PARFUM D'ESPOIR

hmerhaba
selamlar.

ankarada yeni satışa sunulan bir marka bu. henüz bir sitesi yok. ankara da bulunan dostlar bakabilir.

nette yorumlara rast geldim, beğenilmiş. ortalama fiyat 120 tl imiş

http://www.tepeprime.com.tr/alisveris.php?marka=50

Re: PARFUM D'ESPOIR

enkAz
Çok merak ettim şimdi
Mağazası daha doğrusu büfesi Tepe Prime daymış.
Baktım mağazası yok yol üstünde küçük dükkan tarzı biyer.
Ankaradaki dostlar tez gidip deneye bize haber veree...
Murjjmm nerdesin :))
Meraklarda koma bizi
Eğer bir insan yerli yersiz çok fazla gülüyorsa, içten içe yalnızlık çekiyordur.
Eğer çok fazla uyuyorsa, büyük ihtimalle üzgündür,hüzünlüdür.
Eğer anormal derecede yemek yiyorsa, sinirlidir,gergindir.
Eğer ufak şeylere bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir yada masum olmasına rağmen suçlanıyordur.
Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, sevgiye ihtiyacı vardır...

Re: PARFUM D'ESPOIR

єяяσя.

Ankara lı arkadaşlar hiç giden/gören yok mu?

Re: PARFUM D'ESPOIR

єяяσя.
Murat Bey burası doğru biliyorsam sizin işyerine giden yol üzerinde.
Hiç gidip deneme imkanınız oldu mu?

Re: PARFUM D'ESPOIR

vesna
Eskisehir yolu uzerinde tepe prime..

Re: PARFUM D'ESPOIR

mryankee06
Geçen perşembe Quick China ya gittiğimizde gördüm burayı. Biz giderken açıktı ama uğrayamadık, biz çıktığımızda da kapalıydı maalesef. Evime çok yakın aslında, bir ara zaman ayırıp gidersem paylaşırım burdan.

Re: PARFUM D'ESPOIR

mryankee06
Bu arada dükkan biraz özenilmiş çakma parfümcü gibi duruyordu dışardan, haksızlık etmeyeyim de ilk intiba bu oldu bende.

Re: PARFUM D'ESPOIR

vesna
Hemen yakinlarinda Macarons d’Antoinette'nin de kioskunun olmasi lazim. ‎Giderseniz ugrayiniz. Kucuk bir tavsiye :)

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.