PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

tarkan
Bugün ebay da rastladığım TM A*Men Pure Cuir isimli parfüm dikkatimi çekti araştırmamda yeni olduğu ve piyasada pek olmadığını hissettim. ardından youtube de bir videosunu gördüm ki reklam filmi tarzında değil daha ziyade parfüm yapım ile ilgili kısa bir video. Burdan yola çıkarak güzel parfüm reklamlarını burada paylaşalım diye bir başlık açıp ilk adresi verdim.
http://www.youtube.com/watch?v=5QF7d7w27Xg

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

erkanaydin
Oooo kimler gelmiş. Tarkan beyler foruma teşrif etmişler

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

tarkan
erkanaydin yazdı
Oooo kimler gelmiş. Tarkan beyler foruma teşrif etmişler
Geldim kardeşim eyvallah buradayız artık

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

dr_olfactorius
Abi benim hayranı olduğum reklam Jude Law ile çekilen Dior homme reklamıdır, müziğiyle adamın karizmasıyla budur yaw parfüm reklamı derim her seferinde..

Hele o müzik ; Muse - exogenesis symphony ; overture

http://www.youtube.com/watch?v=fZd9mKJcOR0

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

valmond
Cevap olarak bu gönderi By tarkan
Farenheit ın reklamı kokuyu ve verdiği hissi anlatan en iyi parfüm reklamı bence. Tabi keşke dior kokuyu berbat etmeseydi.

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
Fıstık gibi kız var orada gidiyor telefonda konuşuyor

http://www.youtube.com/watch?v=aTbG1hG2AFA

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

valmond
Tamam reklam güzel de. Reklamdaki adam , müzik ve tarzın dior homme ile hiç alakası yok.

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

valmond
Cevap olarak bu gönderi By valmond

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

murrjm
TOM FORD NOIR

http://www.youtube.com/watch?v=Df1vFmZoqsI

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
 Bence Terre'nin reklamı parfümün karakterini anlatan en iyi reklamlardan.

 http://www.youtube.com/watch?v=VUOPW0L2nQk

La nuit'in de reklamı ve özellikle reklam müziği bir harika : http://www.youtube.com/watch?v=WE8f7ldy_dc

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By valmond
Yeni reklamı diye koymak istedim ayrıca reklamı beğenmedim pek.

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By tarkan
Bi' parfüm ancak bu kadar açık ve net anlatılabilirdi. Mekan, müzik, oyuncular... Bak başka bişe demiyorum :)

http://vimeo.com/39011630

Bi' tane daha paylaşayim.. Keira Knightley ile muhteşemleşen Chanel Coco Mademoiselle..

http://www.youtube.com/watch?v=aRV-2_Un-kk

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

tarkan
Lagerfeld yazdı
[...]

hiç aklımda olmayan tobacco vanilya yi aklıma bir anda soktu bu harika reklam...

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

zett
tarkan yazdı
Lagerfeld yazdı
[...]

Tarkan ,çok ayıp duymamış olalım bu sözünü..Parfüm severin aklında nasıl T.V olmazyahu yapma lütfen..

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

kenan
Cevap olarak bu gönderi By NemesisSephiroth
Nemesis yazdı
Bence Terre'nin reklamı parfümün karakterini anlatan en iyi reklamlardan.

 http://www.youtube.com/watch?v=VUOPW0L2nQk
Bence de. Kısa film tadındaki birbirine mantık olarak benzeyen, satılan ürünün ne olduğu! konusunda tereddüt hasıl olmasına sebep olan reklamların yanında şahane bence.

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

tarkan
Cevap olarak bu gönderi By zett
zett yazdı
tarkan yazdı
Lagerfeld yazdı
[...]

sorma zett denedim bir kere ama yaz güneşinde ağır geldi çıktı aklımdan da reklamdaki abla doğru yerde durduğundan girdi gene aklıma t.v bakalım bir yerlerden artık

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By tarkan
Yıllardır tartışılan dünya dışı varlıkların varlığının kanıtı.. İnsan olduğunu düşünmüyorum çünkü.

https://www.youtube.com/watch?v=kAcHkpsy4jw

Al abimizden kışlıklar: http://www.youtube.com/watch?v=WvOZcbT5TkI

Re: PARFÜMLER İLE İLGİLİ TÜM VİDEOLAR.

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By dr_olfactorius
03:54 te çok heveslenmiştim ilk izlediğimde bunu
1234 ... 8