Ormonde Jeyna - Nawab Of Oudh

Kilitli 11 mesajlar Seçenekler

Ormonde Jeyna - Nawab Of Oudh

serif
Yıl sonuna doğru almayı planladığım parfümler var. İsteyen olursa diye paylaşmak istedim.

Dekant olarak verilecektir.

Şişe ve paketleme metaryeli için 2.5 tl dekant başı ilave edilecektir. Alıcı ödemeli gönderilecektir.

Ormonde Jayne Nawab Of Oudh >>> 11 TL/ml

Ormonde Jayne 2. Nawab Of Oudh >>> 13 TL/ml
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Creed Viking - Ormonde Jeyna - AdV

serif
Admin
Güncelleme yapıldı.
[...]

By kıloan sth

hemre88
Cevap olarak bu gönderi By serif
Abı meraba oncelıkle sızın ıcın kayır oldum buraya 🙂 elınızde by kılıan sth veya sth extreme mevcutmu sızın onerınızle daha cok merak ettım baska forumdan 🙂 ıkısı arasındakı farklar ve yorum rıca edebılırmıyım

Re: By kıloan sth

serif
Admin
Merhaba
Normal sth var. Extreme daha kalıcı ama şuan piyasada bulmak zor.

iPhone’umdan gönderildi

hemre88 [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı (26 Ara 2017 12:11):

Abı meraba oncelıkle sızın ıcın kayır oldum buraya 🙂 elınızde by kılıan sth veya sth extreme mevcutmu sızın onerınızle daha cok merak ettım baska forumdan 🙂 ıkısı arasındakı farklar ve yorum rıca edebılırmıyım

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Ormonde-Jeyna-AdV-tp191877p191996.html
Aboneliğinden çıkmak Ormonde Jeyna - AdV, buraya tıklayın.
NAML
[...]

SıE faceten yazmıstım carnel barcelona cuır yada lm black oud mevcutmu dıye ? Bıde trıca etsem facete grupta baya by kılıan var gordum sth bır daha yorumlarmısınız ben esmer tenlıyım kalıcılık ve farkedılırlok nasıldır cokmu dusuk ıcerızk olarak benzıyo ama laudano nero ıle koku benzerlıgı varmı ???

Re: By kıloan sth

hemre88
Cevap olarak bu gönderi By serif
Bıde mumkundse ozel ıletısım memnun olurum ☺️

Re: By kıloan sth

serif
Admin
İçeriğinde Rom, hindistan cevizi, ğaculi ve baharatlar var. Odunsu bir parfüm olarak geçiyor.
[...]

muratt
Ormonde Jayne  Nawab Of Oudh 10ml almak ısterım

Re: Ormonde Jeyna - Nawab Of Oudh

CNYT
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By serif
serif yazdı
Ormonde Jayne Nawab Of Oudh >>> 11 TL/ml

Ormonde Jayne 2. Nawab Of Oudh >>> 13 TL/ml

Ormonde Jayne 4. Montabaco Intensivo >>> 13 TL/ml
Şerif bey anlaşılan 2 tane OJ Nawab Of Oud olmuş. Intensivo ise birisi ayrı tabii..
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Ormonde Jeyna - Nawab Of Oudh

serif
CNYT yazdı
serif yazdı
Ormonde Jayne Nawab Of Oudh >>> 11 TL/ml

Ormonde Jayne 2. Nawab Of Oudh >>> 13 TL/ml

Ormonde Jayne 4. Montabaco Intensivo >>> 13 TL/ml
Şerif bey anlaşılan 2 tane OJ Nawab Of Oud olmuş. Intensivo ise birisi ayrı tabii..
İki çeşit Cüneyt Bey,
Nawab Oudh ve 2. Nawab Oudh diye geçiyor. Nawab Oudh artık ithal edilmeyecekmiş. sadece 2. Nawab Oudh gelecekmiş.

[...]

Diğer başlıkla birleştirildi.