Orjinal parfüm

Mertkaaan
Merhaba abiler bana alacağıma karsılık tom ford noir extreme 100 ml teklif edildi mevsimide geldiği için cazip geldi koku ama aklımda süpheler var orjinalliğini nasıl teyit edebilirim

Re: Orjinal parfüm

serif
Admin
Mertkaaan yazdı
Merhaba abiler bana alacağıma karsılık tom ford noir extreme 100 ml teklif edildi mevsimide geldiği için cazip geldi koku ama aklımda süpheler var orjinalliğini nasıl teyit edebilirim
Kokuyu daha önce denediyseniz kendiniz anlayabilirsiniz. Yada Sevile gidip test ettirin.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Orjinal parfüm

Mert
Hocam adama boyner veya baska bir parfümeriye gidip ordaki elemanlardan kontrol ettirebilir miyim

Re: Orjinal parfüm

serif
Admin
Mert yazdı
Hocam adama boyner veya baska bir parfümeriye gidip ordaki elemanlardan kontrol ettirebilir miyim
Olabilir.