Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

parfumania
Arkadaşlar Eminönü piyasasındayım yıllardır.Parfüme meraklı olduğumdan bazı konularda uyarı yapma gereği duydum.Arkadaşlar özellikle Eminönü için konuşuyorum doğubank Tahtakale vs özellikle tek açık şişe duran parfümlerden uzak durun.Lakin satıcı bunu yurtdışından kendi getirdiğini söyleyecek normal fiyat 200 tl ise 100-130 tl diyecek,ve bir çoğu kutuludur,fakat onlarda sahte.Hatta bazı fiyatlar yüksek söylenir koklarsın hımm dersin bu aynısı orijinal aslında değil. :) Şimdi dolum makinesi diye bir alet var orijinal şişeyi bu makineye koyuyorlar içine basıyorlar parfümü.vakum makinesinde üstünü naylon kaplıyorlar. :))
Soru 1 parfümü nasıl buluyorlar: Orjınaline en yakın esans bulunup birazda bazılarında orjınal katıp type esansla karısdırılıp deniyip aynı kıvama gelene dek uğraşıyorlar.
Soru 2 şişeler nereden: Burası enterasan işte :)) şişeler orijinal arkadaşlar kutulu olursa çok daha makbul oluyor onlar için.Evet şişelerin çoğu büyük avm mağzalarından çıkan tester ürünlerin şişesi ordan elemanları bağlamışlar elemanlar şişeleri getirip bunlara satıyorlar,ŞAKA demek isterdim ama değil maalesef gerçek. :)) Bana adam kendi söyledi abi dedi şişeleri atma 15 tl den alıyım dedi.Güzel para. :)) Şimdik bu avm deki büyük mağzalarda çalışan eleman-lar 150-200 arası şişe getiriyor bunlara 8 tl den verse paraya bak havadan para..Büyük mağzadaki testercılar bitsin diye 4 gözle bekliyorlar. :)) Birde etrafındaki elemanlara yada tanıdıkları parfümcüler varsa söylüyorlar bunlarda getirip şişeleri bu insanlara satıyor.Geriye ne kaldı hoş duran bir dükkan tutmak ve sonra... Güzel bir hatun konuşmasına bilen yurtdışından biz getırıyoruz vs vs vs bir çoğu kutusuzdur arkadaşlar dikkat edin.Olay böyle.Bazı detaylar mevcut olup dükkan yada mağza ismi ticaret esnaflığına etik olmadığı için yazılmamıştır.Burdaki bilgiler size gerekli olan bilgilerdir.Saygılar.

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

єяяσя.
Hocam en çok merak ettiğim 2 yer var.
Bulamadığım pek çok kokuyu bu 2 yerde gördüm ondan almak istiyorum ne dersiniz?
1.Bayer Kozmetik
2.Aymis Parfümeri.
Hatta 1-2 bişey de aldım fakat aldığım ürünler önceden sadece 1-2 kez kokladığım ürünler olduğu için sahtelik konusunda yorum yapamıyorum

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

parfumania
Birader buradan sana yazamamki.. :)) özel mesaj falan varmı bu forumda göremedim ben..

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

rasta82
Güzel paylaşım. Bunu sahte parfümden korunmak başlığına taşırsanız kaybolup gitmez daha çok insan faydalanır.
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

royvicety
Cevap olarak bu gönderi By parfumania
Madem isim vermeyeceksiniz konuyu acmanız da cok etik değil. Komple Eminönü şüpheli duruma düştü... Bu tarz yaklaşımlar cok doğru değil kusura bakmayın... Uzay A gidiyorum adam forum deyince hoşlanmıyor, bu yüzden kimseyi sıkıntıya sokmayın lütfen yada isim verin

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

parfumania
Birader eminönünü komple salla dıyorum sana başkada bırsey demiyorum. :) Hergün yeni şeyler duyuyorum iyice delı oluyorum.En guzelı Boyner ykm morhıpo gıbı yerlerden ındırımı bekleyip almak. ben 16 yasından berı gıder gelırım emınonune çok öptuler benı iyi bilirim ben tecrübe ıle sabit. :))

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

MauMau
Bahsettiğiniz yerlerden alışveriş yapanlara birşey deyemeyiz ancak bu yerler hakkında güvence verebilen forum üyeleri mevcut. Bu gerçekten komik bir durum.

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

ibrahimm
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By parfumania
parfumania yazdı
[...]
 hocam bu tip ithamlar gerçekten çok ağır değil mi sizce de? komple Eminönü salla diyorsunuz benim şahsen gidip Eminönünün dibinden parfüm dükkanı-parfümevi içerisinden kendime aldığım birçok parfüm var, dükkanlarda hakkını veren abilerimiz var,bu işi helaliyle para kazanmak isteyen abilerimiz de yapıyor.ki orada dükkanı olan alışveriş yaptığım üstadımızdan birisi sayın Raşit bey i tanıdığını,kendisiyle irtibat halinde olduğunu,ve bu siteyi takip ettiğini kendi ağzından duymuşluğum oldu.şimdi sizlerde burada birçok insanı şüpheye düşürüp bazı insanları zan altında bırakıyorsunuz.ayıptır üstadım..oradaki pasajların içerisinde yıllardır bu işleri yapan abiler,köklü dükkanlar var.burada bi abimiz çok iyi açıklamıştı ki Boyner ykm vs tarzı satış yapılan yerlerin fiyatları oldukça yüksek,çünkü bu işten iyi para kazanıyorlar.talep-arz da yüksek oluyor.e fiyat neden düşürülsün?bu yüzden bilgi verecekseniz isim verecekseniz söyleyin biz de bilelim.bildiğiniz pire için yorgan gitti şuanda..
Tâ ki yükselsin ezanlarla müeyyed nâmın,
Galib et, çünkü bu son ordusudur İslâm'ın.

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

Eminth
Admin
Cevap olarak bu gönderi By parfumania
Bu dükkanlar hangi dükkanlar isim vererek açıklar mısınız?. Söyledikleriniz çok havada şeyler ve bilgi olarak hiçbir değeri yok şu anda. Sizin yaptığınız Eminönü piyasası hakkında bilgi vermek değil, toptan eminönü' nü çöpe atmak ve orada iş yapan herkesi itham altında bırakmak.

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

MauMau
Arkadaş eminönü yazıp teferruatına inmeyerek zaten tüm eminönü piyasasını kastedmiş. Bu kanıya da birçok defa farklı işletmelerden kandırılarak ulaşmış. Yanlışım varsa düzeltin, lütfen.

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

EgemeN
Cevap olarak bu gönderi By Eminth
bu durum artık insanlarda refleks oldu herhalde. Boyner vs bu paraya satarken nasıl olur da eminönündeki parfümeri uyguna satar. nasılsa ucuz sahtedir vs.

bende eminönünde iş yapan parfümcü arkadaşlardan parfüm aldım(sadece bir tanesinden ki uzay parfümeridir.) hemde hatırı sayılır miktarda ama hiçbir sıkıntı yaşamadım. ürünlerine bakmak lazım alıp karşılaştırmak lazım herkesi aynı kefeye koymamak lazım.

1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.
TME

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

TME
Cevap olarak bu gönderi By parfumania
Eminönü genelleme yapmak için fazla büyük bir yer, bu tarz genellemeler yapmak çok hoş değil. Eğer isim isim verir ve bildiklerinizi aktarırsanız söylediklerinizin inandırıcılığı olur, diğer türlü insanların ekmeğiyle oynamış olursunuz.

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

parfumania
Arkadaşlar isim vermek etik olmaz isim verenide kınarım.Lakin sonuçta bende esnafım orda ki parfüm satanlar kımsenın yakasına basmıyor gel al diye.Açtıgım yeni bir konuya bakın genel kısmında morhıpo boynerden aldığım ıssey mıyake set fotoda mevcut.eminönündeki parfüm pıyasasına genel olarak dedim piyasayı bılen bılır bılmeyen inandıklarıyla kalırlar bu konu hakkında fazla detaylara gırmem.boyner yada ykm pahalı satıyor cunku masrafları cok ancak ındırımler beklenip alınabılır.ismini vermıcegım bır dukkan hakkın da kendısı sırkecıde olur  kutuda paco rabone çıkardı ve abi bunu tutturamadık ayarını dedi ayarı tutturana kadar uğraşıyorlar azcık orjınal esans ve dolum makınesı.Arkadaslar soracak sana neden onu söylesınkı malesefkı cevremız cok olduğundan kımseyı kıramıyoruz bırı bırını gönderdı bu işi yapmak ıstıyor ve acık acık soyluyor dıyorkı abı orjınal dıye satıyorum kendısını uyarıp etık olmadığını günah olduğunu soyledım lakın bırıne gonderdım onu o bırıde onu bırıne gondermıs sırkecıde paco rabenı tutturmadığını soylemıs.Şimdi isteyen alsın ısteyen almasın arkadaşlar ben almıyorum kımseyede sunu bunu alma yer mekan söylemem ısteyen kıme guvenıyorsa nasıl yapıyorsa alsın.Saygılar iyi forumlar.

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

parfumania
Cevap olarak bu gönderi By MauMau
Doğru gıbı çok daha detaylarda mevcut ama fazla dıllendırıp budaklandırmak ıstemem herkes ıstedıgı yerden alsın ben burada "İNSANLIK" görevımı yaptım kımsenın adını ısmınıde vermem.

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

єяяσя.
Bir yerde duymuştum.
Çin den sonra "sahte-replika-çakma" ürün üretmekte dünya ikincisiymişiz.
Çin in nüfusunun milyar, bizim 75 milyon olduğu gözönüne alınırsa aslında dünya 1.siyiz.
Kısa yoldan para kazanma isteği en çok benim güzel ülkemde var herhalde.

Arkadaşı haklı buluyorum.

Ben 2 farklı dükkandan ürünler aldım ama daha önce bu ürünleri koklamadığım için sahteliği konusunda yorum yapamam.
Ama en son sipariş verdiklerimden olan Pure Leather beni tatmin etsede içinden çıkan "Le Circle Mugler" kitapçığına şimdi açıp baktım.Boyner den aldığım Pure serisinden çok farklı.
Boynerdekilerde düzgün bir çıktı baskısı var,oysa Pure Leather a dikkatli bakınca kitaçığın yazıları böyle 2. sınıf bir baskı makinesinden çıkmış gibi.Uydurukça.
Kutu şişe herşeyiyle orjinal gibi duruyor ama o kitapçık açıkçası şuan içime kuşku düşürdü.
Fotoğraflarını çekip koycam zaten siteye.

****
Sevil Sephora gibi zincirlerde 2-3 sene raf ömrü dolan ürünleri ithalatçı firmalar toplatıyormuş.
En son Douglas ta mı biyerde konuşmuştuk.
Ben parfümlerin '11 önceki üretimlerini bulabilir miyim diye sorduğumda hepsi aynı şeyi söyledi.
Dior uzmanı bayan "diğer markalarda öyledir ama en çok Hermes,Chanel ve Dior bu konuda hassastır" dedi.

Toplanan "raf ömrü dolan" kokular nereye gidiyor?
Muhtemelen Mizu,Odorvi,Lidyana,MissPera tarzı yerlere...
Bilemiyorum artık.

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

parfumania
Burayada gelceni sanmam toplanıyorsa tekrardan geri dönüşüm oluyordur. :D 10-15 senelik parfümler mevcut elimde chanel allure var mesela 7-8 senelik parfüm beton gıbı hıcbır sey olmadı bu surede bozulan gıvenchy pi bıraz eksıme yaptı gio aqua mevcut 10 senesı rahat var notalarda düşme oldu gibi ama iyi :D lakin 97 de aldıgım Jean paul vardı yaklaşık 2 sene önce bitti son donemlerınde bıraz eksıme yapmaya baslamısdı ama ıyıydı sısesı hala kokar kalıcılık olarak suanda en iyi not verdıklerım Jean paul le male,ıssey mıyake home,chanel allure.Bunların kalıcılığı cok ıyı sonra takıben 212 man versace blue dıye gıdıyor. davıdoff cool water zaten at kenara gıtsın bir daha asla almam... :))

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

canbaz
@parfumania, @TutunamayaN:

-mış'lı, -miş'li anlatımlarla fikir sahibi olmuşsunuz.
etik nedir falan da bihabersiniz.
bi de üstüne sözde insanlık vazifenizi yapıyorsunuz.
farkında mısınız ahkam kestiğiniz yer parfüm forumu?!

yeminle avcum kaşınıyor. hayır olsun inşallah!

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

parfumania
ee yani? nolmuş farkındayız parfüm formu etıkıde ıyı bılırız.insanlık gorevımızıde yaptık.Sizi sıkan durum nedir söylermısın bana ? Emınonunde parfümcü falansınız herhalde..Hayırdır bu celallenme neden?sıkıntı nedir.Söylemlerınız cok sert uslube davet edıyorum sızı.

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

canbaz
he ya eminönü'nde parfümcüyüm.
te allah'ım...

''çıkar konuşunca, vicdan susar''

                           cemil meriç

Re: Parfüm sahte taklit vs özellikle eminönü piyasası bilgi...

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By parfumania

Pure Malt Sevil.Pure Havane Boynerden.Ortadaki Pure Leather ise Aymis Parfümeri.
Kitapçıklardaki farkı görüyorsunuz değil mi.Pure Leather ın çerçevesi bile elle kazılmış sanki uyduruk.

Bu da Bayer Kozmetikten aldığım Pure Shot.
Ne tuhafOndaki kitapçıkta tıpkı Aymis in Pure Leather ı gibi.
Aynı elden çıkmış sanki.
Tesadüfün bu kadarına pes doğrusu
Le Cercle yazısının etrafındaki çerçeveye dikkat edin.İlkokula giden bir çocuk çizmiş sanki.

Soldakiler Sevil ve Boyner
Sağdakiler Aymis ve Bayer.

Adeta 2 farklı üretimden çıkış sanki.
Yorumu size bırakıyorum artık.
Bundan sonra buralardan alışveriş yapar mıyım? Bilmiyorum.
Açıkçası midem bulandı.
Üstelik N11 de bile faturanın felan gönderilmediğini yazanlar çoğunlukta.
Bana Bayer den fatura geldi fakat Aymis ten gelmedi.
Dürüst bir satıcı faturayı neden göndermez ki?

Hakkaten mide bulandıran hareketler bunlar...

123