Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

matrai
Diğer başlık şişmiş parfüm tavsiyesi isteklerinizi bu başlıktan yazabilirsiniz
www.parfumhobisi.com
..

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

..

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

erdembaba
Pascal morabito or black hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim..200 tl gibi bir fiyata değer mi

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

erdembaba
Rengine bakılırsa oryantal gibi ama değilmiş fujermış..fujer deyince azzaro Pour Homme mi benziyor..aph yi beğensemde içinde bişeyler olmamış gibi bu nasıldır acep

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Roja Dove Fetish gibi karanlık bir deri ve Slumberhouse Norne gibi karanlık orman hissiyatı veren parfüm önerebilecek varsa sevinirim.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By erdembaba
erdembaba yazdı
Pascal morabito or black hakkında yorumlarınızı alabilirmiyim..200 tl gibi bir fiyata değer mi
Zamanında kullanıp aşağıdaki yorumu yapmışım. Yardımı olur mu bilmem. Benim kullandığım 2014 versiyonuydu. 200TL oldukça uygun bir fiyatmış bu arada...

Güçlü ve insanın suratına çarpan ama çarpınca acıtmayan türden keskin, canlı, ferah, parlak, yeşil ve çiçeksi bir başlangıç. Ardından giderek daha belirgin hissedilen yumuşak, temiz, sabunsu, kadifemsi bir süet. Başları biraz daha kadınsı gibi, sonraları daha erkeksi ve konforlu. Ama sert, maço bir erkeksilik değil. Centilmen, kibar, beyefendi bir erkeksilik. Kalıcılığı uzun sayılacak bir süre devam etti bende ancak farkedilirlik başları dışında genellikle tene yakın. Kullandıkça daha çok sevsem de pek benim çizgimde bir parfüm duygusu uyandırmadı şu ana kadar.

[...]

Bir de bir zamanlar Deniz Hanım'ın yapmış olduğu şöyle bir inceleme mevcut:

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Bir-bayan-n-yorumundan-Pascal-Morabito-OR-BLACK-td29434.html

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
Medea LoveGergedan yazdı
erdembaba yazdı
[...]

Hocam teşekkür ederim Deniz Hanım in yorumunu okudum..sizin yorumunuzu göremedim..tabi bi kör alışa doğru gidiyor gibiyim..sabunsu luk olayına takıldım umarım blenheim bouget deki sabunsuluga benzemiyordur..benim baktığımda 2014 versiyonu kör alışa gider mi

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

Makedon

[...]

Bana pek uyan bir karakterde değil ama kesinlikle eli yüzü düzgün bir parfüm. Sabunsuluk öyle eski kafa parfümlerdeki gibi değil. Benim için biraz fazla efendi kalıyor sadece. Puan verecek olsam 10 üzerinden 6 civarı veririm. 200TL bence kör alış için göze alınabilecek bir rakam. Baktım, elimde varsa denemeniz için göndereyim dedim ama bitirmişim dekantı.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Makedon yazdı
Or Black zamanında çok peşinden koşturup nihayetinde deneyip kullandığım bir parfüm olmuştu.
Azzaro PH'ın baharatlarının kısılıp tabanına işlenmiş derinin yerleştirilmiş hali diyebilirim. Oldukça yeşil fujer nüanslar ile başlayıp hafif baharatlı deri ile biraz daha sıcaklaşıyordu koku.
Çok yumuşak, kibar ve temiz bir süet şeklinde verilmiş deri.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

Makedon

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

erdembaba
Arkadaşlar çok teşekkür ederim..bu forum çok iyi..Bi şekilde birileri hep yardımcı

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

Umut Kurtoğlu
erdembaba yazdı
Arkadaşlar çok teşekkür ederim..bu forum çok iyi..Bi şekilde birileri hep yardımcı
+8000

[...]

  Süet mi deri mi ikilemine en iyi örnek Cuir d'Ange üstadım :)
Evet, Cuir d'Ange da aynen öyle son derece rafine, kibar, kırılgan ve inceden kirlilik de barındıran başarılı bir salon erkeği deri kompozisyonu. Süet-deri arasında gidip geliyor insanın aklı. Etrafı rahatsız etmediğinden emin olarak kullanılabilecek kaliteli bir çalışma. Tene yakın kalıyor ama kalıcılık gayet yeterli.

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By erdembaba

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

Makedon
TME

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

TME
Cevap olarak bu gönderi By Debussy
Debussy yazdı
Roja Dove Fetish gibi karanlık bir deri ve Slumberhouse Norne gibi karanlık orman hissiyatı veren parfüm önerebilecek varsa sevinirim.
Karanlık orman denince aklıma direk Black Afgano geldi hocam

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

EgemeN
Sevgili Arkadaşlar,

Dior Vetiver, Ambre nuit ve Derby hakkında göüşlerinizi rica ediyorum. sevgiler.
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.
TME

Re: Parfüm Tavsiyesi İsteyenler Bu Başlığa (2016)

TME
egemen(tetragon) yazdı
Sevgili Arkadaşlar,

Dior Vetiver, Ambre nuit ve Derby hakkında göüşlerinizi rica ediyorum. sevgiler.
Egemen hocam benim görüşlerim şöyle.
Dior Vetiver: Temiz ve profesyonel vetiver kokusu, çok derin değil biraz sabunsu.
Ambre Nuit: Benim prive serisinde en sevdiğim koku, çok modern bir amber kullanımı var, gül saldırgan değil. Yumuşak bir dokusu var, ipek mendil rüzgarda havada süzülür ya, aynen öyle bir parfüm.
Derby: Derby'i anlatmaya benim tecrübem yetmez, bu tarz eski maskülenleri sevmeyen benim için bile Hermes Bel Ami ile birlikte en beğendiğim klasiklerden.
1234 ... 20