Parfum hk.

1 mesaj Seçenekler

Parfum hk.

Hüseyin
Merhaba arkadaslar. Bu kış için, dior homme intense aldım boynerden. Daha sonra uzay ex. Den guerlain linstand edp aldım yenı versiyon. Fakat ikısınden de performans alamadım. Dior batch kurbanı. Diğeri başta cok keskin. Daha sonra hafifliyor ama bana cok hıtap etmedı. Şimdi bır sorum olacak. N11 uzerınden giorgio armani stronger with you intensely alacagım. Batch ıstedım 2019 uretımı. Loreal kozmetik distbirütor aracılığı ileymiş. Dubai cıkıslı olup olmadıgını sormuştum. Sizce guvenılır mı?