Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

CNYT
Diğer başlık 50 sayfaya ulaştığı için buradan devam edilebilir.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

MeaCulpa
Boynerde yapılan indirimden hariç yıl başında tekrar memnun edici bir indirim yapılacakmış bizzat boyner yetkilisi ile telefonlaştık. %50 gibi bir indirim olursa fiyatlar normale döner diyerek şakalaştık fakat zannetmiyorum %50 yapsınlar kendisi anca 2. Ürüne yapılabilir diye fikir sundu
Je deviens folle

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

Cranial3perfumeandmusic
Daha önce yazıldı mı bilmiyorum, Boyner %30 indiriminde ödeme sayfasında BOYNER5 kodu girerseniz mevcut tutardan %5 daha indirim yapılıyor.
Coco Mademoiselle & J'adore

Postmodern Jukebox :)

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

CNYT
Cranial3perfumeandmusic yazdı
Daha önce yazıldı mı bilmiyorum, Boyner %30 indiriminde ödeme sayfasında BOYNER5 kodu girerseniz mevcut tutardan %5 daha indirim yapılıyor.
Boyner'de indirim son gaz devam ediyor ama galiba ellerindeki pahalı parfümleri eritmişler...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

MeaCulpa
Boyner indirim adında hala çılgın gibi karlı ürün satıyor %50 indirim isterükk
Je deviens folle

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

connoisseur

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

CNYT
Brandroom'da bazı seçili ürünlerde indirim var, 30% gibi... Belki beğeneceğiniz parfüm olabilir.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

connoisseur
Cevap olarak bu gönderi By connoisseur
..

[...]

connoisseur yazdı
A☆MEN yazdı
connoisseur yazdı
connoisseur yazdı
Boyner indirimi bitti mi? Internet sitesinde niche parfumlerde indirim goremedim?
Kendi soruma kendim cevap vereyim :) Bitmis...
Guzel bir indirimdi yuzde 35 indirim yapmislardi.

Guerlain ideal edp yi hopi para ve indirimle 235 liraya aldim ki piyasadan en az 100 lira asagi bir rakam oldu..
Tuh, ben niche lere dalinca bu guzelligi atladim, cok iyi fiyatmis, tebrikler...
Biraz yılbaşına doğru dişimizi sıkabilirsek ve hatta o zamana kadar gerekmedikçe parfüm almazsak büyük indirimler göreceğiz kanısındayım. Umarım haklı çıkarım.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

connoisseur

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

kaside66
Markafoni'de 250tl'ye 50tl indirim var :)

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By connoisseur

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

RİYAFES
Split ahalisi Mustafa Üstad Kasım splitini açıyor koşun

cantona8 yazdı
connoisseur yazdı
Boyner'deki kozmetik indirimi bitince Ormonde Jayne'ler acaba neden internet sitesinden kalkti?
Yoksa tamamen mi birakiyorlar?
Stoklari tuketmek icin %50 indirim yapmasinlar?
Kafamda deli sorular...
HAYIR BEN DAHA SPLİT YAPMAYACAĞIM

:D:D:D:D

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

cantona8

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

connoisseur

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

camorr
Home of Scents'de Atelier des Ors Lune Feline %40 indirimde.

http://www.homeofscents.com.tr/Lune-Fline-100-ML,PR-268.html

Re: Parfüm -İndirim Ve Fırsatlar [Yeni]

promesta