Ortaokul-lisede kullandiginiz parfumler :)

Ortaokul-lisede kullandiginiz parfumler :)

trustalt
Bu konu güncellendi de .
amadeus diye bir koku vardi onla basladim kokmaya :)
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: ortaokul-lise de kullandiginiz parfumler :)

trustalt
sonra first class la baydim etrafimi...
[...]

Cevap olarak bu gönderi By trustalt
axe`in bir cesidi...
[...]

ck one la ilk ciddi atilim ( o zamanlar icin )
[...]

kenzo pour homme..hala severim... ozledim aslinda...
[...]

maximus
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Babamın brüt'ü :)

Re: ortaokul-lise de kullandiginiz parfumler :)

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
aqua di gio...evet sentetik biliyorum ama seviyorum uleeeennn...kac sise bitirdim bilmemmm..hal bir sisenin dibinde kalan az bi miktar duruyor..atmadim,kiyamadimmm
[...]

ben brutu atladim yaw..simdi var ama almak gereksiz olurr
[...]

ck truth
[...]

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Jagler deo... Bir niştiki sormayın.. :P

Re: Ortaokul-lisede kullandiginiz parfumler :)

CeylonTea
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Axe africa. Sonra Rebull. Hangi rebull hatırlamıyorum. Daha sonra bir yerden Avon Full Speed geldi. Hatta hala evde bir yerde durduğuna eminim o turuncu garip şişenin.
Privacy
Blade
En son da gene Avonun ürünü True Force. True Force'da kesinlikle bir yerden çıkacak bir gün
True force'u bir gün iyice abanınca sıra arkadaşım sen naneli diş macunuyla mı yıkanıyorsun diyip önümdeki hatunu güldürünce yollarımız ayrıldı Avon ile   zaten lise de bitmişti o ara.

Re: Ortaokul-lisede kullandiginiz parfumler :)

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Vallahi 1993 ten bahsediyorsunuz arkadaşlar. Biz ancak aromel kosmetik ürünleri alabiliyorduk. Ya da hunca :)
capitol , first cals, jagler, snob, caldion,
ahh ahh neydi be o günler.

Re: Ortaokul-lisede kullandiginiz parfumler :)

*HOCA*
Ya evet evet benim ilk kullandığım capitol prestige yeşil şişe, ya aslında onu bulmak isterim, bileniniz var mı dostlar.

Re: Ortaokul-lisede kullandiginiz parfumler :)

Shams
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
lise xo romantic...

okulda tanımayan yoktu beni ve kokumu. ayda 1 şişe bitiriyordum zira.
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Ortaokul-lisede kullandiginiz parfumler :)

blueskies
versace blue jeans

Re: Ortaokul-lisede kullandiginiz parfumler :)

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
Karim bahseddi bana capitolden..o zamanlar cok populermis..ben atlamisim hayret...bende merak edip arastirdim ama bulamadim malesef..
[...]

Old spice`in da hakkini yemiyim.O da elimden gectii bir aralar ...
[...]

Khan
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Dunlop klasik yeşil olan edt ve deodorant unutmayalım ozamanların efsanelerinden :)

Re: Ortaokul-lisede kullandiginiz parfumler :)

Tekkenzaibatsu
trustalt nickli arkadaş 50 mesaj sınırını aşmak için mi açtın bu başlığı nedir :)

Re: Ortaokul-lisede kullandiginiz parfumler :)

insensıble
Ah o günler o günlerden kaldı brütün kokusu burnumda sene1988ler afilli bir liseliydim.. Sonra zaman onun da hakkından geldi. hala ararım kokusunu... vintage die daha geçenlerde bi siteden aldım hakkaten vintage ama koku bozulmuş:)öyleki üzerindeki zinciri bile paslanmıştı önemsemedim ama koklayınca artık brüt sevdasından vazgeçmem gereketiğini anladım yazık yav:)ilkler unutulmuyo... belkide o kokunun arkasında gençliğimi arıyorum..
1234 ... 7