Parfums de Marly - Pegasus

Arthur Mccaine
Pegasus
Merhaba,

Geçtiğimiz günlerde Harvey de satıcının önerisiyle deneme fırsatı buldum ve gerçekten çok beğendim.
Vanilya ve badem kokusu yoğun olarak hissediliyor. Sanırım yeni bir koku değil ama hiçbir yerde bahsedilmemiş.
Usta burunlardan deneme imkanı bulan oldu ise yorumlarınızı alabilir miyim?

Re: Parfums de Marly - Pegasus

єяяσя.
Bu marka ve şişeleri benim çok ilgimi çekiyor.
Para olsa köralış yapacağım ilk niş markalardan.
Yalnız Fragrantica da farkedilirlik ve kalıcılık sorunları olduğundan çok dem vurulmuş.

Re: Parfums de Marly - Pegasus

Burakkk
Dün Beymen'de deneme fırsatım oldu benimde. Bayıldım bende bazen böyle çok konuşulmayan parfümler beni kalbimden vurabiliyo. Performans zaten muazzam. Bu marka performans konusunda aldığı paranın hakkını veriyor bence. Fragrantica'da da oldukça iyi puanlar almış zaten performans ve koku güzelliği anlamında.

Bir Split hiç fena olmaz bence. Herkesin beğeneceğinden eminim.

Re: Parfums de Marly - Pegasus

Ozlemcixx
çok beğendim bu kokuyu. keşke taksit olayı varken alsaymışım
burak bey in dediği gibi beni de vurdu tam kalbimden..

Re: Parfums de Marly - Pegasus

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By Arthur Mccaine

Re: Parfums de Marly - Pegasus

Sahin
LesPaul59 yazdı
ya ben ise tam tersine hiç beğenmedim tercihim hala Reflection'dan yana ama performansının hakkını vermek lazım.
Cidden pegasus bu kadar güçlü mü?😨oajan öyle de,pegasus da onun gibiyse denemek lazım