Parfüm Koleksiyon Fotoğraflarınız

Değerli arkadaşlar diğer başlık 51 sayfa olduğu için sürekli ilk sayfaya atıyor.
O bakımdan o başlığı kilitleyip bunu açtım.Hayırlı olsun:))

Hadi bakalım gösterin kirli çıkılarınızı:)))

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

Açılışı yapalım madem.

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By felix
felix yazdı
Değerli arkadaşlar diğer başlık 51 sayfa olduğu için sürekli ilk sayfaya atıyor.
O bakımdan o başlığı kilitleyip bunu açtım.Hayırlı olsun:))

Hadi bakalım gösterin kirli çıkılarınızı:)))
ama haksızlık bu dior homme vıntage parfümümü yeni paylaşmıştım

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

Özgür

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

şerif23
Özgür yazdı
şerif23 yazdı
felix yazdı
[...]

Resmi bekliyoruz Şerafettin hocam..
Özgür yazdı
şerif23 yazdı
felix yazdı
[...]

ama şimdi görgüsüzlük yapmiyim daha 1 saat önce paylaşmıştım

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

elle61
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeldt ve Şerafettin Bey, yeni cicileriniz hayırlı olsun.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

enkAz

Teşvikiye de ki La Deesse den alıp Maçka parkı kenarından Hilton oteli ve denizi seyir ede ede o kıvrılan yolla Kabataş a inerken çok değişik duygular içindeydim.
Mutluydum heryerde görüp methini duyduğum bir "niş" parfümüm olmuştu.Ama bir yandan da maaşımın yarısını verip hayatımdaki en pahalı kokuyu almıştım.Kabataş tan Büyükada ya geçtim.O zaman kokusunu çok beğenmiş, Kürkçüyan mı alsam bunu mu diye düşünürken,Kürkçüyan ın şişelerinin 70 ml oluşu beni buna yönlendirmişti.HDP ler biliyosunuz 125 ml.Benim de gözüm aç,gözümün doyması gerekli
Ama şu an mutsuzum.Bu kokuyu almasaydım diye düşünüyorum ilk kullandığım günden beri.
O zamanlar nasıl beğenmişsem şuanki denemelerimde kokuyu öyle ahım şahım bulmadığım gibi son kullanmalarımda içim kalkmaya başladı.Aynı duyguyu CN Homme ve Bvlgari MIB de yaşadım.
Hatta bir arkadaşım daha aynı şeyi söyledi."Kokun midemi kaldırdı" dedi.Ben de öyle oldum dedim.
Kısacası pişmanım.Şuan TV veya Cafe Rose un 100 lüğünü 660 a alsaydım daha mutlu olurdum.
Neyse aldık bi kere ama siz siz olun 1-2 kere denemekle para vermeyin.

Eğer bir insan yerli yersiz çok fazla gülüyorsa, içten içe yalnızlık çekiyordur.
Eğer çok fazla uyuyorsa, büyük ihtimalle üzgündür,hüzünlüdür.
Eğer anormal derecede yemek yiyorsa, sinirlidir,gergindir.
Eğer ufak şeylere bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir yada masum olmasına rağmen suçlanıyordur.
Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, sevgiye ihtiyacı vardır...

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Çok teşekkür ediyorum elle hanim

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By elle61
Teşekkür ederiz efeniiimmm eksik olmayın. :)

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

Eminth
Admin
Hayırlı olsun İskender bey:) Artık yaz gelsin diye sabırsızlanıyorsunuzdur:))

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

İSKeNDeR

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

felix
Güle güle kullanın değerli arkadaşlar:)

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By İSKeNDeR
Hayırlı olsun İskender. Güzel günlerde kullan. Yakışmış eline

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

XXX-2
Cevap olarak bu gönderi By enkAz

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

XXX-2

Re: Parfüm kolleksiyon fotoğraflarınız

kkavuk