LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By Onur c.

Re: Parfümlerim

Onur c.
Cevap olarak bu gönderi By Onur c.
Çok teşekkürler:)

Re: Parfümlerim

Umut Kurtoğlu
İlk rafı tüketmişsin yalnız hocam:) .. Onları bir yenilemek gerek:) Cdgler gerçekten çok hoş durmuş. Güzel günlerde kullanın..

Re: Parfümlerim

єяяσя.
Merhaba,
Floriental hakkında yorum alabilir miyiz?

Re: Parfümlerim

Umut Kurtoğlu
ভীতু অ্যান্ড্রয়েড yazdı
Merhaba,
Floriental hakkında yorum alabilir miyiz?
Hayret almamışsın bunu daha demek ki:)

Re: Parfümlerim

єяяσя.
TR de satışı yok Mösyö.
Ayrıca CDG de ilk hedefim büyük şişe Amazingreen ve Blue serisinin tamamı[3 koku]
Ama sürekli erteliyorum,bak kaderde 250 lik TF ler varmış süpriz yaptılar bana

Re: Parfümlerim

Umut Kurtoğlu
ভীতু অ্যান্ড্রয়েড yazdı
TR de satışı yok Mösyö.
Ayrıca CDG de ilk hedefim büyük şişe Amazingreen ve Blue serisinin tamamı[3 koku]
Ama sürekli erteliyorum,bak kaderde 250 lik TF ler varmış süpriz yaptılar bana

Max 5 haftası var hocam seni tanıyorsam artık:) O 3 koku gelir koleksiyona..İnşallah diyelim tabi yine de:)

Re: Parfümlerim

Onur c.
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Merhabalar,
Floriental ı kısaca özetlemek gerekirse TF Black orchid ve CDG wonderoud u karıştırmışlar gibi bir his veriyor:) ama bu iki parfümden de daha hafif. Kesinlikle feminen bir parfüm. Fragrantica da erik notasından bahsedilmiş ama ben alamadım açıkçası.

Re: Parfümlerim

Onur c.
İlk rafı tüketmişsin yalnız hocam:) .. Onları bir yenilemek gerek:) Cdgler gerçekten çok hoş durmuş. Güzel günlerde kullanın..
Teşekkürler:) biraz bütçe ayırabilirsem yenileyeceğim inşallah ama daha açılmamış CDG ler var, onlara çok yatırım yaptım:)

Re: Parfümlerim

Onur c.
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Loser yazdı
Merhaba,
Floriental hakkında yorum alabilir miyiz?
Luca turin yorumunu paylaşayım:)

http://arabia.style.com/beauty/beauty-guide/luca-turin-reviews-latest-2015-perfumes-comme-des-garcons-carolina-herrera-papillon-artisan-perfumes/

Re: Parfümlerim

єяяσя.
[...]