PACO RABANNE - 1 MILLION

asdaa
Bu konu güncellendi de .

Şişesinden de anlayacağınız gibi altın rengi kaplaması ve diğer parfüm şişelerine gör de daha farklı olmasıyla oldukça dikkat çekiyor.

Bu parfüm kızların bayıldığı bir koku olduğunu belirtmem gerekir en başta  Kullanımı daha çok 15-22 yaş arasına hitap ediyor gibi tam bir genç işi diyebilirim. Tanıdık olsun olmasın bir çok kişiden iltifat alabilir veya parfümün ismini soran çıkabilir tabi kokuyu bilmeyenler için  Seksi ve baştan çıkarıcı olduğu için bayanlara daha yakın olmanızı sağlayacaktır. Parfümü o günkü ruh halinize göre kullanmanızı tavsiye ederim. Kalıcılığı edt parfümlere göre oldukça iyi. Şekerli ve yoğun bir kokusu olduğu için sonbahar ve kış mevsimine kullanımı uygundur. Yaz aylarında sakın kullanayım demeyin çok kötü yorumlar almakla birlikte başınızı belaya sokabilirsiniz

Videosunu da paylaşmazsak olmaz demi

Artıları

1) Kızlar bu parfüme bayılıyor ve iltifatlar alabilirsiniz almasanız bile kokunuzu çekip dururlar.

2) Kalıcılığı ve kokusu oldukça iyi.

Eksileri

1) Çok popüler olduğu için bir çok kişiyle pişti olabilirsiniz.

2) Koku da bir farklılık sezemedim hep düz çizgide gidiyor.

3) Bu kokuyu çok sık alanlar sıkılmış olabilir.

Puanlar

Koku: 8/10

Kalıcılık: 8/10

Fark edilebilirliği: 8/10

Çekicilik: 9/10

Şişesi: 8/10

Kutusu: 4/10  ( Çok basit bir kutusu var amatör bir firma görüntüsü çizilmiş burada )

Fiyatı: 5/10 ( Fiyatı biraz daha ucuz olabilirdi )

Re: Paco Rabanne 1 Million

Daniel

Re: Paco Rabanne 1 Million

asdaa
Evet her şeyine puan veririm

Paco Rabanne 1 Million

Parfüm Merakı
Admin
Bak bu sefer puanların güzel olmuş

Re: Paco Rabanne 1 Million

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
arasıra koklamak iyi geliyor. ve bence 212 vip den daha iyi

Re: Paco Rabanne 1 Million

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Evet güzel bu seferkiler

Ama napayım bende Armani Gio kokusuna tapıyorum resmen  Bana göre 500 tl edecek bir parfüm en az

Re: Paco Rabanne 1 Million

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
212 vip'i denemedim henüz ama bende 212 den daha güzel olduğunu tahmin ediyorum.

Ayrıca belirtmek isterim puanlamalar da ve yorumlama yapmak için ürünün orjinal hali kutusu ve şişesiyle benim elimde olmalı. Mesela Dior Homme (Vintage) var ama kutusu yok o yüzden yorumlama yapmıyorum sırf kutusu yok diye

Re: Paco Rabanne 1 Million

pikcell
Yorumlarin cok guzel ozelliklede puanlaman farkli bir bakis acisi olarak cok hosuma gitti. Boyle yorumlar arttikca biz parfumseverler icinde cok guzel bir kaynak haline geliyor. eline saglik

Re: Paco Rabanne 1 Million

asdaa
Yorumun için çok teşekkür ediyorum yakında diğer parfümleri mi de yazıcam

Amacım zaten genel olarak bu parfümler 25 yaş üstü kişiler tarafından yorumlanıyor haliyle genç kokuları sevmemeleri normal ben de 25 yaş üstü kokuları çok sevemesem bile yorumlamak istemiyorum. Mesela elime chergui geçmişti güzel bir parfüm ama bu parfümü 20 yaşımda olduğum için yorumlamam kesinlikle bir hata olur. Genç parfümleri eğer 25 yaş üstü biri yorumlayacaksa 25 yaş üstü olarak görüşlerim bunlardır genç bir kokudur bize uymaz tarzında yazması daha uygun olur

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

dersaadet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Son yılların en popüler parfümü.

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

ozetci
Yapay, fakat bir o kadar da çekici bir koku. Bayanlar bu kokuya bayılıyor. Buna benzer olarak bir tık altında Carolina Herrera - 212 VIP var.

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

rapid
Bu konu güncellendi de .
Pazarlama harikası başka bişey değil bence. Bu kadar sisirme ve işe yaramaz bir koku daha kullanmamistim.spicebomb bile kat kat daha başarılı 1 million dan.

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
1 Million Tom Ford Private blend serisi içerisinde olsaydı şuan burada TV yerine onu konuşuyor olurduk...Popüler olması dışında bir eksisi olduğunu düşünmüyorum.
NA

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

NA
Nemesis yazdı
1 Million Tom Ford Private blend serisi içerisinde olsaydı şuan burada TV yerine onu konuşuyor olurduk...Popüler olması dışında bir eksisi olduğunu düşünmüyorum.
O kadar da değil :) TV fanı olmadım hiçbir zaman ama One Million'ın harman kalitesi TV ile boy ölçüşemez bence... Ortalama bir kalite, pazarı iyi dolduran başarılı bir koku, ama fazlasıyla popüler... Parfüm meraklısı birini tatmin etmez.

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

sentemento
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Çok güzel kalıcı bir koku.Ama çok bilinen bir hal aldı.Çakması bile birebir ayni çoğu kişi bu parfümü kullanıyor.genç kokusu 10/8 bana göre..

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By asdaa

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

matrai
Bir kokuyu ne kadar fazla kişide koklarsak o kadar itici oluyor Bu parfümün tek suçu popüler olması. Parfüm dediğin adını sorduracak eğerki aaa one millionmu bu deniyorsa o kokudan kaçaksın

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

tunakem79
Ben çok abartıyı hak eden bir parfüm olduğunu düşünmüyorum, küçük kardeşi invictus dahi daha masum, hele ki birazcık dozajı fazla kaçırırsanız vay halinize, parfüm kuyusuna mı düştün hayırdır düğünemi gibi yorumlar alabilirsiniz :))
Asil insanların basit sevgisiyle yaşamaktansa! Basit insanlaın Asil sevgisiyle yaşamayı yeğlerim...
BUU

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

BUU
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Bir kokuyu ne kadar fazla kişide koklarsak o kadar itici oluyor Bu parfümün tek suçu popüler olması. Parfüm dediğin adını sorduracak eğerki aaa one millionmu bu deniyorsa o kokudan kaçaksın
Kesinlikle Katılıyorum her yerde herkesde bu koku var ve taklitleri inanılmaz arttı. Örn zarada ve m&s da bu kokunun aynılarını bulabilirsiniz. İyikide bukadar popüler değilken kullanmışım diyenlerdenim

Re: PACO RABANNE - 1 MILLION

MauMau
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
Açık parfümlerden dolayı çoğunluğun üzerinde taşıdığı bir parfüm olarak görüyorum. Fiyatı ucuz, alanı çok diyemiyoruz.
12