Parfüm önerisi lütfen

1 mesaj Seçenekler

Parfüm önerisi lütfen

Darkside
Merhaba arkadaşlar. 36 yaşında bir parfüm hastasıyım ama gelgelelim gençlik yıllarımdan beri "işte budur" diyeceğim, genel tabirle "imza parfüm"'ü bir türlü bulamadım. Son çarem uzun zamandır takip ettiğim Parfüm Merakı.

En büyük hayal kırıklığım : Creed. Green irish tweed ve aventus'ü fransadaki mağazasından aldım tam bir hayal kırıklığı. Uçucu ve gayet sıradan kokular.

Son aldığım : Jo Malone english oak and hazelnut. Güzel bir koku. Performansını da beğendim ama işte budur dedirtmiyor. Zaten jo malone markası genel olarak parfümlerini kombine ederek ya da vücut losyonu gibi kremlerle eşleyerek kullanılmasını öneriyor. Çok benlik değil.

Yenilerden en çok beğendiğim : Dior Sauvage aldım gerçekten nefis bir koku. İşin komik yanı çoğu insana yapıştırıcı kokusu gibi gelip itici olan açılışı en sevdiğim kısmı. Ancak giriş çok çabuk bitiyor ve tene yakın idare eder diyebileceğim bir koku kalıyor. Yine işte budur dedirtemedi :(

Bu zamana kadar en beğendiğim : Yine size komik gelebilir ama davidoff champion gerçekten bu zamana kadar en severek kullandığım kokuydu. Sürekli champion'un daha kaliteli içeriğe sahip olup, biraz daha  performansının arttırılıp, casual toplantı adamı ;) versiyonunu arıyorum.

Sevdiğim aromalar : Beğendiğim parfümleri incelediğimde genellikle bergamot, sedir ve vetiver üçgenindeyim gibi.

İnsanların bana yakıştırdığı : Terre d'hermes.. Bence gayet sıradan bir turunçgil kokusu. Bana itici gelmiyor ama işte budur, nefis bir koku da diyemiyorum. Artık çok alıştığım için mi bilemiyorum ama çok sıkıcı ve sıradan geliyor. Ancak herkesi ortak görüşü bu parfüm gibi :(

Kadınlarda en çok beğendiğim : Parfüm zevkimi biraz daha anlatabilmek için iyi olabilir diye düşündüm bu başlığı. gucci envy me, gucci rush, tom ford black orchid. Bu üç kokudan birini kullanıpta yanımdan geçen bir bayana dönüp bakmamam mümkün değil. Bunları ne kadar seviyorsam chloe love'dı sanırım o kadar nefret ediyorum. Özellikle asansörde chloe kullanan bir bayanlaysam mide bulantısıyla karışık çaresizlik içerisinde kıvranıyorum..

Fiziki görünüş ve hayat : Boyum 1.95, kilom 100. açık kumral beyaz tenliyim. Eski basketbolcuyum. Uzun yıllardır da fitnessla uğraşmaya çalışıyorum ;) Giyim olarak casual business diyebileceğim, pinterestte sürekli görünen görseller gibi.. kanvas pantalon-gömlek-ceket, kot-tshirt-ceket giyiniyorum.

İstediğim : Çok sevdiğim sabunsu notalara-kokuya sahip ama toplantılarımda da, "spora gidiyor" ya da "20 yaş kokusu" algıları yaratmayacak. İnsanları baymayan ama kendini de hissettiren yani tene çok yakın durmayan. Kaliteli hammadde içeriğine sahip. 2-3 yıl sonra piyasadan kalkmayacak bir imza parfüm.

Okuyup, ilgilenen herkese teşekkür ederim. Sanırım istediğim hemen herkesin beklentisi ama umarım beni bu çıkmazdan kurtarırsınız.