Parfümün içeriği hakkında bilgi almak istiyorum.

Parfümün içeriği hakkında bilgi almak istiyorum.

Bertax
Arkadaşlar merhaba, kuzenimin ev arkadaşı ''Smart Black'' adında bir parfüm kullanıyor. Birkaç defa deneme fırsatı buldum gerçekten her açıdan çok performanslı bir parfüm. İnternet üzerinden(yerli yabancı kaynaklar) biraz araştırma yaptım ama parfüm hakkında hiçbir bilgiye ulaşamadım. Yurt dışından aldığını söylüyor. Acaba parfümün notalarına nasıl ulaşabilirim? Birçok niş parfüm kullanma fırsatı bulan beni bile bu derece etkileyen bir parfümün içeriğini gerçekten çok merak ediyorum. Fotoğraf da ekliyorum fikir vermesi açısından.

Re: Parfümün içeriği hakkında bilgi almak istiyorum.

Snakker
Merhabalar. Araştırınca Ralph Lauren'in Polo'su olarak görünüyor. Özel seri olabilir zira fragrantica'da bu seriyi göremedim. Polo Black var onunla aynı ise içeriği aşağıda: polo black'i bir deneyip farklımı görün bence.

Re: Parfümün içeriği hakkında bilgi almak istiyorum.

Snakker
Düzeltme: Bir sitede tescilli marka ile hiçbir bağı yoktur diye uyarı notu düşülmüş. Bu durum Ralph Lauren amblemini kullanan "yan sanayi" çağrışımı yapıyor.

Re: Parfümün içeriği hakkında bilgi almak istiyorum.

Snakker
Smart Collection diye bir firma var ünlü marka parfümlerin taklidini yapan, bu onun ürünü. Sonuçta Polo Black'in taklidi olduğunu düşünürsek sanırım Polo Black aradığınız parfümdür :-)

Re: Parfümün içeriği hakkında bilgi almak istiyorum.

Umut
Cevap olarak bu gönderi By Bertax
Merhaba efendim bu parfüm gerçekten harika bir parfüm ve baskalarina hiç benzemiyor bende bu parfümü kulaniyordum ama şu anda bitdi ve bi türlü bulamıyorum yurtdışı dan almıştım

Re: Parfümün içeriği hakkında bilgi almak istiyorum.

NarKo
Cevap olarak bu gönderi By Bertax
parfüm  oldukça  iyi  notalardan  harmanlanmış.    Oryantal   ailesinden   odunsu  ve ve baharatlıdır.

üst: portakal, kakule, limon.

orta:lavanta,   biberiye, sardunya (ben  beğenmemem  kokusunu  sardunyanın)  kişniş.

dip: vetiver,   tik, tonka..