Paco Rabanne-Pour Homme

blueskies

Paco Rabanne, markanın en iyi kokusu.Nokta!

1973'te piyasaya sürülmüş.Aromatik fujer. Bendeki versiyonu muhtemelen reformülasyona uğramış, ama yine de çok çok iyi. Bu parfümde ne mi var? Adaçayı,biberiye, lavanta, bal, misk, meşeyosunu.

Bu arada meşe yosunu yasaklandığı için bu parfümler mecburen reformulasyona tabi tutuldular. Meşe yosununu başka bir yöntemle sentetik olarak elde ediyorlarmış ancak çoğunlukla parfümlerin kalıcılığı vs. oldukça düşüyor.Dolayısıyla bütün fujer türü bundan olumsuz etkilendi.80 li yıllarda çıkan parfümlerin tamamının nesli tükenme tehlikesiyle karşı karşıya.Çünkü hiçbiri eskisi kadar parlak ve şaşalı değil. Aynı şey Paco Rabanne Pour Homme için de geçerli.

Bu parfüm banyoda traş aksesuarlarımın, nemlendiricilerimin ve saç ürünlerimin yanında duruyor.Çünkü o yeşil şişe en çok oraya yakışıyor. Yani duş almış, traş olmuş bir adamın evden çıkmadan önce attığı son fırça darbesi gibi yerini ve sırasını bekliyor.

Parfümümüz zengin, komplike,otsu,odunsu,ilaçsı, tatlımsı. Eczane gibi, ıhlamur ya da adaçayı gibi, öksürük şurubu gibi, şifalı bitkiler gibi. Adeta bir aromaterapi ve şifa kaynağı.

Bu hazineyi keşfetmenizi tavsiye ederim.

Re: Paco Rabanne-Pour Homme

bttoptas
pino silvestrenin biraz daha acımtrak hali.

bir şaheser değil.

Re: Paco Rabanne-Pour Homme

maksimumwarp
zor parfüm, benim için hakikaten zor bir parfüm. reformüle olmamış halini koklama şansım olmadı ama bunu kullanmak için bir 10 yıl daha geçmesini falan beklemem lazım herhalde. hallice yaşlı bir kokusu var diye düşünüyorum.

Re: Paco Rabanne-Pour Homme

shantaram
gerçekten zor ve köseli bir parfüm yanılmıyorsam 1974 yılıdnda piyasaya sürülmüş günümüze kafa tutması pek mümkün değil artık...

Re: Paco Rabanne-Pour Homme

mm.olcayto
yıllar evvel denemiştim ,gayet yeşil ama acımsıydı,ben elma zehiri denilen tarım ilacı kokusuna benzetmiştim ,ama o zamanlar maskulen kokulardan hazzetmiyordum,belki tekrar denemek gerek.

Re: Paco Rabanne-Pour Homme

rasta82
Piyasada satılan güncel formülasyonu tam bir adaçayı ve lavanta bombasıdır. Eski formülasyonunda meşeyosunu çok daha baskın idi. Meşeyosunsuz hiç de öğle köşeli bir hali kalmamıştır. Maskülenci klasik kokuları seven arkadaşlar eski formülasyonunu sevecektir. Şu anki halinin de kalıcılık ve farkedilirlik olarak ortalama üstü tatmin edici Olduğunu söyleyebilirim. One millioncu arkadaşların anlayabileceği kıymetini bileceği bir koku değildir. Kült bir kokudur dünya döndükçe de varolacaktır.
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: Paco Rabanne-Pour Homme

Melih
Gerçekten ağzınıza sağlık. Saçma sapan metrobüs kokucu yorumu.

Re: Paco Rabanne-Pour Homme

DouglasCst
Cevap olarak bu gönderi By bttoptas