kusuru hele sen bi gsdv bul da abi :)))

Re: Paris parfüm evlerinden split

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
Arkadaşlar ilk şişeyi bitirdik. İsteğe göre de bachmakov yahut Diptyque Philosykos için başlayalım? de machakov için de özel istekler var:)
Life is beatiful

Re: Paris parfüm evlerinden split

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
SilverStar yazdı
Arkadaşlar ilk şişeyi bitirdik. İsteğe göre de bachmakov yahut Diptyque Philosykos için başlayalım? de machakov için de özel istekler var:)

GSDV canmış öyle diyorlar diye istedik.. :) Kardeşim yurt dışında olduğum halde, beni düşünüp sorup listeye dahil ettiğin için gerçekten çok teşekkür ediyorum sana.

Almanyadan herkese selamlar bu vesile ile.

Re: Paris parfüm evlerinden split

rapid
sağlıkla gel mehmet :)
1234 ... 9