Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

erkanaydin
Gittiniz A firmasına merak ettiğiniz bir parfümü tester şişesinde denediniz veya tester şişeden az bi numune aldınız detaylı deneme fırsatınız oldu. Beğendiniz, orjinal şişe parfüm aldınız. Arasındaki farklar nelerdir?
Örneğin;
Tester in kalıcılığı nasıl?
Koku nasıl?
Farkedilirlik nasıl?
Tecrübesi olan arkadaşların cevaplamısı rica olunur.
Ayrıca orjinal tester parfümler satılıyor satıcının da güvenilir olduğunu varsayalım. Tester alırmısınız yada daha fazla para verip orjinal şişede mi alırsınız? Orjinal şişe alırsanız nedeni nedir.
Saygılarımla...

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

Coşkun Arslan
Ben genelde ucuz yollu olduğu için güvendiğim bir parfümcüden tester alıyorum.. Pek bir fark görmedim orijinal ile tester arasında. Tabi aldığınız tester orijinal değilse yandınız..Belki çok güzel bir parfüm ama testerler DP gibi olduğu için koku sizi tatmin etmez ve 2. şişe almazsınız.
Benim başıma geldiği için rahatım ve iyi ayırt ediyorum. Tester olsa bile ürün genellikle orijinal tester kutusunda olur. Kutu altında veya yanında numara vardır. Bu numaranın şişe altındaki ürün numarasıyla örtüşmesi lazım.
Ama kolleksiyoner biri olsaydım tester yerine asıl ürünü alır, orijinal kapağı ve hatta kutusuyla saklardım..
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

Shams
Arada bir arkadaşımın arkadaşından tester ürün geliyor elime. İstiyorum. Bazen buluyor bazen bulamıyor. Genelde kapakları falan oluyor ama kutusuz oluyorlar anladığım kadarıyla. Şişeler de hafiften örselenmiş oluyor. Orijinallerini de test ederseniz gerçek olup olmadığını rahatlıkla anlarsınız. Ben özel alaka duyduklarımı her zaman orijinal alıyorum. Bir kaç tane tester geçti bugüne kadar elime toplam. Hepsi de orijinaldi. Facebook'ta falan da satanlar var orijinal tester. Satıcı güvenilir olursa ben bir sakınca görmüyorum. Tester hediye kabul edebilirim :DDD
"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

Coşkun Arslan
Dikkatli olun..! Şu an piyasada dehşet oranda sahte CDG 2 ve Tom Ford - Black Orchid var. CDG 2 ve Black Orchid her ikiside beyaz tester kutusunda ve kutuda seri numaraları yok, buradan sahte olduklarını rahatlıkla anlayabilirsiniz. Kokuları birebir hemen hemen. Ben 2 tane farklı sahte tester CDG 2 kokladım biri çok dehşet orijinali ile neredeyse aynı diğeri ise kapağı doğru kapatamamışlar galiba koku bozulmuştu..
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

Shams
Valla sizin kadar bilgim yok. Aylardır tester ürün almadım. Bilgilendirme için sağolun.
[...]

turnthepage
Cevap olarak bu gönderi By Coşkun Arslan
aynen black orchid ve cdg 2 testerları 100 liraya falan satılıyor.

güvendiğim bi arkadaştan cdg 2 tester almıştım, kutulu ve kapaklıydı ürün. kutusunda tester yazıyor, üründe de tester jelatini var ama kutusu çok dandikti, elinizi sürünce yazılar dağılıyor vs.  edp olmasına rağmen 1 saat bile kalmıyordu ve kokusu bim'in lavantalı yumuşatıcısı gibiydi. hemen geri iade ettim ürünü, aynı arkadaş tom ford da satıyor 100 liraya ama benim kutulu ve kapaklı olsa da testerlara güvenim azaldı. uzak durun derim.

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

erkanaydin
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Shams bende tester hediye kabul edebilirim  ama orjinal olursa

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

Shams
Tabi ki. Orijinal olmayanların bu platformda işi yok zaten :)
[...]

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By erkanaydin
Bi zevkim parfüm var onu da tester filan alıp acaba sahte mi acaba ucup gitti mi gibi paranoyalarla beynimi kurcalayamam. Az olsun öz olsun 3 tane tester alacağıma gider doğru düzgün mağazasından alırım.
Tavsiye etmem yani

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

erkanaydin
Kendi açınızdan düşününce doğru tespitler fakat şöyle düşünelim;
Bir atıyorum vatandaş creed, amouage, bond no9, by kilian vs. kokusunu biliyor veya kör alış yapacak bilmiyor heves etmiş koklamalıyım, kullanmalıyım diyor bakıyor 500 tl 1000 tl arası bir fiyat iyi de bende o kadar yok ki acaba 200 tl ye varmıdır. Var arkadaş bak bizim osman aga orjinal tester satıyor bond no9 ny amber piyasada 1050 tl osman agada 300 tl gel vatandaş gellll. Bu vatandaş diyor 300 tl param var acaba alsam mı? ya orjinal şişedeki gibi değilse! İşte burda siz değerli arkadaşların tecrübeleri, yorumları faydalı olacaktır o vatandaşın seçim yapmasında. Eee kardeşim almasın parası yoksa koklamasın da diyebilirsiniz, olabilir sizin görüşünüz saygı duyarım ama vatandaşın da şevkini kırmamak lazım mümkün olduğunca bu parfüm koku sevgisini, bilinçli koku kullanımını tabana yaymak lazım. Diye düşünüp yazdım...

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

Shams
mükemmel özetlemişsiniz. Altına imzamı atarım.
[...]

znldmr

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

FTHYRTTS
Gerçek bir testeur zaten orijinal parfümdür.Bir GERÇEK bir testuera sahip olmak satın almak,teşhirde sunulan ürünü almaktan daha zordur.SEVİL,TEKİN ACAR,DEBENHAMS,DOUGLAS ve diğerleri olsun belli bir kotada parfüm satarsa örneğin 50 parfüme bir testeur gibi.Testeur bir ürüne sahip olmak sanıldığı kadar kolay değildir.

Testeur parfümde teşhirde satılan parfümde aynı kazandan doldurulur.Bu nedenle ne koku farklı ne kalıcılık ne farkedilirlik farkı olmaz.

Firma testeur ürününü şişelere doldururken özel olarak hazırlanan ayrı bir kazandan ya da farklı bir reformulasyona uğratarak sunmaz.

Testeur adı altında satılan ürünle tedarikçi firma tarafından sunulan ürün arasında eğer bir kalıcılık ya da performans koku farklı varsa o TESTEUR değil Fake bir ürün

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

-.égalité
Cevap olarak bu gönderi By erkanaydin
Farkı olmaz, içindeki sıvı aynısı. Sadece çoğu tester adı altında sahte ürün satılıyor, kimi zaman çok ustaca yapıyorlar bu işi dikkat etmek lazım. Özellikle ülkemiz Black Orchid tester cenneti, tabi ki neredeyse hepsi sahte. :)

DH'den boran23 mesela, aman diyeyim kanmayın.
Eski nick: Liberté

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

Coşkun Arslan
onyx yazdı
[...]

Kesinlikle.. O eleman sahte ürün satıyor. Şişelerden de bariz belli oluyor. Black Orchid ise sprey kısmı ile altında seri numara olmamasından belli oluyor. Hatta testerlerin Türkiye de yapıldığını duydum çok şaşırdım açıkçası. :)
Güzel bir koku kokladığım zaman burnumun dikine gidiyorum.

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

Velociraptor
Cevap olarak bu gönderi By erkanaydin
Uzun yıllar önce Fransa'da Chanel'den HEB alırken şöyle bir diyalog geçmişti testerlarla ilgili. Kendilerinin böyle bir satış stratejilerinin olmadığını ancak tester parfümlerde bazı moda üreticilerin bilerek daha yoğun konstrasyonlu tester parfüm şişelerini teşhir ve pazarlamaya gönderdiklerini söylemişti .. İsim sorduğumuzda vermedi ama daha çok orta çaplı üreticilerin bunu yaptığını anlattı. o zaman bizim grubun aklına burrbery, diesel, ch,ferre, davidoff gibi markalar gelmişti ..
Türk Parfümseveri En Asil Duygunun İnsanıdır ..

(uvanci@yahoo.com)

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

sertcocuq
Cevap olarak bu gönderi By erkanaydin
Tester parfümler satışa çıkarılmak için değil, parfüm markalarının anlaşmaya vardığı satıcı firmalara gönderdiği deneme parfümleridir. Orjinaliyle birebir aynıdır. Satılması amacıyla üretilmeyen bu parfümlerin birileri tarafından ne şekilde elde edilip satışa çıkarıldığı ilginç bir soru işareti. Ben güvenmiyorum şahsen.

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

ozetci
Tester birçok parfüm tecrübem oldu. Eğer orjinalini güvenilir bir yerden temin edebiliseniz hiçbir sorun olmayacaktır. Ama piyasada gerçekten çok fazla taklit tester mevcut, özellikle çok bilindik popüler parfümlerin sahteleri daha fazla. Bir de orjinal şişelere doldurma parfümler var ki, en tehlikelisi de bunlar. Eğer aldığınız tester parfümün şişesinde çizikler varsa, şişedeki seri numarası ile kutudaki uyuşmuyorsa uzak durun derim.

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

inferno88
Cevap olarak bu gönderi By erkanaydin

Re: Orjinal TESTER ile Orjinal şişe parfüm farkı

rapid
sevil,tekin acar,douglas,gratis vb büyük parfüm satıcılarında çalışan bir yakınınız arkadaşımnız varsa onlardan temin ettiğiniz tester tersterdır.onun dışında istediğiniz kadar güvenilir bir satıcı olsun alacağınız tester şişenin tester olma ihtimali %50 dir.hatta belki de daha düşük bir ihtimal.yani testerı orjinal parfüm distribütöründen başka bi yerde bulmanın imkanı yoktur!
12