Quantcast

Parfüm Seçimi

Uygunsuz içeiği bildirin

Parfüm Seçimi

Ruzgar
Arkadaşlar merhaba bir kac haftadır yazlık parfümlerin seçimleri hakkına düşünüyorum hangisi yada hangilerini seçecegim aklımda bir kac tane var yaz için gideceğini düsündügüm.Tabi yanılıyorda olabilirim bu yüzden engin tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum , yardımcı olursanız sevinirim.

1-  212 VIP

2-  BLEU DE CHANEL

3-  TERRE D'HERMES

4-  BVLGARI AQUA(kalıcılığı konusunda şüphelerim var)

5-  HUGO BOSS-BOSS

6-  DİOR-DİOR HOMME İNTENSE

bunlar benim seçtiklerim arkadaslar hangisi yada hangilerini seçmeliyim size? tabiki forumdaki isimleri geçen birçok parfüm türkiyede satılmadığı için ancak bunları alabiliyoruz.Parfüm önerilerindede bulunabilirsiniz.Benim için parfümün kalıcılığı cok önemlidir ve buram buram kokması:)) tabi yazlık olmasıda.. Şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Parfüm Seçimi

byefendy
Aqva dışında yazlik yok hocam listende

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Parfüm Seçimi

Shams
Cevap olarak bu gönderi By Ruzgar
-Boss benim favorim Dİ. Yapaylığı aşırı rahatsız etmeye başladı. Kullanmıyorum bir süredir. Kullanmayı da düşünmüyorum.

-terre d'hermes 'in çok kaliteli olduğunu düşünüyorum. Farklı bir parfüm isterseniz tercih edin. Ayrıca yaz kış kullanabilirsiniz. kalıcılığı da mükemmeldir. EDP si de var. EDP si 1-2 fısta sizi tüm gün idare edebilir. Yalnız önce bir deneyin. Beğenmezseniz sorumluluk kabul etmem :). Ama genelde beğenilir yani. Bende EDP'si var. Çok memnunum.

-bvlgari aqva bildiğin okyanus ferahlığı falan şu akuatik formdaki parfümlerden. Mutsuz etmez. Standart, hoş bir koku. Fiyatı da uygun oluyor. Her yerde bulabilirsin. Aqva Marine versiyonunu da bir dene istersen. Hoşuna gidebilir. Ben aqva pour homme unu kullanıyorum, kalıcılığı çok yüksek değil ancak bu tarz parfümlerin genelde fazla olmuyor zaten.

-bleu de chanel şu an ortalığı kasıp kavuran, tercih edilen güzel ve kaliteli bir parfüm.birkaç haftadır benim de en çok tercih ettiklerimden. Kalıcılığı da memnun edici. Yalnız tam yazlık diyemem. Bana daha çok özel akşamlarda sıkılacak erkeksi bir koku gibi geldi. Yalnız bunda da yine bir okyanus ferahlığı durumu var. Tabi tüm dünyada bu kadar yankı uyandıracak bir durumu olduğunu şahsen ben düşünmüyorum. Evet güzel parfüm ancak çok anlam yükleyemedim. 150ml bir orijinal tester'ı var fazladan bende. Ben almıştım 50 liğini, kız arkadaşım da almış, böyle saçma bir alışveriş oldu :D Aklının köşesinde bulunsun.(gerçi takas düşünüyorum ya neyse)

-dior homme intense yaz parfümü değil bana kalırsa. Ancak ve ancak serin akşamlarda az miktarda kullanabilirsin. Benim favori parfümüm kendisidir ancak siz yazlık düşündüğünüz için öneremeyeceğim.

-212 vip kullanmadım.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Parfüm Seçimi

Ruzgar
açıklamalarından dolayı tesekkür ederim.Bende dhermesin kaliteli oldugunu düsünyorum yaza gider diyorsan almak gerekir yalnız edp ve edts arasındaki farkı nedir? blue de chanelde gercekten iyi bir koku.

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Parfüm Seçimi

Shams
yoğunluk farkı var... edt si de yeterince kalıcı ama merak etme... yazın da kullanırsın sorun yok.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Parfüm Seçimi

valmond
Cevap olarak bu gönderi By Ruzgar
Aqua dışında tam yazlık yok. Belki Blue Channel de kullanılabilir ama sakın 212 VIP , sakın ha hem kendine hem etrafındakilere yazık edersin yapay karamelize şekerli portakal kabuğu , ayrıca dior homme intense de bayağı yoğun bir koku sakın deneme yazın yaz akşamları dahi bu iki koku olmaz

Uygunsuz içeiği bildirin

Re: Parfüm Seçimi

valmond
Cevap olarak bu gönderi By Ruzgar
Terre de yaz için ağır kaçar yaz akşamları kullanabilirsin ancak . Gerçekten rahatsız edebilir bu sıcaklarda
Yükleniyor...