PARFÜM ÖNERISI ISTIYORUM

koter55
20 yaşında esmer bir erkeğim. kaliteli bir parfüm almak istiyorum. kalıcı ve farkedilir olmasını istiyorum. odunsu olursa daha iyi olur. aslında yorumlara bakarak aradığım parfüm sanırım öne million ama oda herkeste varmış. tavsiyeleriniz nelerdir. tesekkurlee

Re: PARFÜM ÖNERISI ISTIYORUM

gokmenkapkiner
Selamlar kardesim
Henuz yasin genc ve benim sana tavsiyem fresh kokularin pesinden gitmen
Ben Dubaide yasiyorum ve acikcasi yasim geregide arap parfumlerinin meraklisiyim bu arap kokulari beni benden aliyor
Yasin 30 ve uzeri olsa sana su an mesela davidoff wood blend al derim ya da ne bilim durumun musait ise tom ford oud wood
fakat sen en iyisi al bir dior sauvage duruma gore kullan ve etkiyi gor
Dallanip yesermekte var , bir de solmaca

Re: PARFÜM ÖNERISI ISTIYORUM

parfumsever
Cevap olarak bu gönderi By koter55
Utanma git bir AVM ye gir boynere en fazla iki üç tane dene. Kulağından tutup seni dışarı atmazlar. Baskasinin zevki senin derdin olabilir...

Re: PARFÜM ÖNERISI ISTIYORUM

DouglasCst
Cevap olarak bu gönderi By koter55