Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

Kilitli 1004 mesajlar Seçenekler

Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

Parfüm Merakı
Admin
Değerli arkadaşlar. Artık parfüm önerisi/tavsiyesi isteyen arkadaşlar sadece bu başlığa nasıl parfüm aradıklarını yazsınlar. Ayrı başlık açmasınlar. Bu başlıkta bir çok arkadaşımız, öneri isteyenlere yardım edeceklerdir.

Parfüm öneri konusu sadece bu başlıkta konuşulsun ve devam etsin.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

Daniel

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

asdaa
Katılıyorum bir de başlığa taşınsa önce ki konular çok iyi olur

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

blueskies
iyi oldu hakkaten bu parfum tavsiyesi muhabbeti...

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

Parfüm Merakı
Admin
Siz Genel Parfüm Konusu gibi ana başlık açılmasından mı bahsediyordunuz? Ben normal bir başlık anlamışım.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

asdaa
2 türlü de olur aslında ama geçmişte açılan öneri başlıklar var. Bence bu başlıklardan dolayı yeni konu açılmalı ana sayfaya ama buraya yazarakta olur da geçmişte ki öneri konuları silinirse hem daha sağlıklı olur bence.
ceo

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

ceo
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Serge Lutens parfümü sipariş vereceğim fragrancex'de ama iki sorum var;
Biri Arabie-Ambre Sultan-Chergui 3lüsünden birini sipariş vereyim diyorum,Viyana'da Chergui denemiştim ve beğendiğimi hatırlıyorum.Sizce başka önerebileceğiniz ya da bu 3lüden en uygunu budur diyeceğiniz hangisi?
Ayrıca sitede bu parfümler women bölümünde gözüküyor ama parfümün yanında unisex yazıyor,sizce bir sorun yaratır mı?
P.S Ya DHI alacağım ya da Serge Lutens.Önerileri bekliyorum.
Yaş bu arada 23.Ona göre de yorumlayabiliriz.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

erkanaydin
ceo yazdı
[...]
Bence SL arabie ve ambre sultan sana uymaz, chergui uyabilir veya un bois vanille de olabilir. SL parfümleri çoğunlukla unisex, yani unisex yazıyorsa, bayan veya erkek bölümünde olması bi anlam ifade etmiyor. Yaşın için birşey diyemem ama beğendiğin ve kendine yakıştırdığın her kokuyu kullanabilirsin bence, yani yaşa takılma

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Pek tavsiye değil aslında ama

privacy
adidas
axe

Bu kalitede ki parfümler nasıl  Axe deodorantları hoşuma gidiyor aslında. Koleksiyonuma eklemeyi düşünüyorum bu tip markaları da.

Bu arada brut edt madalyonlu parfüm hakkında fikirleriniz neler kullanan veya fikir sahibi olan var mı  İçki temalı parfümler hoşuma gidiyor bu da öyle ama kör alış yapmak istemiyorum.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

Muhammed21
Bazıları katılmayabilir fakat koleksiyon dediğin değerli parçalardan oluşmalı bence. Bunu sadece adidas veya axe kokuları için söylemiyorum. Atıyorum C.K - Euphoria gibi bir koku bence koleksiyonluk değildir. Koleksiyon parçası olarak değil de günlük kullanım için alsan daha iyi olur.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

asdaa
Haklısın. Zaten ben biraz yanlış anlattım. Koleksiyondan kastım şu benim hem dediğin gibi günlük kullanıcam tabi beğendikleri mi. Onlar için ayrı bir raf yapıcam yani bir yerde kaliteli koleksiyonluk parçalar olurken diğer tarafta bu kalitede ki ürünler olucak böyle bir şey denemek istiyorum.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

eMRe
Böyle bir başlığın açılması çok yerinde oldu bence.Gelelim benim soruma:Bellamola da parfümlerin baya uygun fiyatlı olduğunu görünce bir iki tanesini almaya karar verdim.Aşağıda yazdıklarımdan hangilerini önerirsiniz kullanan eden var mı yardımcı olursa çok sevinirim.Yaşım 26,buğday tenliyim ve kullanacağım kokunun kalıcılığı ve farkedilirliği nispeten iyi olsun istiyorum aynı zamanda herkeste olan kokular da olmasın.Almayı düşündüklerim:

Versace-The Dreamer
Mont Blanc-İndividuel
Joop-Homme wild
Gucci 2 pour homme
Ysl-m7 oud absolu
Jpg Fleur Du Male
Armani Eau de Nuit
Guerlain Habit rouge
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

crippax
Gucci 2 pour homme
coactus volai ...

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

eMRe
Tamam Gucci cepte :)
[...]

Tene, yaşa göre değil de kullanmak istediğin kokunun özelliklerine göre yapılacak bir seçim daha doğru olur. Belki bu yazdığın parfümler sana istediğin şartları sağlayacak fakat beğendiğin tarzda olmazsa ne yapacaksın ? Bence  önce düşündüğün, beğendiğin tarzı söyle ona göre yardımcı olsunlar. Ör; baharatlı, meyveli, odunsu, çikolata-vanilya gibi. Belki de aradığın parfüm bu saydıklarının içinde değildir.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

eMRe
warm spicy olarak tabir edilen 'sıcak baharat' ve tatlımsı kokuları seviyorum ağırlıklı olarak.Zaten onlar daha kalıcı oluyor bence.Şipre kokularla pek aram yok
[...]

Cevap olarak bu gönderi By eMRe
Kalıcılık ve fark edilebilirlik diyorsan apom derim  Noire daha güzel kokuyor ama apom kadar fark edilebilir değil.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By eMRe

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa...

eMRe
hmm hangi anlamda başarısız sence kalıcılık mı koku güzelliği olarak mı?m7 yi övüyorlar forumlarda,dreamer ise eski bir koku seveni de çok sevmeyeni de