Paco Rabanne Invictus Orijinallik Şüphesi

Paco Rabanne Invictus Orijinallik Şüphesi

Becermen
Herkese merhaba arkadaşlar,

2 hafta önce Gittigidiyor.com'dan Paco Rabanne Invictus 100ml parfüm aldım. Ürünün orijinalliği konusunda da sıkıntı çekmemek için en ucuz ürünü almak yerine üzerine biraz daha para koyarak rozetli satıcıları tercih ettim ve batch code konusunda da dikkatli davrandım. Ancak ürün bana ulaştığında faturasızdı unutmuşlardır diyerek devam ettim ve parfümü kullanmaya başladım kullandıktan sonra performans konusunda sıkıntı yaşadım ve bu durum bende orijinal mi değil mi konusunda şüphe yarattı ve araştırmaya başladım. Dün araştırmaya devam ederken ürünün kutusunda bazı detayların eksik olduğunu fark ettim! Örneğin:

-Ürünün ön yüzünde alt satırda yer alan ''3.4 FL. OZ'' yazısının arasında boşluk olmaması ve OZ yazısından sonra da nokta(.) ile bitmesi gerektiği belirtilmiş. Ancak bendeki üründe arada boşluk var ve nokta(.) ile bitmiyor!
-Bir diğer detay ise arka yüzünde, ''Made in France'' yazısının üzerinde ürünün üretim tarihi ve copyright damgası olması gerekirken ne yazık ki bulunmuyor!
-Şişenin alt kısmındaki yazılar ise oldukça silik!

Sonuç olarak arkadaşlar, bendeki ürün 2016 üretimi olduğu belirtilmiş, 2013'ten 2016'ya kadar olan sürede kutu tasarımı değişti mi? Sevgili Invictus kullanıcıları attığım resimleri kendi kutularınızla kıyaslarsanız benim kutunun farklı olması normal bir durum mu? bilgilendirirseniz sevinirim.

Teşekkürler!!
https://hizliresim.com/ADbk3B
https://hizliresim.com/4jnM07
https://hizliresim.com/JZGl35
https://hizliresim.com/zjDBaR
https://hizliresim.com/36Vqqp

Re: Paco Rabanne Invictus Orijinallik Şüphesi

Parfüm Merakı
Admin
Becermen yazdı
[...]

Belki dediğiniz gibi kutu üzerinde küçük değişiklikler yapmış olabilir Paco Rabanne. Eğer aldığınız parfümün orijinal olduğunu düşünmüyorsanız belli bir süre içinde iade edebilirsiniz diye biliyorum.

Re: Paco Rabanne Invictus Orijinallik Şüphesi

Becermen
Merhabalar hocam, şüphelenmemin asıl sebebi orijinal ve fake parfümleri kıyaslayan bu youtube sayfasına denk gelmiş olmam. Bendeki ürün fake diye tabir edilen ürünle aynı kutu özelliklerine sahip. Link bırakıyorum.
https://youtu.be/_jwraqDiWpw

[...]

Sahte parfüm büyük bir sektör haline geldi. Dikkatli olmak gerekiyor. Eğer elinizdeki parfümden şüpheleniyorsanız hiç kullanmadan direkt geri iade edin. En garanti yol bu gibi görünüyor.

Re: Paco Rabanne Invictus Orijinallik Şüphesi

zeynelb
Cevap olarak bu gönderi By Becermen
Parfümün sahte mi gerçek mi olduğunu anlamanın en kolay yolu valfine bakmaktır ve sadece invictus için değil piyasadaki tüm parfümler için bu geçerlidir. Kutu, baskı, batch no, barkod taklidi gayet kolay şeyler. Çin sayesinde şişe, boyalar ve kapak da nisbeten taklit edilebiliyor. Fakat neredeyse tüm orijinal parfümlerde kullanılan Aptar gurubunun ürettiği sprey pompalar kolay elde edilebilen ürünler olmadığından sadece Türkiye'deki değil dünyadaki sahte parfüm üreticilerinin tamamı hem boyu hem işlevi farklı çin valfi kullanmak zorunda kalıyor.

Re: Paco Rabanne Invictus Orijinallik Şüphesi

delirium
Cevap olarak bu gönderi By Becermen
iç çamaşırı kozmetik ürünleri gibi malzemeler paketi açılır veya kullanılırsa değişemiyor malesef ben kanununa baktım. Ayrıca ürün sahte ise ama onunla ilgili yasal işlem yaptırılabilir. Aynı mağazadan ürünü noter tastikli felan alıp mı yapcak artık bilmiyorum bir uzmana sormak lazım