Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

trustalt
Arkadaslar bugunun sorusu secimi benim icin en zor olani...Gercekten ikisi arasindan secim yapmak oldukca zorlayici...Ben Chergui diyorum ama Jubiye buyuk saygiyla Chergui diyorum...Cherguinin daha katmanli ve kompleks olmasi benim secimimde onemli rol oynadi. Her anı ayrı bir keyifli...Jubilation uzun kullanimlarda daha sıkıyor sanki...Ama koku guzelligine hicbirsey diyemem...Uzun kullanim deneyimlerinden yola cikarak ben Chergui diyorum....
Hangisi?
Oyunuzu değiştiremezsiniz.
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

different pulses
Jubi siklet olarak Chergiu den daha agir vede daha luks bir parfum.Onun icin Jubi..

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Benim tuttuğum takım sürekli kaybediyor ama yine muhalif bir yorum yaparak adaletsiz bir çarpışma..

Piyasada en lüks kokan parfüm ne diye soran olursa kesinlikle clive x'ten sonra jubi derim. Bunun yanında jubilation genel beğeniye daha uygun oysa chergui çok farklı bir sanat eseri ve chergui yi her zaman kullanamazsınız. Fazlasıyla klas, jön parfümü.

Jubilation tobaccodan sonra 2. parfümüm. PM'nin dediği gibi kendinizi Umman kraliyet ailesinden hissetmek istiyorsanız jubilation sıkmalısınız. Özgüveninizi arttırır, bonzai gibi. Aman dikkat..

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

rapid
öncelikle chergui daha giyilebilir daha katmanlı ve özel bir koku,jubi ise giymesi zor ve genel beğeninin dışında kalma ihtimali yksek,ama koku olarak eşsiz güzellikte bir parfüm.yani özetle ikiside oryantal temalı arabik öğeleri fazlasıyla barındırırken jubi hacı yağı efektli chergui ise daha modern ve avrupai......ikinici olarak chergui jubiye göre daha az farkedilir ve kalıcı.jubi yi sıkınca dağlar taşlar yerinden oynuyor resmen ben burdayım diye bağırıyor.son olarak chergui'yi 50ml olarak 200-250 fiyat aralığında temin edebilirken,jubi için 750 tl'yi gözden çıkartmak gerekebilir.tüm bu sonuçları göz önüne alırsak ben chergui derim ama jubi'nin hakkını yememeliyiz.parfüm dünyasının en özel kokularından biri sonuçta

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

murrjm
Chergui, artik referans kabul edilen ve yeni parfümörlere ders kitabı niteliğinde bir koku.
Jubilation , turunun en iyilerinden , kullanan insani avrupada holding sahibi bir Umman'liya donusturen binbir gece masallarinin kokusu :)
2 sine de saygida kusur edilemez.Neyse lafi dolandirmayim .
Oyum Jubilation'a gitti.
Ozy

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

Ozy
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Açık ara jubılıtıon bence daha lüks zengin kalıcı koku 👍
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

fsater
ikisindende dekantım var.ikisininde eninde sonunda şişesini alıcam.ikiside çok lüks parfümler.zor seçim ama benim seçimim jubi oldu

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

Tekkenzaibatsu
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
İki parfüm arasında en ufak bir benzerlik yok sanırsam bu karşılaştırma popülariteden dolayı yapılmış :D dediğim gibi en ufak bir benzerlik bulamasam da Jubilation sıklet olarak büyük gelir Cherguiye, gerek kokusu gerek sunumu gerekse de çok daha lüks kokması sebebiyle.

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Oyum chergui ye veriyorum.

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

alfie
jubilation çok güzel bir kokudur, beğeniye uygun ve genelde de sevilir. chergui farklıdır bambaşka benzersizdir.

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

erdem
Cevap olarak bu gönderi By Mehmet
Mehmet yazdı
[...]

Mehmet kardeşimi ayakta alkışlıyorum.
Jübilation favori kokum olduğu için ister istemez chergui'nin hiç şansı yok nazarımda.

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By trustalt

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By erdem
Est. Erdem abi, sağolasın.

Ama genel olarak herkes ayı fikirde gibi, chergui çok benzersiz ancak jubi çok kalıcı ve çok lüks. O yüzden kazanıyor.

Diğer arkadaşa katılıyorum, popülariteden dolayı olmuş çarpışmaları, yoksa benzerlikleri pek yok.

Edit: Fiyat konusunda negatif etki var o çok doğru.

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Chergui mi Jubilation XXV mi? Gerçektende en zor sorulardan birisi muhtemelen

Annenizi mi daha çok seversiniz yoksa babanızı mı?
Ferrari mi istersiniz yoksa Lamborghini mi?
Apple'ın mı CEO'su olmak istersiniz yoksa Microsoft'un mu?
Bodrum mu daha güzel yoksa Çeşme mi?

Buyrun çıkın işin içinden çıkabilirseniz.

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

İSKeNDeR
NA

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

NA
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Bir arap şeyhi gibi kokmak var; bir de arap kültüründen ögeleri estetik bir süzgeçten geçirip modern bir klasik yaratmak var... Ben zenginim-güçlüyüm diye bağırmak var, zenginliğini ince zevkleriyle göze sokmadan ifade etmek var... Oyum incelikten yana: Chergui

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

tarkan
JUBİLATİON XXV...

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

zett
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Parfüm Merakı yazdı
[...]

Boğuntuya getirme..Sence hangisi? söyle işte

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

Shams
Cevap olarak bu gönderi By tarkan
Chergui bir tık önde benim için.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Parfümler Çarpışması-3 Chergui vs Jubilation 25

rapid
fark açıldı da bu kadar fark olmamalı bastırın chergui ciler
1234