Parfüm tavsiyesi MB Legend Intense

serpent's egg
Merhaba, başlıkla ilgili olarak MB legend intense'i değerlendirmeye katarak sizden koku önerisi istiyorum kokuları yetersiz dolayısıyla gereksiz görmüş olduğum onca zaman sonra gerçek olduğunu düşündüğüm tek koku buydu aynı dünya, kültüre ait ancak farklı güçte bir koku var mıdır diye merak ediyorum

yardımlar için teşekkür ederim .

Re: Parfüm tavsiyesi MB Legend Intense

serif
Denemedim diye hatırlıyorum. Önümüzün Kış olduğunu düşünürsek denemeniz amaçlı kışlık önerilerde bulunayım. Denemeden kör alış yapmayınız.

Dior Home Intense
Thierry Mugler Pure Havane
Bvlgari Man In Black

Güzel kışlıklardır. Niş derseniz:

Tom Ford TV veya TL

Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Parfüm tavsiyesi MB Legend Intense

serpent's egg
Sanırım abi dersem kızmazsınız yardımınız için çok teşekkür ederim, mutlaka denenecektir bu kokular ve yine legend intense denemiş dostlardan ilk girişte yazdığı gibi aynı kökene sahip koku tavsiyeleri bekliyorum

herkese keyifli günler ve forumlar