PARFUMS DE MDCI ( ödemeleri alabilirim )

PARFUMS DE MDCI ( ödemeleri alabilirim )

*HOCA*
Bu konu güncellendi de .
Arkadaşlar meraklıları için getirteceğim. Amerikadan muhtemelen Luckyscentten. Biraz pahalı bir koku evet ama MDCİ bu ülkeye gelmeyecek bari biz ona gidelim.....

Ml: 9,5 tl     PARFUMLER 75 ML

En çok alana şişesiyle vereceğim.... Şişe Büst versiyon değil bu arada, onun fiyatına yaklaşılmıyor

INVASION BARBARE

Hoca 7 ml
Deniz mazmancı 20 ml
Alobar : 10 ml
insensible 35 ml
onur bilgin 3ml
asumer 5ml

CHYPRE PALATIN

Hoca 20 ml
Deniz mazmancı 20 ml
Alobar 10ml
onur bilgin 3ml
asumer 5ml

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

*HOCA*
Hadi 5 er ml 5 er ml bitirecez bunları

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

Deniz Mzm
Yasinim baktın ki hangısinde talep basladı splitin bitmesine destek olabılmem ve yeni denemelerım için açığa gore bana sormadan 5 ile 20 ml arası adımı yazabılırsın...

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

*HOCA*
Tamamdır abicim, düzenleyeceğim. bunları alacağız inşallah :)

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

equipa suena
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Bu splitte son durum nedir?

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

*HOCA*
hALEN AKTİF BEKLİYORUZ..

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

*HOCA*
Arkadaşlar tom fordlar bitti onlardan artık sıkıldınız sanırım. Artık şu bebekleri getirelim ya hu

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

pikcell
Bu splitler süperde kimsede para kalmadı ki Yasin hocam, biri bitiyor biri başlıyor:))

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Evde sample var idi. Deneyeyim tekrarda,1 tanesinin şişesini tamamlarım kendim
Life is beatiful

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

different pulses
Splitzede olmaya az kaldi..

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

Alobar
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Selamlar hocam. Çok kararsız kaldım Cyphre Palatin ve Invasion Barbare konusunda ama ikisinden de 10 ar ML beni de yazın lütfen; ne yardan geçelim, ne de serden. :)

Saygılarımla.

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

*HOCA*
Elbette azizim, hemen yazıyorum. Ben de 4 ünü de merak ediyorum. mdci çok elit bir koku...

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

insensıble
ınvasion barbare kalanını şişeli bana yazın lütfen yasin bey...

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

*HOCA*
Hallettim :)

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

insensıble
Erkan Ağa yazdı
Yasin hocam hepsinden 50'şer ml yaz bana.

Şaka yav dur :) Çok merak ettim bu kokuları ben.
50 olmasada 5 er ml yakışır :) hatta dolu olan invasiondan kendi hakkımdan da 5 ml vazgeçerim sizin için

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

*HOCA*
Ya zaten 3-5 almak lazım bu tür kokuları ben dağıtırım sorun yok. Denemek için bu miktarlar normal

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

insensıble
cypre palatin için son 17 ml  arkadaşlar merak eden yok mu bian önce kavuşsak bu güzel kokulara ??

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

*HOCA*
pARFÜMLER ALINDI ARKADAŞLAR TALEP EDENLER YENİDDEN TALEPTE BULUNACAK OLANLAR MAİL ATSIN

Re: PARFUMS DE MDCI ( HADİ MİLLLEEEET BİR DAHA BULUNMAZ )

insensıble
<quote author="*HOCA*">
pARFÜMLER ALINDI ARKADAŞLAR TALEP EDENLER YENİDDEN TALEPTE BULUNACAK OLANLAR MAİL ATSIN
         mail attım:)
12