Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

Modern Talking

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

erkanaydin
hocam linki tıklayınca "Sorry! We can't find that sound.
Did you try to access a private sound, but were not logged in?
Maybe the sound has been removed." hatası aldım

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

Modern Talking

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

Parfüm Merakı
Admin
Cevap olarak bu gönderi By Modern Talking
Bende de açılmıyor Modern. Sanırım siteye üye olmak lazım. Sen üye olduğun için direkt görüyor olabilirsin. Ayrıca merak ettim nasıl bir müzik olduğunu. Başka yere yükleyebilirsen fena olmaz.

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

Shams
Ben de açamadım :/
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

Modern Talking

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

Shams
Bu tarz düzenlemelerden nefret eden biri olarak gece gece dıptıs dıptıs  pc karşısında sallandım. Çok çok iyi. Tebrik ederim.
[...]

Modern şimdi oldu indiriyorum. Bende amatör olarak bi ara FL Studio ile uğraşıyordum fakat ilerletemedim. Dosya kalitesinin düşmesini istemiyorsan nacizane fikrim şıkıştırıp yüklemen olumsuzluğu ortadan kaldıracak düşüncesindeyim

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

erkanaydin
Modern programı en azından mantık olarak bilen biri olarak gerçekten çok hoş ve takdire şayan olduğunu düşünüyorum tebrikler

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

dr_olfactorius
Merhabalar arkadaşlar, ben de parfum dışında saatlerle biraz ilgileniyorum ama çok profesyonel düzeyde değil. Saat üzerine de bir iki forumda takılıyorum arada bir uğrayıp neler olmuş ne gelişmeler var bakıyorum :)

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

Shams
Belki meraklıları vardır senin gibi. Yeni bir başlık açabilirsin bence. Birbirinizi bulmuş olursunuz zaman içinde =)
[...]

Erhan
Cevap olarak bu gönderi By Modern Talking
Hayatımın büyük bir bölümünü meslek gereği de müzik kaplıyor, o bakımdan en başta müzik daha sonra ise sinema ve gezmek diyebilirim.
https://www.flickr.com/photos/97832517@N08/
ceo

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

ceo
Cevap olarak bu gönderi By Modern Talking
Zıpkınla dalış en büyük zevkim diyebilirim.
Bir de tabi yabancı diller konusunda özel bir zevkim var.Kendimi tutamıyorum.İngilizce,Rusça.Rusça bitince Arapça başlayacak :)

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

fyrbsmz
Cevap olarak bu gönderi By Modern Talking
Ben de saatlerle ilgileniyorum. En buyuk hayalim kurmali bir kol saati, simdilik otomatikle idare ediyorum :)
Ayrica amator sairim ve dolma kalem ile yazi yazmayi seviyorum.

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

Shams
Dolma kalem ben de çok seviyorum dostum da, şu silik silik yazmalarına sinir oluyorum. Filmlerdeki gibi simsiyah (ya da ne renkse işte) yazsa ne olurdu. Dengesiz kalemler.

Ah teknolojinin gözünü seveyim.

Kendi mürekkep renklerimi falan üretiyordum bir ara mürekkep karıştırıp. Derken Lalique encre noire kadar geldik dermişim:P
[...]

Ben bir iki ay kadar once basladim dolma kalemlere, kartus kullaniyorum halen :( donusturucu almak nasip olmadi. 1.5 ile yaziyorum, haliyle murekkebi iciyor meret :)

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

Shams
Bende o kadar teknik bilgi yok ya. Sadece kırtasiyeye olan merakım :) Scriccs mi ne bir tane dolma kalem aldım çok heveslenip, sarmadı ne yazık ki. Çok çabuk bitiyor dediğin gibi. Tam kapasite 5 dakika çalışıyor sadece. Öyle saçma şey mi olur. bir de seninki iyiden iyiye kalın uçluymuş eyvah:D
[...]

Benimkisi de kirtasiye meraki, heves edip aldim, kafam eserse cikartip yaziyorum kalemi birseyler yaziyorum. Yazarken keyif veriyor, kafa dagitiyor ama cok yakiyor :)
Ince uc alayim dedim neredeyse kalem fiyatina, donusturucuyu de ekleyince bir kalem parasi ediyor. Hevesim gecer mi diye almiyorum simdilik :)
Sen de benim gibisin galiba, her ay birseye heves ederim. Oyle misin?

Re: Parfüm Dışı Özel Zevkleriniz

Shams
Yok o kadar değil =)

Parfümle kendimi şımartıyorum genelde.

Kırtasiye onun bir tık altında. Giyim kuşamla birlikteler diyebilirim. Öyle fazla hevesli birisi değilimdir :D

1234 ... 7