Parfüm Tavsiyesi Hk.

corei09
Merhabalar herkese, uzun süredir "Dior Homme Intense" kullanmaktaydım fakat fiyatı aşırı derecede yükseldi.

Dior Homme Intense koku aralığında ve kalıcılığında parfüm önerisi rica ediyorum.

Teşekkürler...

Re: Parfüm Tavsiyesi Hk.

CNYT
corei09 yazdı
[...]

Hangisinin yükselmedi ki? Valentino Uomo gibi parfümlere bakın. Fiyatları bilmiyorum...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***