Parfümleri karıştırmak

Peyton
Merhaba arkadaşlar. Forumda yeniyim. Zaradan nude bouquet parfümünü aldım .dior miss blooming bouqet parfümüne benzetilmiş internette ama ben bilmiyorum bu kokuyu. Nude bouquet in Kokusu çok güzel ancak biraz ekşi kokuyor. Bu ekşi kokuyu dengelemek için hangi parfümle ya da esansla karıştırabilirim?

Re: Parfümleri karıştırmak

delirium
karıştırarak başarılı sonuç elde edeceğini düşünmediğim gibi biraz amatörce yaklaşmışsın sakın beni yanlış anlama.. Hangi parfümü ne oranda karıştırmalıyım sorusu olacak ama .. karıştırarak farklı fantezilere girme.. hoşuna giden bir parfüm al rahat kafayla tadını çıkar