Parfüm notaları öğrenme

gani
Paçuli, vetiver, Amber gibi parfüm notalarının tek tek nasıl koktuğunu Öğrenmenin bir yolu varmı.

Re: Parfüm notaları öğrenme

fugazi
Bu siteyi inceleyebilirsiniz: http://kokucuk.com/

Re: Parfüm notaları öğrenme

gani
Cevap olarak bu gönderi By gani
Tam olarak aradığım şeydi.. tesekkurler

Re: Parfüm notaları öğrenme

Mutlu korkmaz
Cevap olarak bu gönderi By gani
Bu notaları öğrenmenin ve ayırt etmenin  tek yolu  elbette bu kokuların %100 saf  Absolute  sini  biraz seyreltip  koklamak ve unutmayacak kadar sıklıkta koklayıp akılda tutmak   tabi koku yelpazesi oldukça büyük olduğu için ve bazı kokuların birbirine benzerliği uzun yıllar ve tecrübe isteyen bir iş

Re: Parfüm notaları öğrenme

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By gani
gani yazdı
Paçuli, vetiver, Amber gibi parfüm notalarının tek tek nasıl koktuğunu Öğrenmenin bir yolu varmı.
bunu tam anlamıyla öğrenmeyi ben de çok istiyorum
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Parfüm notaları öğrenme

Optuna
Kısaca, esansiyel yaglar (saf ucucu) yahut infuze edilmis(salamura) yaglar olarak iki secenek var merak eden arkadaslar için. Esansiyel yaglar kalitesine gore degisir ama infuze edilmis yaglar daha ucuzdur cunku  imalatı.

Marketlerde, aktarlarda rahatca ulasilabilir bu infuze edilmis yaglara en azından fikir vermesi acisindan. Asagi bir link ekliyorum ornek olarak paculi yagi 7-8 tl ile 15 tl arasında degisiyor diye hatırlıyorum.

Paculi Yagı

guardiannnn yazdı
gani yazdı
Paçuli, vetiver, Amber gibi parfüm notalarının tek tek nasıl koktuğunu Öğrenmenin bir yolu varmı.
bunu tam anlamıyla öğrenmeyi ben de çok istiyorum
Private Label - Ursa

Re: Parfüm notaları öğrenme

Mutlu korkmaz
Size katılıyorum   (link te verilen) kesinlikle  uygun yağlar sınıfına girmiyor  tamamen aromaterapi yağları    parfüm sektöründe kullanılabilir yağlar  Absolute sınıfında filtre edilmiş  en yüksek konsantrasyona sahiptir yağ sınıfıdır oldukça yoğun ve pahalı  yağlardan meydana gelir bir örnek verecek olursak    Tuberose (sümbülteber)  jasmine  India :grandiflora Auriculatum veya sambac  (yasemin ve türleri)   5 ml 80$ kadar avrupa da parekende satış olarak alıcı buluyor   düşünün ülkemizde 20 ml 15-20  liraya satılan uçucu yağlarla  diğer yağları kalitesini!     Yaklaşık 8000 yasemin çiçeğinden 1 gram  yağ elde edildiğine göre ucuza almak imkansız
Kokuların ve parfümlerin amiralleri  olan   iris sümbülteber gül gardenya osmanthus yasemin  pahalı ve en güzel kokulu notalardır

Re: Parfüm notaları öğrenme

Relix_Andy_Maccol
Çok farklı parfümler koklamak da öğretir bence tabi içeriğini bilerek kullanmak şart.  Ben de net seçemiyorum notaları yeni yeni detaylara girmeye başladım

Re: Parfüm notaları öğrenme

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
guardiannnn yazdı
gani yazdı
Paçuli, vetiver, Amber gibi parfüm notalarının tek tek nasıl koktuğunu Öğrenmenin bir yolu varmı.
bunu tam anlamıyla öğrenmeyi ben de çok istiyorum
Vedat Ozan üstadın kokucuk.com sitesinden başlangıç olarak 1 ml lik vial şişe şeklinde temin edebilirsin Gökhan. Ben alalı 2 yıl olmuştur, belki de daha fazla ama hala satılıyordur diye düşünüyorum. Çok faydasını göreceğine inanıyorum.

Re: Parfüm notaları öğrenme

Mutlu korkmaz
Güzel bir paylaşım   bende o küçük samplelerden almayı düşünüyorum
http://kokucuk.com/10-adet-seçenekli-numune-86.html