Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (Yeni)

Kilitli 1013 mesajlar Seçenekler

Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (Yeni)

Parfüm Merakı
Admin
Parfüm tavsiyelerinin istendiği ana başlığımız 50. sayfayı doldurduğu için yeni başlığı devreye alıyoruz. Eski başlığı ise kilitleyip bekleteceğiz.

Parfüm tavsiyelerini artık bu yeni başlıktan isteyebilirsiniz.

Lalique Pour Homme Lion edp

julyus
Lalique Pour Homme Lion edp versiyonu ,yabancı sitelerdede pek bilgiye ulaşamadım acaba kullanan varmı ?
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Dior Homme Intense mi Costume National Homme mu?

Kadirsah10
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
iyi günler parfummerakı üyeleri aranızda yeniyim. şunu sormak istiyorum başlıktanda anlaşılacağı gibi iki parfüm arasında kaldım fakat şöyle bi durum var ki costume national in homme kokusunu bilmiyorum tekinacarda siyah scent kokusunu denemiştim ve bayağı kalıcı ve hoş geliyodu burnuma. biraz bayan tarzı bir koku olacağını düşündüğüm için bu markanın başka bir kokusunu araştırayım dedim bunun sonucundada ct homme u buldum fakat kokusunu bilmiyorum bu iki kokuyu bilenler karşılaştırma yapıp hangisini alacağımı söyleyebilir mi yaşım 21 çok fazla parfüm kullanan birisi değilim ama eski parfümüm bitti yeni parfüm alma zamanım geldi sizce hangisi olmalı?

Re: christia dior intense mi yoksa costume national homme mu ?

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
Dhi.

Re: christia dior intense mi yoksa costume national homme mu ?

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By Kadirsah10
YAŞ 30 üstüne costume national homme altına dhi öneririm

Re: christia dior intense mi yoksa costume national homme mu ?

blerox
Dhi derim.. dhi içeriğindeki notalarla genel beğeniye daha uygun..

Re: christia dior intense mi yoksa costume national homme mu ?

Kadirsah10
bildiğim kadarıyla edp parfümler edt parfümlere göre daha kalıcı. dior homme intense siyah kapaklı edp ile dior homme gümüş kapaklı edt arasında fark var mı ? varsa nasıl bir fark var ?

Re: christia dior intense mi yoksa costume national homme mu ?

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By blerox

Re: christia dior intense mi yoksa costume national homme mu ?

julyus
Tabikide dhi :)
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: christia dior intense mi yoksa costume national homme mu ?

pi-jey
ne istediğine göre değişir bende forumdaki arkadaşların tavsiyesiyle cn homme aldım ve ilk başlarda sevmesemde sonra bağımlılık yarattı.DHİ notaları ayrı ayrı hissedebileceğin nadir kokulardan ama farkedirliliği çok iyi değil cn homme ne kadar para veriyorsan hepsini hak ediyor sanki ona borçlu gibiymişsin gibi hissediyosun:) nasıl bişey istediğine karar ver şekerli kokular her yerde , her sokakta. cn cn homme koklayan bune ya dıo nasıl bişey kafası karışıyor insanın.Benim tercihim kesinlikle cn homme böyle bir parfümle tanışıtığım için çok mutluyum:))
CoSTUME NATİONAL HOMME

Re: christia dior intense mi yoksa costume national homme mu ?

volkan
Koku güzelliği olarak Dior Homme intense bence fsrkedirlik olarakta costume national Homme bir tık daha iyi ama ben yinede dhı tercih ederdim

Re: Dior Homme Intense mi Costume National Homme mu?

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By Kadirsah10
Hiç kuşkusuz DHI.

Re: Dior Homme Intense mi Costume National Homme mu?

Erhan
DHİ genel beğeniye daha çok hitap eden bir kokudur.
https://www.flickr.com/photos/97832517@N08/
TME

Re: Dior Homme Intense mi Costume National Homme mu?

TME
Cevap olarak bu gönderi By Kadirsah10
İkisini de uzun süre kullandım, eğer herkesin beğeneceği "crowd pleaser" tarzda arıyorsan DHI, farklı olayım, agresif ve farkedilir parfüm istiyorum diyorsan CN Homme derim. Yalnız ikisini de kullanırken tetiğe dikkat etmek, aşırıya kaçmamak lazım...

Re: Dior Homme Intense mi Costume National Homme mu?

rasta82
birbirinden çok farklı kokular olmakla beraber DHI diyorum.
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: Dior Homme Intense mi Costume National Homme mu?

murrjm
Güç anlamında rakip olabilirler ama benim için farklı iki tarzı yansıtıyorlar.Harman olarak CN Homme daha bir olmuş geliyor bana.

Re: Dior Homme Intense mi Costume National Homme mu?

ainos
Cevap olarak bu gönderi By Kadirsah10
Kesinlikle dior homme intense

Re: Dior Homme Intense mi Costume National Homme mu?

swen
21 yaş için cn homme sert gelebilir. ( reformule ile yumuşatıldı soylentileri olmakla beraber, bilmiyorum)
dhi paklar. ara sıra terayağlı bebe biskuvisi gibi koksa da lady magnet'dir. [sniffffff]

Re: Dior Homme Intense mi Costume National Homme mu?

eMRe
İkisi de imza kokularım arasında,asla dolabımdan eksik etmem.Ama DHI bir tık önde,Costume National da burun farkı ile geriden geliyor bende :)
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Dior Homme Intense mi Costume National Homme mu?

İSKeNDeR